In mijn tijd, en ik denk dat dat dezelfde tijd was als de jouwe, hadden gabbers niets met skinheads van doenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In 'mijn tijd' was offspring punk en zaten de gabbers het dichtst bij de skinheads in de rangorde![]()
De clubjes zoals jij bedoelde zijn al tijden uitgestorven volgens mij, en zitten tegenwoordig netjes weggestopt op kantoor van 9 tot 5
Spreken we een keer af?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga slapen!
Kan je nagaan hoe vaak ik er mee geconfronteerd word in die metropool waar ik woonquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie nog wel eens punkers "oude stijl" rondlopen hoor. Maar het is redelijk zeldzaam ja
Misschien...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spreken we een keer af?
Ik val in het echt wel mee...
Ik werk (helaas) niet van 9 tot 5, maar de skins en punks zijn inderdaad aardig uitgestorven.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
In 'mijn tijd' was offspring punk en zaten de gabbers het dichtst bij de skinheads in de rangorde![]()
De clubjes zoals jij bedoelde zijn al tijden uitgestorven volgens mij, en zitten tegenwoordig netjes weggestopt op kantoor van 9 tot 5
Ik lees dat als een 'ja'...quote:
Wil je aandacht? Voor zo'n ruige kerel als jij gedraag jij je soms als een wijf.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Op mijn laatste 3 posts heb ik geen enkele reaktie gekregen, van de daarzo...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Skinheadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
Oh, en leg me morgen uit wat het verschil is tussen skinheads en de nazi's, MM. Ik neem even aan/hoop dat je geen naziskinhead was.
Okay danquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde het van MM horen, en ik was te lui om Wiki te lezen.
Oh ja, dat heb ik ook. Ik probeer het ook maar het is erg lastig. De bioloog in mij zegt dat het heel normaal is op uiterlijk te sorterenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het af en toe nog wel eens eng om langs skinheads te lopen, maar ik weet dat ze niet allemaal racistisch zijn. Ik probeer ze dan ook zo neutraal mogelijk te zien, niet van te voren al denken dat ze slecht zijn.
Dat is inderdaad heel grappig eigenlijk want toen ik hem leerde kennen dacht ik echt: "oh, wat een hardass. Moet je mee oppassen die gastquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik een leuke verrassing, het heeft iets vertederends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |