Zonder de geweldige hintquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef ScottTracy het volgende:
Dream Theater?
Kelsey Grammer moest ik hebben jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:54 schreef Houtspeer het volgende:
Frasier Crane, Kelsey Grammar, ik heb nog meer namen
Wat is fok zo traag!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:05 schreef Morendo het volgende:
Stoffe jongens
Voor ons hoeft het niet
Geluk zit in hele grote dingen
Dat is een bug op Fok. Komt door de grote OP ofzo. Na een paar keer refreshen verschijnt ie wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat de AKQ niet tussen de topics in MEN? Ik kon het alleen vinden door de postgescheidenis van RB
Hoi, hIj staat er wel tussen, alleen als iemand net iets post is ie effe weg ..quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat de AKQ niet tussen de topics in MEN? Ik kon het alleen vinden door de postgescheidenis van RB
Oh! Wat deed hij?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef erkel het volgende:
Bert VisscherBijna hem eens omver gefietst hier in Groningen
Maakte hij even geen grapje over stomme fietsers?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij fietste een kruispunt over zonder uit te kijkenDat had ik wel gedaan uiteraard
Ik heb twee keer een bijna aanrijding gehad met Henk Schiffmacherquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef erkel het volgende:
Bert VisscherBijna hem eens omver gefietst hier in Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |