slaap zachtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen om 6 uur weer BURNED RUBBER in my street.
Truste Fok. Ik heb er weer van genoten (van het forum)![]()
Do jutra
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:17 schreef Py het volgende:
[..]
Kom je wel eens in KPD? Wip eens langs in de sc
Huub en Jaap gaan samen naar de finale... das allang door het hokje bepaald..... dit is allemaal showquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
Jaap: Ik hoef geen verhalen op te hangen. Ik vertel je maar 1 verhaal. Zekerheid in de finale.
Maanden geleden vertelde ik dat al aan Lieke.
Dus wat nou samen spelen met Huub? Jaap speelt alleen maar tegen Huub. Hij is te laf om B en A uitelkaar te spelen.
Des te later deze welterusten komt des te langer je op blijftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen om 6 uur weer BURNED RUBBER in my street.
Truste Fok. Ik heb er weer van genoten (van het forum)![]()
Do jutra
Vanuit het oogpunt van de regie vrees ik: 2 stelletjes tegen elkaar..........quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub en Jaap gaan samen naar de finale... das allang door het hokje bepaald..... dit is allemaal show(tenminste zo denk ik erover en zo niet.... ben ik in eind maart al klaar met kijken
)
Daarom moet Huub ook met Jaap trouwenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de regie vrees ik: 2 stelletjes tegen elkaar..........
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom moet Huub ook met Jaap trouwen
zou wel lachuh zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom moet Huub ook met Jaap trouwen
Ik zie Jaap al weken zeven kleuren stront schijten. Jaap kan het niet uitstaan dat Huub sterk staat. Jaap heeft altijd moeite met Huub's ego gehad. Lieke was geknakt toen het bleek dat ze Huub niet weg kon stemmen omdat hij Claire had. Vreemde briefjes die rondslingereen... claimen dat hij Lieke 's nachts heeft bewerkt. In mijn ogen proberen te bewerken Huub weg te werken. Toen dat niet lukte kwam ie met deze onzin.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub en Jaap gaan samen naar de finale... das allang door het hokje bepaald..... dit is allemaal show(tenminste zo denk ik erover en zo niet.... ben ik in eind maart al klaar met kijken
)
Precies... als Jaap zich onzeker voelt probeert ie het maar bij B en A. Maar Jaap is laf.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed punt van Claire: waarom niet verder met ons drie ....
beetje late reactie, maar heb hier zo hard om gelachen, ik moest het gewoon nog even kwijt.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
Kan iemand 112 bellen?![]()
[ afbeelding ]
zoals jij het zegt kan ook, toch heb ik echt het idee dat "het hokje" bepaald dat iig de 4 van de billboard in de finale komen.... en terechtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie Jaap al weken zeven kleuren stront schijten. Jaap kan het niet uitstaan dat Huub sterk staat. Jaap heeft altijd moeite met Huub's ego gehad. Lieke was geknakt toen het bleek dat ze Huub niet weg kon stemmen omdat hij Claire had. Vreemde briefjes die rondslingereen... claimen dat hij Lieke 's nachts heeft bewerkt. In mijn ogen proberen te bewerken Huub weg te werken. Toen dat niet lukte kwam ie met deze onzin.
Jaap die leek op een gegeven moment zelfs een beetje verliefd op Lieke.
Hij overdrijft bepaalde zaken... maar zegt precies wat hij wil... weinig acteer werk. Hij is bang voor Huub... altijd geweest... Jaap haat Huub's ego en dat heeft ie al zo vaak uitgesprken. Jaap is niet te vertrouwen. Maar een mooie speltechnische keuze die veel dingen verduidelijkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:29 schreef mootie het volgende:
ActeerJaap
Maar net was er even een stukje, waar ook het keizergedoe ter sprake kwam, dat leek me toch echt een act.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij overdrijft bepaalde zaken... maar zegt precies wat hij wil... weinig acteer werk. Hij is bang voor Huub... altijd geweest... Jaap haat Huub's ego en dat heeft ie al zo vaak uitgesprken. Jaap is niet te vertrouwen. Maar een mooie speltechnische keuze die veel dingen verduidelijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |