abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 maart 2008 @ 11:37:41 #201
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57517338
Hier mag dan ook opgeruimd worden: Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_57518175
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je toch aan het opruimen bent kan je beter het hele topic echt even opschonen

Fernando Torres-topic #2: Ooit weer naar Los Colchoneros!
etc

Onder andere die onzin dat ik zaken fout geteld had geteld. Hij kon geen eerlijk antwoord geven omdat hij anders zijn ongelijk toe moest geven, dus besloot DAM me te negeren.
Je hebt gelijk, had alleen de laatste paar pagina's gedaan waarin de meest recente posts stonden. Ik zal even vanaf het begin kijken en opschonen.
quote:
Hoewel jullie in dit geval wel erg lang (te lang) telkens in ieder topic waar hij postte zijn bagger achter z'n reet hebben opgeruimd zonder dat het consequenties voor hem opleverde.
Dat het geen consequenties heeft opgeleverd ligt zeker niet aan ons. Het is niet zo dat wij een ban aanvragen en dat de FA's vijf minuten later een ban hebben gezet. En zeker niet met DAM, want dat gaat niet om een 48 uur ban, dus daar moet geconcentreerd naar gekeken worden. Het enige wat wij de laatste tijd konden doen is topics opschonen en waarschuwingen geven, meer niet.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:37 schreef Doc het volgende:
Hier mag dan ook opgeruimd worden: Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Yes.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 maart 2008 @ 12:27:55 #203
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57518335
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:

Dat het geen consequenties heeft opgeleverd ligt zeker niet aan ons. Het is niet zo dat wij een ban aanvragen en dat de FA's vijf minuten later een ban hebben gezet. En zeker niet met DAM, want dat gaat niet om een 48 uur ban, dus daar moet geconcentreerd naar gekeken worden.
Hoe lang duurt de rust deze keer?
pi_57518739
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Hoe lang duurt de rust deze keer?
Ik heb geen idee, bepalen wij niet. Ik zit in ieder geval niet op hem te wachten.

Topics zijn opgeschoond. Het was wel lastig om bepaalde dicussies logisch te houden, dus hier en daar kan er een rare post/quote tussen staan, maar anders is de hele logica weg.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 maart 2008 @ 13:17:22 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57519259
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, bepalen wij niet.
De FA's e.d. weten zo langzamerhand denk ik ook wel dat een un-ban alleen een tijdelijk situatie tussen twee bans omdat hij heeft aangetoond - keer op keer - dat hij niet kan posten zonder regelmatig te liegen of te beledigen.
pi_57519688
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:17 schreef Doc het volgende:

[..]

De FA's e.d. weten zo langzamerhand denk ik ook wel dat een un-ban alleen een tijdelijk situatie tussen twee bans omdat hij heeft aangetoond - keer op keer - dat hij niet kan posten zonder regelmatig te liegen of te beledigen.
De FA's kennen zijn geschiedenis en zullen wel de juiste beslissingen nemen als die nodig zijn. Verder stel ik voor om nu met z'n allen te stoppen met de DAM-kwestie, hij is geband en meer kan en hoeft er niet gezegd meer te worden .
pi_57519719
Je kan hem zelf ook eens negeren ipv overal elke keer op te reageren en reacties uit te lokken als ie terugkomt.

Oostenrijk - Nederland woensdag 26 maart in Wenen. en Oostenrijk - Nederland #1: De Guzman in voorselectie

Doebbel.

Als ik toch bezig ben: Contractbesprekingen Donadoni uitgesteld
pi_57519802
Is er al eens een toernooi geweest voor de mooiste amateurclub? Heel veel werk natuurlijk, maar lijkt me wel een mooi idee
pi_57519922
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan hem zelf ook eens negeren ipv overal elke keer op te reageren en reacties uit te lokken als ie terugkomt.

Oostenrijk - Nederland woensdag 26 maart in Wenen. en Oostenrijk - Nederland #1: De Guzman in voorselectie

Doebbel.
Gaan we laten mergen, staan voldoende nuttige reacties in beide topics.
quote:
Ik weet deze effe niet. Het kan nergens anders besproken worden; er is geen Donadoni-topic, geen Italië-topic, etc, dus er moet wel een alternatief zijn. Wil even mening van m'n medemods horen.
pi_57520071
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef PAA-053 het volgende:
Is er al eens een toernooi geweest voor de mooiste amateurclub? Heel veel werk natuurlijk, maar lijkt me wel een mooi idee
Mooiste amateurclub is er nooit geweest naar mijn weten. Hier trouwens een apart topic om nieuwe toernooien te bespreken. Denk zelf dat zo'n toernooi niet echt objectief is; iedereen stemt op zijn/haar lievelingsclub.
pi_57523919
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef PAA-053 het volgende:
Maar hoe zie je dat voor je? Veel clubs zijn vooral regionaal bekend natuurlijk. Denk je dat mensen genoeg kennis om in zo'n toernooi goed te stemmen?

Trouwens, DAM heeft nog meer accounts toch? Die moeten goed in de gaten gehouden worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57524000
Meer accounts? Welke dan.
That's all folks!
pi_57524033
Paul NL is ie geweest tijdens het WK forum. En volgens mij is hij ook Redondo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 21 maart 2008 @ 17:41:05 #214
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57524039
DAM weg? Jammer. De sju op de taart bij VBL. Ik zal em missen.
pi_57524052
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:41 schreef Grulez het volgende:
De sju op de taart
Gadverdamme...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57524470
Er zijn genoeg speurneuzen hier in VBL, dus dat zal 't probleem niet zijn. Genoeg hierover maar weer.
That's all folks!
pi_57555421
Tenues van 'Les Bleus' voortaan door Nike voor 43m per jaar.

Misschien veranderen in een algemeen "shirtjes-contract" topic ofzo? Of iets in die richting.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_57555559
Ik dacht ook al aan een TT wijziging: 'Kledingsponsoren en contracten' Dan kunnen nieuwe deals met shirtsponsors er wellicht ook in .

En dan heb je het shirtjestopic nog voor de pure plaatjes.
  zondag 23 maart 2008 @ 12:59:18 #219
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57555621
Vind ik eigenlijk wel een goed plan.
TT aangepast dus..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57555943
  zondag 23 maart 2008 @ 13:20:51 #221
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57555984
.
Slotjuh
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57557150
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar hoe zie je dat voor je? Veel clubs zijn vooral regionaal bekend natuurlijk. Denk je dat mensen genoeg kennis om in zo'n toernooi goed te stemmen?
Hmm tsja ik ken behoorlijk wat amateurclubs door het hele land, van het eerste maar vooral via de jeugdteams (welk niveau ze spelen enz.). Maargoed anderen misschien niet. En dat Tong idd op Nivo-Sparta gaat stemmen is een zekerheidje Zo zullen er meer zijn.

Misschien een idee om het per regio te doen? Mooiste amateurclub van het oosten? Zoiets? Ik neem aan dat ook echte ASWH-ers wel wat clubs daar kennen, en daar ook een mening over hebben?
pi_57557373
Ik vrees een geringe animo eerlijkgezegd. De animo voor amateurvoetbal valt tegen op VBL. Het is een vaste fanatieke kern.
That's all folks!
pi_57558665
Ja, heb je wel gelijk in. Jammer, amateurvoetbal vind ik mooier dan de profs
pi_57558876
Het idee is wel mooi, maar het zou jammer zijn als je er tijd in steekt en niet ervoor terugkrijgt waar je op hoopt.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')