quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:01 schreef DaMart het volgende:
Ik waaide al vroeg uit bed vandaag. Fluitend gierde de wind rondom de flat. Het nadeel van een hoekwoning. Het positieve aan storm is echter wel dat je mooie beelden krijgt boven zee. Woeste golven met witte schuimkoppen die tegen het land beuken. Meeuwen die moeite moeten doen om niet uit koers te waaien. Maar ja, ik zit nu op werk, ver verwijderd van die mooie beelden. Al wat ik zie zijn grauwe wolken die voorbij trekken. En aangezien het nu nog kan, wens ik jullie vanaf werk een goede morgen en alvast een goede middag.
Was het maar waar... maar die beelden zijn altijd de moeite waard om de storm te trotseren en toch even te gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn bakkie ook op het station gehaald
Ja. Helaas zou dat voor mij een reis van 200 km betekenenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het maar waar... maar die beelden zijn altijd de moeite waard om de storm te trotseren en toch even te gaan kijken.
Er zijn hotels in Zandvoort hoor... mét uitzicht op zeequote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Helaas zou dat voor mij een reis van 200 km betekenen
Ik doe het wel met de woeste golven op de Maas
Als ik genoeg geduld he, zie ik vanzelf dezelfde golf voorbij komen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Helaas zou dat voor mij een reis van 200 km betekenen
Ik doe het wel met de woeste golven op de Maas
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Als ik genoeg geduld he, zie ik vanzelf dezelfde golf voorbij komen...
Nu nog vakantie hebben, en geld voor zo'n hotel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn hotels in Zandvoort hoor... mét uitzicht op zee.
Wat heeft ie gedaan?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:17 schreef yvonne het volgende:
shifto mag in 2009 eens mailen.
Iets vreselijks ranzigs gepost icm een belediging voor Yvonne.quote:
Je maakt ons wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets vreselijks ranzigs gepost icm een belediging voor Yvonne.
Goed he?quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ziek zijn is niet erg, wat wel erg is dat al het werk zich gewoon opstapelt en ik me dus deze week het lazarus moet werken om de achterstand terug te brengen van 3 weken naar 2 weken en 6 dagen
Handig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ben weer sapdrinkerdewijs goed bezig.
There is no such thing as "teveel koffie"quote:
Voorbeeld, pics, link, anything?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent nu officieel neger?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:38 schreef JortK het volgende:
Kenker ik heb echt teveel koffie op [afbeelding]
dikke doei, ik hoef geen banquote:
En die andere 14 werkdagen vergeet je maar even voor het gemak?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ziek zijn is niet erg, wat wel erg is dat al het werk zich gewoon opstapelt en ik me dus deze week het lazarus moet werken om de achterstand terug te brengen van 3 weken naar 2 weken en 6 dagen
Of Rotterdammer, maar dat is hetzelfde tegenwoordig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |