abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57581808
het gaat ze puur om het aanzien van hun school-vriendjes en vriendinnetjes. Simplistische oppervlakkige verwende kuthoeren zijn het.
pi_57581883
IK heb net de aflevering met BUH-JDZEURN gekeken en hij was niet eens zo erg als die andere mokkels die ik zie, tijdens de afleveringen. Ook ik kijk tijdens de fitness, toch zie ik liever MADE
pi_57582279
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:
en dan gaan ze janken dat het feest mislukt was omdat het bier aan het eind van de avond op was.
En terecht!
Sta je daar enorm uitgedroogd te zijn, is er alleen nog maar punica
pi_57585091
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:59 schreef toma het volgende:
het gaat ze puur om het aanzien van hun school-vriendjes en vriendinnetjes. Simplistische oppervlakkige verwende kuthoeren zijn het.
Gelukkig waren wij op ons 16de diepzinnige filosofen die allang wisten Waar Het Echt Om Draait In Dit Leven..
pi_57585110
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:23 schreef emileuitapeldoorn het volgende:

[..]

En terecht!
Sta je daar enorm uitgedroogd te zijn, is er alleen nog maar punica
De verkeerde Jaguar krijgen, das pas kut!!
pi_57587680
Net weer begonnen op MTV. Een of ander grietje met teveel geld maar wel op een soort van boerderij/ranch.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:02:39 #67
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_57589710
Bij de laaste aflevering krijg ik steeds meer het idee dat ze, een hippe tent afhuren aangezien de meeste nog 'under age' zijn er verder dus weinig is kwa toffe feesten zuipen. word zo MTV powered feest gezien als iets heel vets. Daarom willen ze er ook allemaal heen. Het is niet zoals hier dat je feesten voor het uitkiezen heb en lekker kan zuipen. Zo hele High school wilt natuurlijk na dat feest wat doen ze anders bowlen of films kijken?

Die auto's die ze krijgen zijn wel vet, maar ook veel goedkoper als hier. Natuurlijk is het te gek dat zo iemand een auto krijgt van 50.000 a 60.000 dollar.

Ach ja 90% is show en eigenlijk moet je er gewoon om lachen
  maandag 24 maart 2008 @ 23:47:54 #68
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_57590686
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:

-En dan is het een perfect feest, bijna de hele avond is er bier, en dan gaan ze janken dat het feest mislukt was omdat het bier aan het eind van de avond op was.
Bier . Dat drinken ze er niet eens , mag pas na hun 18e en ze worden 16 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_57590783
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Gelukkig waren wij op ons 16de diepzinnige filosofen die allang wisten Waar Het Echt Om Draait In Dit Leven..
ik ben nu 19 maar toen ik 16 was was ik wel wat verder ontwikkeld dan die zwakbegaafde oppervlakkige arrogante verwende kut kindjes.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 00:51:50 #70
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_57591702
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef DaMook het volgende:

[..]

Bier . Dat drinken ze er niet eens , mag pas na hun 18e en ze worden 16 .
21
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 05:26:41 #71
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_57592715
Wat ik niet snap is dat die ouders er ook niks van zeggen ofzo, die verwende nesten hebben weinig (lees: geen) respect voor die ouders.
Only facts matter...
pi_57593509
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 05:26 schreef xswords het volgende:
Wat ik niet snap is dat die ouders er ook niks van zeggen ofzo, die verwende nesten hebben weinig (lees: geen) respect voor die ouders.
Toegeven is makkelijker dat er tegen in gaan. Dat zie je tegenwoordig ook steeds meer in nederland, ouders die naar hun kinderen luisteren inplaats van anders om.
pi_57602148
Je kan inderdaad stellen dat deze kinderen verwend zijn.
Je ziet dat ook heel goed in de montage, elk kind krijgt een auto etc, het is altijd via dezelfde weg gemonteerd.
En ik snap ook best dat heel veel mensen daar naar zitten te kijken van: WTF :|

Als je dat eens vergeet, zie je kinderen die veel lol met elkaar hebben zonder bier en/of alcoholische dranken. Waarom kunnen zij dat wel en wij hier in Nederland niet? Waarom zuipt de Nederlands puber zich helemaal klem als we ook zonder kunnen feesten!
En dit was geen klein feestje hoor, heel veel man, in de feestgangers ogen "coole" muziek en iedereen die tevreden is en lekker met elkaar dansen. Wat wil je nog meer?
pi_57602306
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef Fosfolipide het volgende:
Je ziet dat ook heel goed in de montage, elk kind krijgt een auto etc, het is altijd via dezelfde weg gemonteerd.

Als je dat eens vergeet, zie je kinderen die veel lol met elkaar hebben zonder bier en/of alcoholische dranken. Waarom kunnen zij dat wel en wij hier in Nederland niet? Waarom zuipt de Nederlands puber zich helemaal klem als we ook zonder kunnen feesten!
En dit was geen klein feestje hoor, heel veel man, in de feestgangers ogen "coole" muziek en iedereen die tevreden is en lekker met elkaar dansen. Wat wil je nog meer?
Wetgeving in Amerika is anders.

Bovendien is dat niet het discussiepunt.
pi_57602344
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:40 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wetgeving in Amerika is anders.

Bovendien is dat niet het discussiepunt.

Inderdaad, maar wel een andere visie...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:54:18 #76
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57602555
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef Fosfolipide het volgende:

Wie zegt dat die tieners zich niet ook eerst thuis hebben ingedronken.
pi_57602628
Ik weet niet of dat kan, er wordt vast wel gesmokkeld maar het beleid in Amerika is heel erg streng omtrent alcoholistische dranken hoor!
Volgens mij kan je op een aantal plekken/staten alcoholische dranken kopen.
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2008 @ 17:16:49 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_57603050
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik weet niet of dat kan, er wordt vast wel gesmokkeld maar het beleid in Amerika is heel erg streng omtrent alcoholistische dranken hoor!
ik denk altijd in de buurt van een supermarkt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:23:30 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_57603188
Apart hoe er nou al vijf mensen hints hebben gegeven dat het programma fictief is, en er nog steeds mensen zijn die over de in scene gezette karakters komen zeiken alsof ze serieus bestaan. De mensen in dit topic hebben een hoger facepalm gehalte dan de dames in de show.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:27:53 #80
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57603285
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef Fosfolipide het volgende:
Natuurlijk wordt er gesmokkeld. Ze zijn 16 jaar. De meeste daarvan hebben echt wel of zelf een fake id waarme ze alcohol kunnen kopen of een oudere broer, zus, neef, vriend etc. die dat voor hun wil doen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:30:43 #81
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57603335
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:23 schreef speknek het volgende:
Apart hoe er nou al vijf mensen hints hebben gegeven dat het programma fictief is, en er nog steeds mensen zijn die over de in scene gezette karakters komen zeiken alsof ze serieus bestaan. De mensen in dit topic hebben een hoger facepalm gehalte dan de dames in de show.
Volgens mij zijn die mensen echt. Er is een verschil tussen een progamma dat compleet verzonnen is en goede editting waardoor je een bepaald beeld van iemand kan creeëren plus het aanzetten van mensen om iets te doen voor de camera. Zoals de keer dat heel toevallig een stel kwajongens net voor de camera een honderden dollars kostende taart om gooien.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:42:44 #82
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_57603582
Oh, dus omdat een paar mensen roepen dat het nep is, moeten we dat allemaal maar even geloven? Er zitten ook gewoon kinderen in van bekende sterren en die zijn net zo verwend en arrogant als de zogenaamde in scene gezette 'karakters'.

Face it. Het grootste gedeelte is waar, al zal er ook wat aangedikt worden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_57603720
Verkapt 'kijk mij naar de 'gym'' gaan topic.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:53:39 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_57603835
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn die mensen echt. Er is een verschil tussen een progamma dat compleet verzonnen is en goede editting waardoor je een bepaald beeld van iemand kan creeëren plus het aanzetten van mensen om iets te doen voor de camera. Zoals de keer dat heel toevallig een stel kwajongens net voor de camera een honderden dollars kostende taart om gooien.
De verhaallijnen zijn ook vrijwel altijd hetzelfde. Net zoals de steeds terugkerende thema's, zoals onbekende freshmen die ook op het feest willen komen, zich eerst laten interviewen door de camera en dan tegen de lamp lopen bij de security, uhhuh.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:06:24 #85
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57604048
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:53 schreef speknek het volgende:

[..]

De verhaallijnen zijn ook vrijwel altijd hetzelfde. Net zoals de steeds terugkerende thema's, zoals onbekende freshmen die ook op het feest willen komen, zich eerst laten interviewen door de camera en dan tegen de lamp lopen bij de security, uhhuh.
Natuurlijk is het verhaallijn bijna altijd hetzelfde, zoveel verschillende vormen van een verhaallijn over het organiseren van een feest bestaan er niet. Iemand bedenkt feest, iemand plant feest, iemand geeft feest. Meer variatie is er niet.
De terugkerende thema's zijn nou eenmaal dingen zijn die gebeuren op zo'n feest. Dat zo'n freshman eerst geïnterviewd wordt en daarna tegen de lamp loopt is kwestie van goede regie. Ze zullen vast ook wel mensen interviewen, die niet tegen de lamp lopen, maar dat is niet interessant en wordt dus niet uitgezonden. Ze zullen vast wel die freshman een beetje aansporen om in te breken of de bewaking waarschuwen dat er ingebroken wordt voor goede televisie, maar dat maakt een programma nog niet compleet fictief en gescript. 90% is echt.
pi_57606515
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef 3lmo het volgende:
Verkapt 'kijk mij naar de 'gym'', waar we een stuk of 8 flatscreens hebben staan, gaan topic.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_57607589
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:57 schreef PrincePolly het volgende:
Vast al wel eens vaker een topique over geweest; kan me niet voorstellen dat de upperclass (wat wij zijn) zich hierover niet eerder heeft beklaagd. Anyway, hang ik net in de sportschool (nee, nee niet over beginnen) voor wat TV's met MTV er op en is daar dus die sixteen-shit op.

Gaat dat over zo'n kut die dus echt denkt dat ze alles is. Haar feestje zou ruk zijn als ze de Lexus van 67.000 dollar
niet zou krijgen Ik echt, what the fuck, for real.
Kutwijf man.

Klacht 1: da wijf

Tevens klacht 2: kinderen die niet uitgenodigd werden uitgelachen en voelden zich minderwaardig. Zou me niks verbazen als o.a. daar suicides en schoolmoorden van komen. Enfin, niet te serieus.

Klacht 3: Dismissed wat daarna kwam, ook al zo'n bout-programma als er niet geneukt wordt.

Klacht 4: MTV vandaag in de gym
T was een range rover trouwens.
pi_57607815
Ja, jij weet wat ik gezien heb. Een Lexus cabrio was dat dildo.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_57608361
ik heb dezelfde aflevering gezien op dinsdag... dacht ik. Dat je meteen in de verdediging moet schieten en mensen verbaal aan moet vallen is gewoon ronduit triest.

Ik zie net dat ik de aflevering van een week later gezien heb dus hiervoor mijn excuus.
pi_57608503
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:03 schreef Vendris het volgende:
ik heb dezelfde aflevering gezien op dinsdag... dacht ik. Dat je meteen in de verdediging moet schieten en mensen verbaal aan moet vallen is gewoon ronduit triest.
In de verdedigning schieten?? Ik weet het verschil wel tussen een Lex en een RR.
En verbaal aanvallen? Jij schiet hier in de verdediging, dus dat je wsl. iets weghebt van een dildo is dus gewoon waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')