ik begrijp trouwens niets van je rebusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Wie
[..]
Dat is wel correct.
PR +1
[ afbeelding ]
Tussenstand:
starla 4
Yankee 2
Agiath 1
HetMeesterbrein 1
slaveloos 1
PPL 1
PhysicsRules +1
bijna, dat is multitasking.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:57 schreef HetMeesterbrein het volgende:
uhhh. dat een processor meerdere processen tegelijk kan draaien ofzo?
Bah, er zouden halve punten gerekend moeten worden als je het bijna goed hebtquote:
zou ik niet zo hard zeggen..quote:
Dat wil ik inderdaad horen, alhoewel het geen server hoeft te zijn en al helemaal niet simultaan, op een single (core) processor, hooguit om en om.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:06 schreef avotar het volgende:
[..]
zou ik niet zo hard zeggen..
maar wat je vast wil horen is dat een server meerdere onderdelen van hetzelfde proces simultaan uitvoert...
(mocht ik het goed hebben.. ik ben nu weg.. )
Mapani +1quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef Mapani het volgende:
Donald Duck?
Physic + 1quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Haïti
Het heeft idd helemaal niets met Haïti te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:57 schreef tomtomaat het volgende:
Jiddisch?
mede opportunistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef Neleos het volgende:
baby doc?
Alleen is dat hebreeuws.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je op de Jiddische Wiki zit te kijken
Alsof je aan een bril moet, zo'n rare gewaarwording is dit.
Klik maar eens
hihi dat dacht ik al, alfabet technisch gezien, Jiddisch kon ik niet vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Alleen is dat hebreeuws.
Dit is Jiddisch: http://yi.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%98%D7%99
knap, knap, ik heb het gewoon op mijn zesde geleerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
hihi dat dacht ik al, alfabet technisch gezien, Jiddisch kon ik niet vindenWel knap dat je dat kan lezen.
Juist, sorry werd even weggeroepen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:18 schreef RoofingBurner het volgende:
papa doc?
quote:I'm sitting in the railway station.
Got a ticket for my destination.
On a tour of one-night stands my suitcase and guitar in hand.
And ev'ry stop is neatly planned for a poet and a one-man band.
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef Neleos het volgende:
Geen idee. Jaren 60 waarschijnlijk.
quote:Home where my thought's escaping,
Home where my music's playing,
Home where my love lies waiting
Silently for me.
en garfunkel mocht ook mee doenquote:
nee, geen elementquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef erkel het volgende:
Cobalt?
ja, die zoek ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Is toch ook zo'n Amerikaanse late-night-show host?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:12 schreef Houtspeer het volgende:
Conan O'brien
Ik gaf toch antwoordquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef Houtspeer het volgende:
Jezus mensen, jullie weten wie er in de America Top Model jury zit, maar deze gast is totaal onbekend?
Wie zingt dit en hoe heet het nummer?quote:Only when I'm dancing can I feel this free
At night I lock the doors, where no one else can see
I'm tired of dancing here all by myself
Tonight I wanna dance with someone else
Jaaquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:57 schreef qonmann het volgende:
kwik
nappei +1quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef nappei het volgende:
Kampala
Ik reken het goedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:27 schreef Neleos het volgende:
Piramiden van Cheops
Hangende tuinen van Babylon
Zeusbeeld
Vuurtoren van Alexandrie
Kolossos van Rhodos
Mausoleum van Hallicarnassus
Artemistempel
Nee, het was een huppeldepup IIquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:34 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nebucadnezar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |