idd. Ze kreeg een lexus van 80.000 euro en ze was boos op haar moeder omdat ze die auto pas wilden hebben op de dag dat ze het feest zou geven.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:08 schreef McKillem het volgende:
Zag laatst ook zo'n filmpje van zo'n verlept kankerwijf dat zwaar moeilijk ging doen omdat ze verkeerde auto kreeg.
Godverdomme man. Ik krijg niet eens een fiets.
Hoer dat ze er rondloopt.
Vlieg in de brand en sterf.
quote:Op zondag 23 maart 2008 00:51 schreef DaMook het volgende:
Sweet SixteenAlleen al voor het geld zou ik ze willen ...
![]()
.
Ik zou voor geen miljard zo'n spoiled bitch van een vriendin willen hebben.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:51 schreef DaMook het volgende:
Sweet SixteenAlleen al voor het geld zou ik ze willen ...
![]()
.
En terecht!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:
en dan gaan ze janken dat het feest mislukt was omdat het bier aan het eind van de avond op was.
Gelukkig waren wij op ons 16de diepzinnige filosofen die allang wisten Waar Het Echt Om Draait In Dit Leven..quote:Op maandag 24 maart 2008 16:59 schreef toma het volgende:
het gaat ze puur om het aanzien van hun school-vriendjes en vriendinnetjes. Simplistische oppervlakkige verwende kuthoeren zijn het.
De verkeerde Jaguar krijgen, das pas kut!!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:23 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
En terecht!
Sta je daar enorm uitgedroogd te zijn, is er alleen nog maar punica
Bierquote:Op maandag 24 maart 2008 16:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:
-En dan is het een perfect feest, bijna de hele avond is er bier, en dan gaan ze janken dat het feest mislukt was omdat het bier aan het eind van de avond op was.
ik ben nu 19 maar toen ik 16 was was ik wel wat verder ontwikkeld dan die zwakbegaafde oppervlakkige arrogante verwende kut kindjes.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Gelukkig waren wij op ons 16de diepzinnige filosofen die allang wisten Waar Het Echt Om Draait In Dit Leven..
21quote:Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bier. Dat drinken ze er niet eens
, mag pas na hun 18e en ze worden 16
.
Toegeven is makkelijker dat er tegen in gaan. Dat zie je tegenwoordig ook steeds meer in nederland, ouders die naar hun kinderen luisteren inplaats van anders om.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 05:26 schreef xswords het volgende:
Wat ik niet snap is dat die ouders er ook niks van zeggen ofzo, die verwende nesten hebben weinig (lees: geen) respect voor die ouders.
Wetgeving in Amerika is anders.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef Fosfolipide het volgende:
Je kan inderdaad stellen dat deze kinderen verwend zijn.
Je ziet dat ook heel goed in de montage, elk kind krijgt een auto etc, het is altijd via dezelfde weg gemonteerd.
En ik snap ook best dat heel veel mensen daar naar zitten te kijken van: WTF :|
Als je dat eens vergeet, zie je kinderen die veel lol met elkaar hebben zonder bier en/of alcoholische dranken. Waarom kunnen zij dat wel en wij hier in Nederland niet? Waarom zuipt de Nederlands puber zich helemaal klem als we ook zonder kunnen feesten!
En dit was geen klein feestje hoor, heel veel man, in de feestgangers ogen "coole" muziek en iedereen die tevreden is en lekker met elkaar dansen. Wat wil je nog meer?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wetgeving in Amerika is anders.
Bovendien is dat niet het discussiepunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |