Wat is dat toch met uithoeken en storingen? Gisteren geen water in Groningen en vandaag geen internet in Maastricht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hai.
Internet lag hier een paar uur eruit.
iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:50 schreef Rupzz het volgende:
Nou zit ik even via de webcam te kijken en de man die tegenover Paul zit, zou zn broer wel kunnen zijn! Ze lijken opelkaar!
En dan nog wel Self Esteem!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:53 schreef Qunix het volgende:
Offspring!
Moeten ze maar in de bewoonde wereld gaan wonenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is dat toch met uithoeken en storingen? Gisteren geen water in Groningen en vandaag geen internet in Maastricht.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is dat toch met uithoeken en storingen? Gisteren geen water in Groningen en vandaag geen internet in Maastricht.
Nou, wij doen er hier wel druk over, maar niet in positieve zinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef alwaysleft het volgende:
Terechte quote van de heer de Wild in de Spits vandaag:
'Ik hoor sommige mensen druk doen over Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, maar die gaan het ook niet worden. Dat is een kopie van een kopie van een kopie. ''
Zo, die zit
Fleur klinkt wel sexy trouwens als ze geirriteerd raaktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, wij doen er hier wel druk over, maar niet in positieve zin. Nee, die gaan 't idd niet maken
. Net ging 't ook weer he-le-maal nergens over met die vrouwenavond op Net67846278. Je hoort ook haast de irritatie bij Fleur de nieuwslezeres....
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fleur klinkt wel sexy trouwens als ze geirriteerd raakt
That sucks man! welkom terugquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hai.
Internet lag hier een paar uur eruit.
De reacties geven ook wel een beetje het niveau van de fans aanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://coenswijnenberg.nl(...)0en%20Sander%20show/
Achgut, huilie weet niet wat Ruud de Wild bedoelt. En spellen kan ie ook niet
.
En vanmorgen geen water en een lage waterdruk op de campus hierquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:46 schreef Sirolf het volgende:
Ruud de Wild of Coen & Sander is als kiezen tussen een druiper of genitale wratten, allebei volkomen kutquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://coenswijnenberg.nl(...)0en%20Sander%20show/
Achgut, huilie weet niet wat Ruud de Wild bedoelt. En spellen kan ie ook niet
.
Vind jij. Ik vind de Coen & Sander show een leuk programma.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ruud de Wild of Coen & Sander is als kiezen tussen een druiper of genitale wratten, allebei volkomen kut
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
Vinden jullie het ook zo leuk, de Classic Request? Ikke wel
Heerlijke weekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
Ik heb deze week volgens mij al een paar keer gezegd dat het classic-gehalte in de normale programmering wel omhoog mag. Sommige platen hoor je deze week net zo vaak als in de rest van het jaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
Dat heeft denk ik te maken met de hoeveelheid die je luistert, maar ook dat het wel herkenbaar moet blijven als 3FM (maar dat is puur mijn eigen beredenering)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb deze week volgens mij al een paar keer gezegd dat het classic-gehalte in de normale programmering wel omhoog mag. Sommige platen hoor je deze week net zo vaak als in de rest van het jaar.
Een van de pluspunten van 3fm vind ik dat er al een leuke afwisseling van oud en nieuw is. En voor de platen die ik te weinig hoor is de request natuurlijk uitgevonden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik te maken met de hoeveelheid die je luistert, maar ook dat het wel herkenbaar moet blijven als 3FM (maar dat is puur mijn eigen beredenering)
Wisselt per programma. Bij Ekdom krijg je vaak de minder bekende ouwe platen. En hoe verder de dag vordert krijg je steeds meer de bekendere ouwe platen. T/M 3v12 dan. Is ook zo omdat je van Werkradio toch meer richting Scholierenradio gaat denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb deze week volgens mij al een paar keer gezegd dat het classic-gehalte in de normale programmering wel omhoog mag. Sommige platen hoor je deze week net zo vaak als in de rest van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |