Ik kijk in ieder geval al weer vol verwachting uit naar wat nieuw materiaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef Felagund het volgende:
Titel nieuwe album is bekend: "In this Light and on this Evening", daarnaast is bekend dat de release van het derde album in september zal zijn.
Weet nog niet goed wat ik er van moet denken die titel. De release zelf is wel vroeger dan ik dacht, dus dat is goed nieuws.
Geen gitaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Yevgeni het volgende:
Jongens speelden gister hun 1e gig van dit jaar op een festival in Zwitserland. Er zijn 2 nieuwe liedjes gespeeld, waarvan dit er 1 van is.
En oh ja, op het 3e album zijn geen gitaarpartijen te vinden...
Idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef Aisumasen het volgende:Fuck, dit was precies waar ik bang voor was...
Idd, "simpele" maar wel geniale pingeltjes! Maar met piano doen ze het ook wel goed... Maar ik wil GITAREN!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef Haunter het volgende:
Ik bedoel, de Editors sound draaide voor mij juist om de leadguitar
Klint goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Yevgeni het volgende:
Jongens speelden gister hun 1e gig van dit jaar op een festival in Zwitserland. Er zijn 2 nieuwe liedjes gespeeld, waarvan dit er 1 van is.
En oh ja, op het 3e album zijn geen gitaarpartijen te vinden...
Bron?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef Toad het volgende:
8 nov: Melkweg
9 nov: Oosterpoort
11 nov: 013
Wintersleep en Macabees staan dus in het voorprogramma.
Gelukkig niet één keer HMH, maar drie keer een kleiner podium.
http://www.editorsofficia(...)ember-december_2009/quote:
Volgens de KinkFM Headlines doen ze eerst kleine clubs en komen ze ook nog in een grotere zaal. Aldus hoorde ik zojuist op de radio.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef Toad het volgende:
Gelukkig niet één keer HMH, maar drie keer een kleiner podium.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef Apfelsaft het volgende:
Dit gaat volgens mij echt zo snel uitverkopenDe HMH was vorig jaar ook binnen een kwartier uitverkocht...
Niet voor de Melkweg toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:50 schreef blue_funk het volgende:
Voorverkoop start 31 juli... nog steeds aan het twijfelen...
Jawel.quote:
Als ik Editors op Ticketmaster zoek krijg ik alleen de twee andere concerten te zien...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Jawel.
Heb overigens besloten dat ik... niet ga. Teveel andere concerten al in die periode, heb Editors al een keer live gezien, en word niet bepaald enthousiast van dat nieuwe geluid (van wat ik er tot dusver van gehoord heb).
Gewoon via die link doorklikken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Als ik Editors op Ticketmaster zoek krijg ik alleen de twee andere concerten te zien...
Voor Amsterdam trouwens..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:05 schreef Goover het volgende:
Ik heb ze
Afzetters trouwens, voor 2 tickets uiteindelijk ¤ 68.62!!!!
Blijven proberen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:07 schreef Apfelsaft het volgende:
Melkweg nog steeds geen doorkomen aan...
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:11 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik blijf niet eens in de wachtrij... Teveel gebruikers voor dit evenement blijft hij zeggen.
Kan niet dat ze allemaal al weg zijn toch? Bij mij moest ik ook tig keer opnieuw proberen, maar na een keer of 15 lukte het...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Apfelsaft het volgende:
Melkweg gaat mij niet meer lukken ben ik bang... Toch maar 013 kaartjes dan maar denk ik
quote:U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor:
EDITORS Melkweg The Max
Zo, 08/11/09 19.30 uur
quote:U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
EDITORS
013 Wo, 11/11/09 19.30 uur
Jep, na 3 min.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef Felixa het volgende:
Inderdaad gewoon blijven proberen. Er zijn ook mensen die hun kaarten niet bestellen uiteindelijk, die komen dan ook weer vrij na een paar minuten.
Twee keer Muse? En FF? Waar spelen die dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:15 schreef Apfelsaft het volgende:
Jaaaa Melkweg kaartjes!!!Wordt druk in november: twee keer Muse, Editors en Franz Ferdinand.
Een keer Muse in Antwerpen (2 nov), een keer Muse in Rotterdam (14 nov), en FF in de HMH (quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Twee keer Muse? En FF? Waar spelen die dan?
Ohwja, HMH, vandaar... Muse was ik te laat voorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Een keer Muse in Antwerpen (2 nov), een keer Muse in Rotterdam (14 nov), en FF in de HMH () op 23 nov (daar zijn nog kaartjes voor geloof ik!)
Balen als je in de rij stond! (als er al een rij was)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Yevgeni het volgende:
Oei, lees net over een landelijke storing bij de postkantoren. Drama!
Konden er daar kaartjes worden gekocht dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Yevgeni het volgende:
Oei, lees net over een landelijke storing bij de postkantoren. Drama!
Ah okay, hoe zit dat dan precies? Is dit concert niet geregeld door Mojo? Want die hebben nu Eventim/Livenation als vaste partner.quote:
Livenation is de Nederlandse producent van concerten, maar verkoopt zelf geen kaarten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ah okay, hoe zit dat dan precies? Is dit concert niet geregeld door Mojo? Want die hebben nu Eventim/Livenation als vaste partner.
Volgens mij gaan alle kaartjes van Mojo via Livenation, dus dit zal wel een samenwerking van de concertzalen zijn oid. Die regelen zelf ook altijd nog bandjes die komen spelen volgens mij.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ah okay, hoe zit dat dan precies? Is dit concert niet geregeld door Mojo? Want die hebben nu Eventim/Livenation als vaste partner.
Waarschijnlijk staan ze er al op. Full-time job voor zulke gasten...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef RedGuy het volgende:
Melkweg is uitverkocht, vraag me af hoe snel de kaartjes op marktplaats komen te staan.
In Leiden toevallig?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Thijsssss het volgende:
Heb 5 kaarten bij de FRS weten te bemachtigen, was er gelukkig eerder dan een handelaar. Hij staat er altijd wanneer ik kaartjes haal en heeft goed contact met de mensen achter de balie. Denk dat hij de verkoper/verkoopster na afrekening nog wat geld toestopt. Die kerel heeft denk ik voor alle drie de concerten samen wel 40 kaarten laten uitprinten. Neem me altijd voor om er wat van te zeggen, maar 't komt er nooit van
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef RedGuy het volgende:
Welke plaats? Dan ga ik de de volgende keer wel kaartjes halen met de Fok!knokploeg.
We kunnen ook evt. een klacht indienen bij de FRS, dat hun personeel daar illegaal bezig is door meer kaarten dan de gestelde limiet uit te printen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef Thijsssss het volgende:
Zutphen, Turfstraat 35, ik denk elke dag dat er een 'groot' concert in de verkoop gaat is hij om 9.45 binnen, good luck
Aso-praktijken!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Thijsssss het volgende:
Heb 5 kaarten bij de FRS weten te bemachtigen, was er gelukkig eerder dan een handelaar. Hij staat er altijd wanneer ik kaartjes haal en heeft goed contact met de mensen achter de balie. Denk dat hij de verkoper/verkoopster na afrekening nog wat geld toestopt. Die kerel heeft denk ik voor alle drie de concerten samen wel 40 kaarten laten uitprinten. Neem me altijd voor om er wat van te zeggen, maar 't komt er nooit van
En heb je ze al op Marktplaats gezet?quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En heb je ze al op Marktplaats gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |