abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57423015
quote:
Op zondag 16 maart 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
@prup, dan heb je meer gedaan dan ik
ben maar verder gegaan met wat bewerken van wat fotos
maar damn wat voel ik me met dit weer
Ik zit met smart te wachten op de zon en wat graden warmer, zodat ik lekker naar buiten kan met de camera
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_57424729
* prupke alles klaarzet voor een heerlijk uitgebreid ontbijtje...

eikes in de pan op het vuur (nog wel ff aanzetten)
koffie en thee op de timer en ook de broodbakmachines... lekker wakker worden met de geur van verse koffie en brood

beleg staat in de koelkast als mede de verse jus die ik al geperst heb

smakelijk en werk ze
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!Fotograaf maandag 17 maart 2008 @ 05:47:18 #213
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57425662
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:20 schreef FJD het volgende:
Beetje aan lopen kloten met wat foto's van de City Pier City loop. Kwam al tot de conclusie dat ik m'n sluitertijd veel hoger (sneller) had moeten zetten. Stond op 1/160 tot 1/250 (oid) maar nog steeds veel onscherpe foto's.

Ik dus een beetje spelen met de schuifjes in Lightroom kwam ik opeens een lichtschuifje tegen die wel een geinig effect gaf vond ik zelf

[ afbeelding ]
Ik liep rond die tijd ook in Den Haag, maar heb zelf m'n camera toen niet uit de tas gehaald. Ben zelf doorgelopen naar een optreden in het Stadhuis.

Het effect is wel leuk, maar ik zou ook nog wat meer contrast willen zien denk ik.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf maandag 17 maart 2008 @ 05:47:51 #214
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57425663
quote:
Op maandag 17 maart 2008 00:49 schreef prupke het volgende:
* prupke alles klaarzet voor een heerlijk uitgebreid ontbijtje...

eikes in de pan op het vuur (nog wel ff aanzetten)
koffie en thee op de timer en ook de broodbakmachines... lekker wakker worden met de geur van verse koffie en brood

beleg staat in de koelkast als mede de verse jus die ik al geperst heb

smakelijk en werk ze
Das nog eens service!

Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf maandag 17 maart 2008 @ 07:13:50 #215
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57425799
The weekly ratrace has begun.....
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57426060
Mogguh Straks fysio..... daarna werken Eens kijken of ik het een middag uithou op kantoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 17 maart 2008 @ 08:45:08 #217
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57426315
Goedesmorgens
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!Fotograaf maandag 17 maart 2008 @ 08:45:40 #218
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57426321
De $ bijna op de 1,60... Wordt een leuke week
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  maandag 17 maart 2008 @ 08:48:50 #219
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_57426347
Zou ie richting 2 gaan of is nu het moment om te gaan kopen hmmmm.
  maandag 17 maart 2008 @ 08:50:29 #220
65960 sanger
pi_57426361
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:48 schreef ..bennie het volgende:
Zou ie richting 2 gaan of is nu het moment om te gaan kopen hmmmm.
Ik vermoedt dat hij nog wel meer richting de 2 zal gaan,maar das geen garantie

Waar wil je gaan kopen dan?
pi_57426390
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:45 schreef freud het volgende:
De $ bijna op de 1,60... Wordt een leuke week
Je zou bijna Amazon leeg gaan kopen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_57426407
De dollar gaat nog wel even naar beneden gok ik. Er liggen nog wel een zooitje lijken in de kast

Goed nieuws iig, dan wordt de iPhone weer betaalbaarder
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 17 maart 2008 @ 08:55:42 #223
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_57426418
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik vermoedt dat hij nog wel meer richting de 2 zal gaan,maar das geen garantie

Waar wil je gaan kopen dan?
Op Amazon .
Voor mensen met veel geld is het interessant om in valuta te handelen, helaas heb ik niet veel geld haha.
pi_57426695
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:54 schreef FJD het volgende:
De dollar gaat nog wel even naar beneden gok ik. Er liggen nog wel een zooitje lijken in de kast

Goed nieuws iig, dan wordt de iPhone weer betaalbaarder
Als je hem importeert misschien, maar volgens mij gaan handelaren die koerswinst gewoon in eigen zak steken hoor Mensen betalen het toch wel
  FOK!Fotograaf maandag 17 maart 2008 @ 09:29:14 #225
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57426806
Oh, dollar zal nog wel iets dalen, dan komt er een poging om de dollar te redden en springt hij weer naar de 1,40 toe, totdat men het geintje door heeft en de bodem echt weg is en hij naar de 2.00 vliegt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_57426832
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
Als je hem importeert misschien, maar volgens mij gaan handelaren die koerswinst gewoon in eigen zak steken hoor Mensen betalen het toch wel
Of een vriend van me of m'n pa neemt m een keer mee uit Singapore of een land in die richting. M'n huidige is overleden

Als de prijzen van fotoapparatuur dan ook nog eens gelijk blijven dan is het nog wel een idee om wat te halen
pi_57426888
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:29 schreef freud het volgende:
Oh, dollar zal nog wel iets dalen, dan komt er een poging om de dollar te redden en springt hij weer naar de 1,40 toe, totdat men het geintje door heeft en de bodem echt weg is en hij naar de 2.00 vliegt.
Gaat weer een hoop ellende opleveren
pi_57426988
Wat zijn dan de grootste problemen/risico's?

Ik hoor heel veel van dat soort doemscenario's alleen ik geloof er niet zo in. De banken zelf vallen niet om maar moeten zelf veel afschrijven en dan alleen nog in de VS. Van de Nederlandse banken heeft ik geloof Fortis 1 miljard afgeschreven, wat 25% van hun jaarwinst was. Dus geen enkel probleem voor het voortbestaan. Daar merkt de burger helemaal niets van en het instorten van de huizenmarkt is minstens net zo onwaarschijnlijk omdat het risicomijdende gedrag van de Nederlander betekent dat heel veel mensen een lange rentevaste periode hebben.
  FOK!Fotograaf maandag 17 maart 2008 @ 10:05:45 #229
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57427234
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:44 schreef FJD het volgende:
Wat zijn dan de grootste problemen/risico's?

Ik hoor heel veel van dat soort doemscenario's alleen ik geloof er niet zo in. De banken zelf vallen niet om maar moeten zelf veel afschrijven en dan alleen nog in de VS. Van de Nederlandse banken heeft ik geloof Fortis 1 miljard afgeschreven, wat 25% van hun jaarwinst was. Dus geen enkel probleem voor het voortbestaan. Daar merkt de burger helemaal niets van en het instorten van de huizenmarkt is minstens net zo onwaarschijnlijk omdat het risicomijdende gedrag van de Nederlander betekent dat heel veel mensen een lange rentevaste periode hebben.
Mwoah, in de VS is een grote bank technisch al failliet, en we zijn pas net begonnen. Het is niet zozeer dat Nederlandse banken veel moeten afboeken of risico's lopen, maar het gaat om een algehele rem op de wereldeconomie. Mensen worden voorzichtiger en de VS kocht gewoon belachelijk veel. Daarbij komt dat alle problemen in de VS gefinancierd moeten worden door het buitenland.

De nederlandse huizenmarkt zal niet instorten als in de VS, maar we gaan er echt last van krigjen. Door de EU kunnen landen veel mdiner makkelijk maatregelen nemen om financiele maatregelen te nemen. In Ierland bijvoorbeeld, heeft me echt al problemen (ook op de huizenmarkt), en kunnen weinig doen. De inflatiecijfers beginnen ook op te lopen, en ik verwacht dat de druk van de VS op de EU om de rente aan te passen, stukken groter wordt.

Het zou me ook niet verbazen als de VS allerlei protectionitische maatregelen gaat invoeren, in een poging de eigen economie weer vlot te trekken. Helaas is de beerput er pas net open, dus wat er nu gebeurt is het voorgerecht. Ik kan niet aangeven wat je er precies van gaat merken en op welke manier. Daar zijn de experts het zelfs niet over eens. Maar verwachten dat we hier niet veel zullen merken, is grof onderschatten van de problemen in ieder geval...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_57427313
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:05 schreef freud het volgende:

[..]

Mwoah, in de VS is een grote bank technisch al failliet, en we zijn pas net begonnen. Het is niet zozeer dat Nederlandse banken veel moeten afboeken of risico's lopen, maar het gaat om een algehele rem op de wereldeconomie. Mensen worden voorzichtiger en de VS kocht gewoon belachelijk veel. Daarbij komt dat alle problemen in de VS gefinancierd moeten worden door het buitenland.

De nederlandse huizenmarkt zal niet instorten als in de VS, maar we gaan er echt last van krigjen. Door de EU kunnen landen veel mdiner makkelijk maatregelen nemen om financiele maatregelen te nemen. In Ierland bijvoorbeeld, heeft me echt al problemen (ook op de huizenmarkt), en kunnen weinig doen. De inflatiecijfers beginnen ook op te lopen, en ik verwacht dat de druk van de VS op de EU om de rente aan te passen, stukken groter wordt.

Het zou me ook niet verbazen als de VS allerlei protectionitische maatregelen gaat invoeren, in een poging de eigen economie weer vlot te trekken. Helaas is de beerput er pas net open, dus wat er nu gebeurt is het voorgerecht. Ik kan niet aangeven wat je er precies van gaat merken en op welke manier. Daar zijn de experts het zelfs niet over eens. Maar verwachten dat we hier niet veel zullen merken, is grof onderschatten van de problemen in ieder geval...
Zo leer je no eens wat

Morgen luitjes Vandaag lekekr dagje fotoshoppen en administratie doen
  FOK!Fotograaf maandag 17 maart 2008 @ 10:13:54 #231
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57427371
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Zo leer je no eens wat

Mogge

Heb in NWS een voorstel gedaan om wat info samen te voegen voor een 'En wat betekent dat voor NL?' sticky. Er lopen al goeie topics over dit onderwerp, maar die zijn meer volgend. Is handig om ook aan te geven op welke tekenen je moet letten en zo als het zooitje echt op de stoep staat hier.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_57427432
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:13 schreef freud het volgende:

[..]

Mogge

Heb in NWS een voorstel gedaan om wat info samen te voegen voor een 'En wat betekent dat voor NL?' sticky. Er lopen al goeie topics over dit onderwerp, maar die zijn meer volgend. Is handig om ook aan te geven op welke tekenen je moet letten en zo als het zooitje echt op de stoep staat hier.
Wel fijn ja, dat maakt het lezen overzichtelijker!
pi_57427525
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:05 schreef freud het volgende:
Ik denk ook wel dat er nog wat aankomt ja De rem op de wereldeconomie wordt steeds minder erg. De economie van de VS krimpt/groeit minder hard en Europa is dan ook sinds kort de grootste economie ter wereld. De invloed v/d VS wordt dus wel steeds minder.
quote:
De inflatiecijfers beginnen ook op te lopen, en ik verwacht dat de druk van de VS op de EU om de rente aan te passen, stukken groter wordt.

Ben wel benieuwd wat dat gaat opleveren. De VS zorgt voor stagnerende groei terwijl de inflatie oploopt. De ECB kan dus eigenlijk geen kant op met de rente. Ik denk niet dat de rente hier aangepast gaat worden. De ECB richt zich op het beheersen van de inflatie terwijl de FED zich richt op het in stand houden van de economische groei. Elke oproep vanuit de VS zal darom stranden omdat men weet dat de er verschillende doelen zijn. Plus natuurlijk nog dat de VS de laatste jaren onder Bush zo ontzettend veel aan gezag heeft ingeboet dat Europa zich op dit moment minimaal gelijkwaardig aan de VS voelt en dus zeker niet zo makkelijk in zal geven.
quote:
Het zou me ook niet verbazen als de VS allerlei protectionitische maatregelen gaat invoeren, in een poging de eigen economie weer vlot te trekken.
Het is een mogelijkheid maar dan alleen als de rest van de wereld dat toe staat, maar door het hernieuwde vertrouwen van zowel China als Europa vraag ik me sterk af of deze twee spelers zulke restricties toe gaan staan of ze net zo hard counteren. De VS is haar superioriteit steeds meer verloren en daarmee ook haar mogelijkheid om de wereld naar haar hand te zetten
  maandag 17 maart 2008 @ 10:34:37 #234
65960 sanger
pi_57427676
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:55 schreef ..bennie het volgende:
Op Amazon .
iemand enig idee wat de bijkomende kosten zijn bij bestellen via Amazon? Ik heb er geen ervaring mee
  maandag 17 maart 2008 @ 10:36:22 #235
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_57427700
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:34 schreef sanger het volgende:

[..]

iemand enig idee wat de bijkomende kosten zijn bij bestellen via Amazon? Ik heb er geen ervaring mee
Die vallen best wel mee. Heb toevallig vorige week twee boeken binnen gekregen en inclusief de verzendkosten was het de helft goedkoper dan bij bol.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:42:53 #236
65960 sanger
pi_57427801
Maar is het iets van een percentage?

Als ik naar de prijzen kijk van bv. de Canon 17-85 IS USM kijk dan scheelt dat behoorlijk, net als op de 430 EX flitser.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 17 maart 2008 @ 10:54:03 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57427995
moggeh

succes met je rug P
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 17 maart 2008 @ 12:08:19 #238
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_57429447
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:42 schreef sanger het volgende:
Maar is het iets van een percentage?

Als ik naar de prijzen kijk van bv. de Canon 17-85 IS USM kijk dan scheelt dat behoorlijk, net als op de 430 EX flitser.
Dit soort artikelen gaan altijd via de douane.
En daar zit de adder onder het gras.
BTW en invoer rechten en weg is je winst.
Scheelt misschien een paar tientjes op het eind bedrag, maar als er iets mee is zit je met de gebakken peren.

Daarbij is deze nog steeds duur
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 17 maart 2008 @ 12:10:32 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57429484
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Scheelt misschien een paar tientjes op het eind bedrag, maar als er iets mee is zit je met de gebakken peren.

aardig prijsje ja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57429504
quote:
10k in NL tegen 7,5k via Amazon. Dat is nogal een verschil Daarvoor kun je heen en weer vliegen man
  maandag 17 maart 2008 @ 12:35:47 #241
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57429895
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:10 schreef An24 het volgende:

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_57430125
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:35 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Check je mail...ff grof wat gedaan
  maandag 17 maart 2008 @ 12:52:44 #243
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57430212
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:47 schreef An24 het volgende:
Check je mail...ff grof wat gedaan
Jaaaa! Helemaal goed...

De volgende keer dat ik ga trouwen alleen geen sleutels meer in m'n broekzak doen...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_57430306
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:52 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Jaaaa! Helemaal goed...

De volgende keer dat ik ga trouwen alleen geen sleutels meer in m'n broekzak doen...
Ja? Goed? * An24 gaat braaf verder

En zulke dingen bedenk je pas achteraf he...maar jji mag niet meer trouwen, je vrouwtje is veel te leuk, krijg je pak slaag
  maandag 17 maart 2008 @ 12:58:58 #245
65960 sanger
pi_57430349
quote:

[..]

Dat bedoelde ik dus ook Dus maar gewoon hier rondneuzen
quote:
Das best behoorlijk geld indd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')