Dat welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Is ze leuk of is ze leuk??!!
Ze was de favoriete belspelbabe van mij vriending, terwijl ik meer van Wytske was. Maar onze Nienke mag er zijn hoor !!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Is ze leuk of is ze leuk??!!
Ze was de favoriete belspelbabe van mij vriending, terwijl ik meer van Wytske was. Maar onze Nienke mag er zijn hoor !!!
Brian is met Huub de deur uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:11 schreef F04 het volgende:
Volgens mij ligt Amanda d'r alleen in, of Brian zit onder de wol.
Brian is druk bezig zijn ongewassen, gesigneerde t-shirts het publiek in te smijten van Purmerend...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:11 schreef F04 het volgende:
Volgens mij ligt Amanda d'r alleen in, of Brian zit onder de wol.
Is dat niet Amans anale rijgdraad die ze vanaovond naar binnen moet werken voordat Brian terug is ..?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat loopt er nu voor draad over het bed van Amanda heen en wordt de kant van Brain expres buiten beeld gehouden?
Ligt Brain aan de accu of zo?
Kom je wel eens in KPD? Wip eens langs in de scquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet Amans anale rijgdraad die ze vanaovond naar binnen moet werken voordat Brian terug is ..?
op is topquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen om 6 uur weer BURNED RUBBER in my street.
Truste Fok. Ik heb er weer van genoten (van het forum)![]()
Do jutra
Slaap lekker Ruudquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Do jutra
Trusten, slaap ze.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Do jutra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |