Een Jehova die de bijbel niet kentquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:25 schreef gammapooka het volgende:
Jehova : Er is geen hiernamaals, in de bijbel staat , als stof ben je gekomen en als stof zul je vergaan.
Hehequote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef Rekkie het volgende:
Ze kwamen afgelopen zaterdag bij ons ook aan de deur.
Situatie: Wij wonen er nog niet en wij zijn druk aan het klussen.
De man ik kwestie zei letterlijk: Wij komen u god brengen!
Waarop ik antwoorde: Dat komt goed uit er moet nog veel geschilderd worden.
Ik heb nog nooit een Jehova gezien die zo kwaad werd.
Een mooie variatie:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef Rekkie het volgende:
Weer zo'n topic met sterke verhalen over reacties tegen Jehova'squote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef Rekkie het volgende:
Idd. Internetheldentopicquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:48 schreef Catch22- het volgende:
en ondertussen is het 'uh ja ik ben niet zo geinterreseerd sorry uhh doei sorry'
sterke verhalen.... ??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Weer zo'n topic met sterke verhalen over reacties tegen Jehova's
Tja eigenlijk nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:48 schreef Catch22- het volgende:
en ondertussen is het 'uh ja ik ben niet zo geinterreseerd sorry uhh doei sorry'
PM me even je adres, dan hebben we het eroverquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:40 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom komen er bij mij nooit Jehova's
Kom je dan God brengen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
PM me even je adres, dan hebben we het erover
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:59 schreef Beelzebufo het volgende:
Jehova's bashen is wel een beetje pre-2000 heur. Ik krijg ze ook wel eens aan de deur, keurige nette mensen, prima gekleed, beleefd.
Ik leg ze op een vriendelijke manier uit dat hun denkwijze niet de mijne is, we wensen elkaar nog een goede dag en dat is het.
Yup. Dan kom ik hoogstpersoonlijk even langsquote:
Dat is net zo moeilijk als voor de Jehova getuigen om mijn woning over te slaan terwijl ze weten dat ik geen interesse heb omdat ik hen dat eerder vriendelijk heb duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:10 schreef Gripper het volgende:
Overigens, wat is er moeilijk aan om vriendelijk: "nee dank u wel, mijn leven heeft zo al voldoende zin, en een prettige dag verder" te zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |