Ik kijk in ieder geval al weer vol verwachting uit naar wat nieuw materiaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef Felagund het volgende:
Titel nieuwe album is bekend: "In this Light and on this Evening", daarnaast is bekend dat de release van het derde album in september zal zijn.
Weet nog niet goed wat ik er van moet denken die titel. De release zelf is wel vroeger dan ik dacht, dus dat is goed nieuws.
Geen gitaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Yevgeni het volgende:
Jongens speelden gister hun 1e gig van dit jaar op een festival in Zwitserland. Er zijn 2 nieuwe liedjes gespeeld, waarvan dit er 1 van is.
En oh ja, op het 3e album zijn geen gitaarpartijen te vinden...
Idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef Aisumasen het volgende:Fuck, dit was precies waar ik bang voor was...
Idd, "simpele" maar wel geniale pingeltjes! Maar met piano doen ze het ook wel goed... Maar ik wil GITAREN!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef Haunter het volgende:
Ik bedoel, de Editors sound draaide voor mij juist om de leadguitar
Klint goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Yevgeni het volgende:
Jongens speelden gister hun 1e gig van dit jaar op een festival in Zwitserland. Er zijn 2 nieuwe liedjes gespeeld, waarvan dit er 1 van is.
En oh ja, op het 3e album zijn geen gitaarpartijen te vinden...
Bron?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef Toad het volgende:
8 nov: Melkweg
9 nov: Oosterpoort
11 nov: 013
Wintersleep en Macabees staan dus in het voorprogramma.
Gelukkig niet één keer HMH, maar drie keer een kleiner podium.
http://www.editorsofficia(...)ember-december_2009/quote:
Volgens de KinkFM Headlines doen ze eerst kleine clubs en komen ze ook nog in een grotere zaal. Aldus hoorde ik zojuist op de radio.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef Toad het volgende:
Gelukkig niet één keer HMH, maar drie keer een kleiner podium.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef Apfelsaft het volgende:
Dit gaat volgens mij echt zo snel uitverkopenDe HMH was vorig jaar ook binnen een kwartier uitverkocht...
Niet voor de Melkweg toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:50 schreef blue_funk het volgende:
Voorverkoop start 31 juli... nog steeds aan het twijfelen...
Jawel.quote:
Als ik Editors op Ticketmaster zoek krijg ik alleen de twee andere concerten te zien...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Jawel.
Heb overigens besloten dat ik... niet ga. Teveel andere concerten al in die periode, heb Editors al een keer live gezien, en word niet bepaald enthousiast van dat nieuwe geluid (van wat ik er tot dusver van gehoord heb).
Gewoon via die link doorklikken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Als ik Editors op Ticketmaster zoek krijg ik alleen de twee andere concerten te zien...
Voor Amsterdam trouwens..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:05 schreef Goover het volgende:
Ik heb ze
Afzetters trouwens, voor 2 tickets uiteindelijk ¤ 68.62!!!!
Blijven proberen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:07 schreef Apfelsaft het volgende:
Melkweg nog steeds geen doorkomen aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |