http://www.a-mac.nl/amac/(...)tion,com_virtuemart/quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja sorry dat er geen titel is, maar ik wilde wat vragen en dat was de laatste post....
Mijn vraag luid:
Waar kan ik een lijst van klein mac spellen (hoeft niet gratis te zijn)
De rest is bekend, ik heb zelf de posters nagemaakt en laten printen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:48 schreef Mr_Moon het volgende:Hello!
Binnenkort verhuis ik naar een nieuw kantoor op m'n werk en wil ik graag een paar posters aan de muur van de "Think Different" campagne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zijn die dingen zeldzaam, dus ontzettend duur. (100 a 200 euro per poster)
Weet iemand waar ik hires beelden van de "Think Different" campagne kan vinden, zodat ik bij een copyshop een paar posters kan laten printen?
Als je er van houdt en je Mac trekt het: Civilization IV.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja sorry dat er geen titel is, maar ik wilde wat vragen en dat was de laatste post....
Mijn vraag luid:
Waar kan ik een lijst van klein mac spellen (hoeft niet gratis te zijn)
Eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:28 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Hey, ben je al gebeld?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef Tomasso het volgende:
Je hoéft natuurlijk niet een titel te doen he
Apple SC #230 was ook prima geweest
Wow Mike, it's amazing!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
ik hou toch zo van mn MacBook! waar de school PC's een eeuwigheid deden over het branden van een dvd'tje en het nog lieten mislukken ook, was mn MB in een paar minuten klaar en gewoon goed
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesprokenquote:
Stage oid?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesproken"Nou, dat je me vandaag zou bellen met de uitslag"
"Ow, ok. Uhm, ik bel nu met de directie en bel ik je daarna terug."
3 kwartier later werd ik gebeld met de mededeling dat ze morgen overleg hebben over nieuwe mensen enzo, en nu hoor ik het uiterlijk morgenmiddag.
Er zijn ook mensen die niet bij hun pappie en mammie wonen en een bijbaantje moeten hebben om rond te kunnen komenquote:
Dat heb ik een keer gedaan, en toen was er zo'n geheisa omquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef Tomasso het volgende:
Je hoéft natuurlijk niet een titel te doen he
Apple SC #230 was ook prima geweest
Aha. Het is weer goed geregeld dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesproken"Nou, dat je me vandaag zou bellen met de uitslag"
"Ow, ok. Uhm, ik bel nu met de directie en bel ik je daarna terug."
3 kwartier later werd ik gebeld met de mededeling dat ze morgen overleg hebben over nieuwe mensen enzo, en nu hoor ik het uiterlijk morgenmiddag.
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aha. Het is weer goed geregeld dus.
En je dan bij zo'n ballentent werken? :\quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet bij hun pappie en mammie wonen en een bijbaantje moeten hebben om rond te kunnen komen
Het is kut dat je niet gewoon op de hoogte wordt gehoude maar ik weet ook waardoor de chaos een beetje komt. Er gaan volgende week maandag een nieuwe winkel open. Daar worden mensen voor getraind. Daarnaast moeten er nieuwe mensen aangenomen worden voor Rotterdam omdat mensen dus richting de nieuwe winkel gaan. En tussendoor moet de nieuwe winkel ook nog ingericht worden. Het is een beetje druk....quote:
Ballentent?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En je dan bij zo'n ballentent werken? :\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |