een speler er mee laten weg komen, laten we dat gaan doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt het over niks anders even. Het is balen, okee, maar je overdrijft zo. Dat mailtje bijvoorbeeld, dat is toch lachwekkend? Ben je gericht op zoek naar opmerkingen richting jouw persoontje en doe je dom of ben je zo dom?
En nu? Ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een speler er mee laten weg komen, laten we dat gaan doen.
want het is een feyenoorder die er uit is, dus lekker boeie
1. Wij zien niet alles, lopen niet continue F5-end in VBL rond.quote:jullie laten berichten staan, waarin iemand zegt dat hij het jammer vind dat makaay zn been niet gebroken is, maar daar hoor je dan weer niemand over
1. Het was in het live topic, daar zitten jullie toch ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nu? Ik snap je punt niet.
[..]
1. Wij zien niet alles, lopen niet continue F5-end in VBL rond.
2. Als je wat opvalt, kun/mag je het melden via TR. Met enkel zeggen dat er berichten worden laten staan schieten wij weinig op. Ik zal eens de Sherlock uithangen.
Die goede ouwe tijd, waar is die gebleven, he?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
3. Vroeger zeiden mensen dit, en die waren toen 9 maanden niet meer welkom
Niet altijd. Plus ik keek PSV - Spurs.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Het was in het live topic, daar zitten jullie toch ?
Je hebt helemaal geen topicreport geplaatst, leugenaar.quote:2. Een topicreport geplaats meer dan een dag geleden, er is niks aan gebeurd.
Tuurlijk jongen. Noem dan één iemand. Eén.quote:3. Vroeger zeiden mensen dit, en die waren toen 9 maanden niet meer welkom
Houniet is ook geen VBL-modquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarschijnlijk nog gezien door een mod ook, echter bleef het staan.
1. Ik heb het gedaan, anoniem. bekijk het IP adres maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet altijd. Plus ik keek PSV - Spurs.
[..]
Je hebt helemaal geen topicreport geplaatst, leugenaar.
[..]
Tuurlijk jongen. Noem dan één iemand. Eén.
3. Ik ben wel benieuwd naar zijn consequentie anders. Voorlopig post hij nog vrolijk rond,quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is zo, wat de consequenties zijn merk je vanzelf wel.
Rond kerstmis 2007, toen het nog rustig en vredig was. Jammer van die kerstgraties.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijd, waar is die gebleven, he?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Rond kerstmis 2007, toen het nog rustig en vredig was. Jammer van die kerstgraties.
Het loopt weer tegen Pasen, dus de Paasban dan maar invoeren tot Sint Juttemus?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef RayMania het volgende:
Rond kerstmis 2007, toen het nog rustig en vredig was. Jammer van die kerstgraties.
Zelfs anoniem aanvinken helpt niet bij jou hoor, we weten toch wel dat jij die TR plaatst.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Ik heb het gedaan, anoniem. bekijk het IP adres maar.
Je bent helemaal niet in februari/maart 2007 geband, maar om precies te zijn op 08-05-2007 @ 12:39. Weer lieg je. En de ergste leugen is nog wel waarom je toen werd geband. Niet om je baggerposts, maar om een hele andere reden (en rubbereend hier kan het bevestigen). Walgelijk was dat, echt walgelijk.quote:2. Ik ben van februari/maart 2007 tot december 2007 geband, omdat ik misschien te veel berichten had geplaatst ? waar geen verwensingen naar mensen stonden.
alhoewel bans niet besproken schijnen te worden...... maar je lange ban had je echt aan jezelf te danken. Had je maar enigssinds normaal moeten gedragen destijds. En laat ik het nier maar even bij laten, wordt weer pissigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs anoniem aanvinken helpt niet bij jou hoor, we weten toch wel dat jij die TR plaatst.
De enige TR die jij hebt geplaatst verwijst naar deze post. En die is gewoon aangepast. Get your facts straight.
[..]
Je bent helemaal niet in februari/maart 2007 geband, maar om precies te zijn op 08-05-2007 @ 12:39. Weer lieg je. En de ergste leugen is nog wel waarom je toen werd geband. Niet om je baggerposts, maar om een hele andere reden (en rubbereend hier kan het bevestigen). Walgelijk was dat, echt walgelijk.
Gewoon hier klikken, dan wordt alles helderquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
Soms, heel soms...mis ik die superpowers van het modje zijn wel en het kunnen terugkijken en lezen van de akties.
1.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs anoniem aanvinken helpt niet bij jou hoor, we weten toch wel dat jij die TR plaatst.
De enige TR die jij hebt geplaatst verwijst naar deze post. En die is gewoon aangepast. Get your facts straight.
[..]
Je bent helemaal niet in februari/maart 2007 geband, maar om precies te zijn op 08-05-2007 @ 12:39. Weer lieg je. En de ergste leugen is nog wel waarom je toen werd geband. Niet om je baggerposts, maar om een hele andere reden (en rubbereend hier kan het bevestigen). Walgelijk was dat, echt walgelijk.
1. Ik heb dat wel gedaan, Zoek het lijstje met topic reports van gister avond in dat topic maar. Dan zal je zien dat ik wel over die post een TR heb geplaatst.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet altijd. Plus ik keek PSV - Spurs.
[..]
Je hebt helemaal geen topicreport geplaatst, leugenaar.
[..]
Tuurlijk jongen. Noem dan één iemand. Eén.
ik mis ook een beetje het notes lezen :dquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
Soms, heel soms...mis ik die superpowers van het modje zijn wel en het kunnen terugkijken en lezen van de akties.
Laten we dat maar met z'n allen doen. Ik ga maar slapen, want ik voel hier enige woede opkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:52 schreef rubbereend het volgende:
En laat ik het nier maar even bij laten
ik kliktequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon hier klikken, dan wordt alles helder.
je vergelijkt jouw ban van 7 maanden en de reden daarvoor met een opmerking over Makaay.........quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1.
[..]
1. Ik heb dat wel gedaan, Zoek het lijstje met topic reports van gister avond in dat topic maar. Dan zal je zien dat ik wel over die post een TR heb geplaatst.
2. Sorry dat mijn geheugen me in de steek laat, ik zat er 2-3 maanden naast. dan nog was het een ban van 7 maanden, vandaar dat ik zei, iemand krijgt een ban van 9 maanden.
Ja klopt, je kan het ongeveer gelijk zien,quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergelijkt jouw ban van 7 maanden en de reden daarvoor met een opmerking over Makaay.........
Maar waarom is dan eerder al gezegd dat ik een ban heb ? en zie je de ban reden ? daar ben ik 7 maanden voor gaan zitten.quote:Je bent helemaal niet in februari/maart 2007 geband, maar om precies te zijn op 08-05-2007 @ 12:39
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:19 schreef nikky het volgende:
jorienvdherik kan niet fatsoenlijk meeposten. Blijft offtopic gaan, topics vernaggelen, et cetera.
oke, dan weet ik voorlopig genoeg. Ik ga nu even verstandig zijn en dit topic verlatenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, je kan het ongeveer gelijk zien,
Wat mij betreft vooral om het bericht over Makaay dat is blijven staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:08 schreef Dagonet het volgende:
Gaat het nu over een ban van vorig jaar of over een eventueel wel of niet editbare opmerking in een live-scoretopic?
Prima, eind van het gesprek met meerdere modjes hier, is dat het berichtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, dan weet ik voorlopig genoeg. Ik ga nu even verstandig zijn en dit topic verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |