Ze heeft het weggehaald. Zij, Taco en de rest van de bende komt nu even persoonlijk naar Biefstuk toe. Of dat denken ze tenminste.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef TheZapster het volgende:
hmm ik kan de hele discussie niet meer zien? ligt dat aan mij of is het weggehaald ?
Of het adres van iemand aan wie je een gruwelijke hekel hebt? Deed ik vroeger altijd als ik weer gepakt was bij het zwartrijden in de treinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef reetveter het volgende:
Heb je wel adres van iemand in je straat gegeven zodat je alles kan opnemen?
"HEY KANKERLUL BEN JIJ DIE DEBIEL DIE EEN BEETJE FOTO'S VAN MIJN KINDEREN OP INTERNET ZET, NU GA JE KANKERDOOD VRIEND. MAAIKE, ZET MIJN 180ER OP DE STANDAARD."quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hij gaat het controleren zegtie.
"Ja eh, is Biefstuk hier ook?"
Haha, meesterlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
Hier niet op klikken als je Maaike of Taco heet
Op de scooter van Dan zekerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze heeft het weggehaald. Zij, Taco en de rest van de bende komt nu even persoonlijk naar Biefstuk toe. Of dat denken ze tenminste.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:18 schreef seto het volgende:
[..]
"HEY KANKERLUL BEN JIJ DIE DEBIEL DIE EEN BEETJE FOTO'S VAN MIJN KINDEREN OP INTERNET ZET, NU GA JE KANKERDOOD VRIEND. MAAIKE, ZET MIJN 180ER OP DE STANDAARD."
Lijkt me aannemelijker.
Of gewoon meteen het adres van een politiebureau, alwaar je heb opwacht met belastend materiaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:19 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon een adres van een lokaal buurthuis geven, waar wij hen opwachten met wapens enzo
Blijkt die andere gast net een verjaardag te hebben en de hele Turkse sportschool te hebben uitgenodigd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:18 schreef seto het volgende:
[..]
"HEY KANKERLUL BEN JIJ DIE DEBIEL DIE EEN BEETJE FOTO'S VAN MIJN KINDEREN OP INTERNET ZET, NU GA JE KANKERDOOD VRIEND. MAAIKE, ZET MIJN 180ER OP DE STANDAARD."
Lijkt me aannemelijker.
wtf is dat blauwe?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
Hier niet op klikken als je Maaike of Taco heet
Nee, de brommer. 180 CC ouwe.quote:
En dan gaat 'ie er echt naartoe en belt die aan bij de meeste leipe Turk uit de omgeving.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:17 schreef Biefstuk het volgende:
Haha, ik ging even op telefoonboek.nl kijken voor wat turkse namen.
Loop nu allemaal random adressen te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |