Ze hebben het al maanden continue over Huub en Jaap.Echt wel dat ze zich heel druk maken hoor.Wat ze missen is zelfreflexie en wat ze teveel hebben is zelfoverschatting en dat houdt ze tot nu toe overeind!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub's kop en Japio's kop hangen beiden aan een heel dun draadje. Het zal van het humeur van Claire afhangen of een van die twee zal sneuvelen ........ En Japio kan Brian wellicht te zwak vinden, maar Brian en Amanda laten elkaar (nog) niet los. Voorlopig staan daarom (helaas) Brian en Amanda vele malen sterker - ze maken zich gewoon nergens druk om.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Twee quotes van mij (ff uit het hoofd):
Eric: Staat opeens de hele achterbuurt in de tuin (appeltaartwedstrijddag (mooi scrabble-woord) )
Eric: Wat heeft dat kind NU weer aan, dat kan toch écht niet? (ontslagdag Amanda)
Claire en ruziequote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:30 schreef Desii het volgende:
Hebben Huub en Claire nou ruzie??
graag streams mee
Nee hoor dat is helemaal niet zo.Huub ging ff roken zei hij.quote:
Ik vind Claire lief en straight. Verteld precies hoe het zit. Ook met Huub's gedoe over z'n moeder en er wel of niet bijkomen zitten. Misschien te lief, te naiëf maar dat hoeft niet per definitie zwak te zijn. Ik vind dat misschien eerder wel d'r sterkste punten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat vinden jullie van Claire vanavond????
--> Gesprek met Mike, gesprek met Jaap, gesprek met Brian, gesprek met Huub?
Doe ik, trusten!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef Sug4r het volgende:
Slaap lekker mensen![]()
![]()
Eric wil je Sylvia de groetjes doen aub wanneer je haar weer spreekt van de fans van Fok! en van mij vanuit haar geboortestadje?![]()
Nee je hoort Mike denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Kreunt Amanda nou zo hard??
Hint voor de volgende TT : "Gaat Claire vanavond nog bij Nienke slapen ?"quote:
Volgens mij is er meer aan de hand .......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nee hoor dat is helemaal niet zo.Huub ging ff roken zei hij.
trust!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef Sug4r het volgende:
Slaap lekker mensen![]()
![]()
Eric wil je Sylvia de groetjes doen aub wanneer je haar weer spreekt van de fans van Fok! en van mij vanuit haar geboortestadje?![]()
Het domme is misschien wel dat Jaap Claire laat kiezen... zou Jaap daar meer kans bij hebben? Ik denk bij Huub 60% bij Claire 10% . Huub is prima instaat Claire helemaal in te palmen. Jaap's argument was een materiele 70.000 die niet zeker is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub's kop en Japio's kop hangen beiden aan een heel dun draadje. Het zal van het humeur van Claire afhangen of een van die twee zal sneuvelen ........ En Japio kan Brian wellicht te zwak vinden, maar Brian en Amanda laten elkaar (nog) niet los. Voorlopig staan daarom (helaas) Brian en Amanda vele malen sterker - ze maken zich gewoon nergens druk om.
ze komt, naar eigen zeggen, toch zelden klaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Kreunt Amanda nou zo hard??
Lijkt me ook heel lastig om in die slaapkamer iets te bespreken zonder b.v je stem te verheffen of elkaars gezicht te kunnen zien.Zoiets al serieus praten via msn wat ook heel vaak niet goed gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er meer aan de hand .......
ruk ze!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Schatjes van FOK! Het was me weer een waar genoegen!
Ik ga rukken & tukken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap ze!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, welterusten allen
Linkje?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hint voor de volgende TT : "Gaat Claire vanavond nog bij Nienke slapen ?"
(t)(r)uk-ze. Ik ga ook weg, tot 'n volgende keerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga rukken & tukken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga rukken & tukken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies er was dus wel iets maar niet perse ruziequote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:46 schreef akveor het volgende:
Owww Huub en Claire lachen gewoon...
Nee hoor na de 275ste mag je los...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ten strengste verboden .... nog veeeeeeeeel te vroeg
Have fun en vergeet de camera's nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga rukken & tukken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
adios....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga rukken & tukken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de gedachte aan zure lieke alleen al...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:48 schreef Desii het volgende:
Nou de ruzie is al weer bijgelegd..... gaat een stuk soepeler als bij Lieke
Ze laten elkaar gewoon in hun waarde... de meeste ruzies tussen Lieke en Huub gingen vaak ook nergens over.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:48 schreef Desii het volgende:
Nou de ruzie is al weer bijgelegd..... gaat een stuk soepeler als bij Lieke
Iets wat ik totaal niet meer mis in de kooi!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:50 schreef miesy het volgende:
[..]
de gedachte aan zure lieke alleen al...![]()
![]()
![]()
![]()
dus dat!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Iets wat ik totaal niet meer mis in de kooi!!
Iets wat misschien ook wel tegen Claire werkt.... een Lieke die vaak dwars lag en een erg meegaande Claire.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Iets wat ik totaal niet meer mis in de kooi!!
ik weet nog hoe uitgemergelt huub eruit zag na maanden van ruzie met zuurpruim.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Iets wat misschien ook wel tegen Claire werkt.... een Lieke die vaak dwars lag en een erg meegaande Claire.
nou, ik zit echt niet meer op die perikelen te wachten... teenkrommend van beide kanten.... discussies over nix en maar doorgaan.... doorgaan.... oprakelen en weer overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Iets wat misschien ook wel tegen Claire werkt.... een Lieke die vaak dwars lag en een erg meegaande Claire.
Daar hebben we de 1 uur bedtijdregel door gekregen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:58 schreef miesy het volgende:
[..]
ik weet nog hoe uitgemergelt huub eruit zag na maanden van ruzie met zuurpruim.
dat had hij niet veel langer getrokken.
was dat daarom??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar hebben we de 1 uur bedtijdregel door gekregen.
Logsch daar wordt je toch ook helemaal dol van!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:58 schreef miesy het volgende:
[..]
ik weet nog hoe uitgemergelt huub eruit zag na maanden van ruzie met zuurpruim.
dat had hij niet veel langer getrokken.
Ik bedoel tegen werken omdat de tegenstelling Lieke/Claire erg groot is. Misschien dat veel mensen hier haar daarom saai vinden. Zelf zie ik tussen Huub en Claire alleen maar echte gesprekken (iig van Claire's kant). Bij Lieke heb ik anderhalf keer een echt gesprek gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:59 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, ik zit echt niet meer op die perikelen te wachten... teenkrommend van beide kanten.... discussies over nix en maar doorgaan.... doorgaan.... oprakelen en weer overnieuw beginnen![]()
en hoezo, zou dat tegen haar kunnen gaan werken??? (oprechte vraag, geen dis)
okeeejjjj, omdat ik morgen vrij ben en nog iets af moeten maken voor een bruiloft... doen we de OP er ook maar ff bijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:01 schreef Lobasca het volgende:
Wat nam dellie nu in?
Wil één van jullie zozijn, om een nieuwe COS te openen?
done!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:01 schreef Lobasca het volgende:
Wat nam dellie nu in?
Wil één van jullie zozijn, om een nieuwe COS te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |