oeps!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:04 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejjjj, omdat ik morgen vrij ben en nog iets af moeten maken voor een bruiloft... doen we de OP er ook maar ff bij
heb geen koptelefoon, dus nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:11 schreef Desii het volgende:
Het lijkt wel of ik door mijn koptelefoon een kind hoor huilen (ik luister naar stream 3) ..... hebben jullie dat ook???
Gewoon balen.... Toch ook wel een apart mens hoor die Claire... ik vind haar erg op Silvia lijken in doen en laten... het is bijna een 8 jaar jongere uitvoering....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:08 schreef Desii het volgende:
Miesy [ afbeelding ]
OT: Huub zit weer op zijn praatstoel... ik hoor de naam Sylvia vallen; maar voor de rest versta ik er weinig van
geen idee.... luister weinig naar Mikey en als ik het al probeer, kan ik er meestal weinig van maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:18 schreef Lobasca het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Had Mike nog wat verteld over zijn werk vandaag?
Waarvoor?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:18 schreef Lobasca het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Had Mike nog wat verteld over zijn werk vandaag?
Wat kun je nou verkeerd doen aan limewire?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:20 schreef Desii het volgende:
[..]
geen idee.... luister weinig naar Mikey en als ik het al probeer, kan ik er meestal weinig van maken.
Ik zit te klooien met Limewire... pokkeprogramma![]()
een update naar nieuwere versie.... maar nu staat het tig keer open maar hij blijft op de "ouwere" versie staan en kan nu nix downloadenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat kun je nou verkeerd doen aan limewire?
Kwam Mike niet uit Delfzijl? Zo'n koppige noorderling?
Ik ga m'n matrasje ook opzoeken... succes en trusten....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:26 schreef Desii het volgende:
[..]
een update naar nieuwere versie.... maar nu staat het tig keer open maar hij blijft op de "ouwere" versie staan en kan nu nix downloaden
Ga maar ff mijn pc opnieuw opstarten... misschien tot laters en anders "de rust"
berrug trojans en virussen binnenhalenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat kun je nou verkeerd doen aan limewire?
Kwam Mike niet uit Delfzijl? Zo'n koppige noorderling?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neukt zich een slag in de rondte. Als dat geen "Fuck voor dekking" is, dan weet ik het niet meer ......
Mogguh...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Heeft die Discodame nu ook in de kooi geslapen en zo ja: waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |