is inderdaad even iets om in de gaten te houden....quote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef aloa het volgende:
Woensdag zware storm (kracht 10) voor de waddeneilanden.
[ afbeelding ]
Oeh, da's niet mis!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef aloa het volgende:
Woensdag zware storm (kracht 10) voor de waddeneilanden.
[ afbeelding ]
quote:De aandacht gaat vooral naar de woensdag. Al dagenlang geeft het ECMWF
zeer onstuimig weer aan, veroorzaakt door de langstrekkende randstoring
(zie hierboven). Van run tot run zien we wel wat detailverschillen en
deze run is wat minder heftig dan de vorige. Al met al blijft het een
linke situatie. Zo'n "trogstorm" (in de onstabiele lucht!) kan wat
windstoten betreft flink huishouden. EPS-pluim geeft dan ook een flinke
piek in de wind en windstoten. De 9 bft aan de kust lijkt makkelijk
gehaald te worden en de kans op zware windstoten (41 kts of meer) is
landelijk gezien 100 %!! Kans op zeer zware windstoten komt landelijk
uit op 36%. En dat is allemaal toch behoorlijk fors, vooral ook omdat
deze kanspercentages afgeleid worden uit de verschillende EPS members,
waarbij die members feitelijk uitkomsten zijn van een model met een
relatief lage resolutie.
quote:WIND:
Vanavond toename van de wind en dus ook windstoten vanuit het zuidwesten. Dit resulteert vannacht en woensdagochtend in een storm aan de kust en windstoten die in de kustgebieden ca. 110 km/uur kunnen worden. Ook boven land kans op (zeer) zware windstoten. TKE komt daar weliswaar niet aan, maar gezien de onstabiele opbouw is de uitwisseling in de verticaal voldoende om ook boven land boven tot 100 km/uur te komen. Verder zien we nog een secundaire jet ons land binnenkomen waarbij de noordelijke helft morgenochtend onder de linkeruitgang komt te liggen. Hou verder de WV-images in de gaten. De pseudo-waterdamp satellietplaatjes laten morgen droge stratosferische lucht (black stripe) boven ons land aankomen.
Zwaartepunt van de windstoten lijkt dus over het noorden van het land te komen.quote:SITUATIESCHETS VOOR WOENSDAG 12Z: EC00: model laat net geen afgesnoerd laag zien maar wel scherpe trog; windband van 70-75 knopen op 850 hPa loopt via Noord-Holland naar het oosten. Deze run is weer iets scherper en actiever dan voorgaande 12run en loopt overigens in pas met de 00 run van 24 uur geleden. Voorwaarschuwingstabel van Mureau laat wel in de zuidelijke helft van Nederland een duidelijk kleinere kans zien op zeer zware windstoten dan de strook over het noorden en deels midden van het land. De Bilt geeft een kans op 40 % UKRM06: vergelijkbaar met EC00, ook met band 70-74 knopen die een fractie later via Noord-Holland in oostelijke richting trekt. GFS00: laat een afgesnoerd laag zien maar wel een stuk noordelijker dan de Hir00.
ja, die kans is aanwezigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:53 schreef JohnFoK het volgende:
kans op een weeralarm?
ja, best wel. hoewel het altijd lastig blijft om de zwaarte van de windstoten te voorspellen, en de grootte van het gebied waar ze gaan optreden. Maar er zijn wel erg veel condities aanwezig die voor flinke onrust in de atmosfeer kunnen gaan zorgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:53 schreef JohnFoK het volgende:
kans op een weeralarm?
Vorig jaar februari bedoel je?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef INViCTuS het volgende:
mischien dus wel net zoiets als vorig jaar januari.
Bij ons was het toch echt 18 januari 2007 toen het echt stormde.quote:
Misschien het noorden, maar miden en zuid waarschijnlijk niet nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:27 schreef JohnFoK het volgende:
idd dat was januari, ik heb de kaartjes van toen nog even bekeken, deze storm kan daar nog net niet volgens de kaartjes aan tippen. maar het komt wel in de buurt. afwachten maar.
ZEER ZWARE WINDSTOTENquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:12 schreef Fredo55 het volgende:
En we hebben een voorwaarschuwing voor een weeralarm.
Hoe willen ze die ooit terug in zee krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:38 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
haha, ja dom gezicht he
[ afbeelding ]
Grote trekboten, kabels, kettingen en zo hoog mogelijk water.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hoe willen ze die ooit terug in zee krijgen.
gelukkig wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:59 schreef JohnFoK het volgende:
laat maar komen, het komt volgens mij wel iets zuidelijker te liggen?
opmerkelijk, ben juist het tegenovergestelde gewend van GFSquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef IkWilbert het volgende:
Laatste GFS laat ons zien dat de storm nog wat heviger wordt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Deadzonequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even gemaild met het KNMI:quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is het weeralarm weer ingetrokken? Op NOS TT 710/2 lees ik alleen een waarschuwing...
quote:Het weeralarm is nog steeds van kracht. De informatie op teletekst wordt echter niet verzorgt door het KNMI, maar door Weathernews.
hoogachtend,
KNMI klimaatdesk
Je woont in een flat zeker? (in ieder geval een woning zonder pannendak)quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Van mij mogen en nog wel wat meer stormen komen
Inderdaad....quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Je woont in een flat zeker? (in ieder geval een woning zonder pannendak)
Inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:56 schreef Fredo55 het volgende:
.. en zwoele avonden, gevolgt door flinke onweersbuien.
Inderdaad, hoogste maximum voor 14 maart in De Bilt was 17,6 graden in 1991.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Gelukkig is er op deze datum (of eerder) nog nooit 20 graden gemeten in De Bilt, zou van de gekken zijn![]()
Eerst nog maar eens vrieskou en een pak sneeuw want dat hebben we nog niet gehad.
Eind april mag het 20 graden worden.
Lol sterker nog: Ik woon in een gewoon huis met dakpannen en dat zelfs aan de kustquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Je woont in een flat zeker? (in ieder geval een woning zonder pannendak)
Zou best eens kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:45 schreef Fredo55 het volgende:
Ze hebben het over een wit pasen op weerwoord.!
Woei, 2 sneeuwvlokken onder Zeeland, en een onbekend symbool boven Zeeland,quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen gebeuren.
Bekijk de kaarten eens.
deze bijvoorbeeld
* DemonRage heeft zin om een verhaaltje te vertellenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:56 schreef Fredo55 het volgende:
.. en zwoele avonden, gevolgt door flinke onweersbuien.
Zo weet ik zomer waar er in onze buurt maar liefst 3 (lichte) windhozen/downbursts zijn geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Haha, idd!![]()
Voordat de bui losbarst, kan het idd doodstil wezen,
beangstigend gewoon.
nou, het meeste (amateur)voetbal kunnen we dus wel afschrijven morgen....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:10 schreef Caesu het volgende:
VOORWAARSCHUWING VOOR GEVAARLIJK WEER
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 15 maart 2008 om 19.03 uur,
bestemd voor het wegverkeer.
Bericht nummer: 1
VERKEERSOVERLAST DOOR ZWARE NEERSLAG
In de loop van de nacht en zondag overdag kan het verkeer hinder
ondervinden van overvloedige regenval.
Volgend bericht:
Zondag 01 uur
Meteoroloog: Jaap Goedhart
Bron: KNMI, De Bilt
Lol, die heb ik ook.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:03 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil nog steeds is een weerstation aanschaffen. Iemand aan of afraders? 80/90/100 euro zo'n beetje.
En inmiddels regent het weer een beetjequote:Op zondag 16 maart 2008 14:30 schreef knep het volgende:
Hier in midden Limburg is het inmiddels droog geworden en ziet het eruit alsof de zon ieder moment door kan breken.
En hier in Maastricht komt net het zonnetje doorquote:Op zondag 16 maart 2008 14:42 schreef knep het volgende:
[..]
En inmiddels regent het weer een beetje.
Hm... die mooie donkerblauwe vlakjes op de radar trekken nu over Maastricht heenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En hier in Maastricht komt net het zonnetje door.
Het was wel weer ongelooflijk gevaarlijk weer vandaag. Hopen dat er geen doden zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:10 schreef Caesu het volgende:
VOORWAARSCHUWING VOOR GEVAARLIJK WEER
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 15 maart 2008 om 19.03 uur,
bestemd voor het wegverkeer.
Bericht nummer: 1
VERKEERSOVERLAST DOOR ZWARE NEERSLAG
In de loop van de nacht en zondag overdag kan het verkeer hinder
ondervinden van overvloedige regenval.
Volgend bericht:
Zondag 01 uur
Meteoroloog: Jaap Goedhart
Bron: KNMI, De Bilt
Nou, dat zie ik niet zo snel gebeuren. En ook niet wenselijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:45 schreef Fredo55 het volgende:
Ze hebben het over een wit pasen op weerwoord.!
De natuur gaat zo ook naar de knoppe, alles komt net uit enzo.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik niet zo snel gebeuren. En ook niet wenselijkvanwege de paasvuren die hier ontstoken worden.
Dat is een flinke La Niña, ofnie?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
zeewatertemperaturen t.o.v. normale waarden rond deze tijd
Een La wat?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat is een flinke La Niña, ofnie?
of drijft daar gewoon die plastic afvalberg?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat is een flinke La Niña, ofnie?
hier staat het uitgelegd:quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:07 schreef Fredo55 het volgende:
Me zus kwam zojuist met de bekende vraag:
wat zijn die 2 kringen op buienradar?
Één bij De Bilt, en één bij Den Helder.
Ik kon er niet echt een antwoord op geven,en ik weet dat het ergens
op internet moet staan.
Iemand een link of uitleg?
Van hetzelfde.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Regen en harde wind!
Lekker.quote:NEERSLAG:
Vanavond de frontale neerslag, vanaf vannacht de buien. Alle modellen geven dit weer. Convectie is tamelijk diep. Progtemps laten toppen tot 30.000 vt toe. Temp 500 hPa daalt naar waardes rond -36 graden. Onweerskansen nemen toe. Boydens gaan naar 96.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:36 schreef Againzender het volgende:
Maastricht heeft nu het gebiedje dat rond 7:30 in Amsterdam zorgde voor hagel, natte sneeuw en onweer. Niet zo gek dus dat het nu sneeuwt daar
Weer al!quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:17 schreef Againzender het volgende:
Het sneeuwt nu al zo lang dat het nu toch langzamerhand wit begint te worden
je hebt nu vast ook 3FM aanstaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel zoekt alvast White Christmas Easter van Barry White.
Ja, de wind is ook vaag inderdaad. Hier in Amsterdam was het een tijd windstil, terwijl in Hoek van Holland de wind tegen de 8 Bft aanzatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:58 schreef kepler het volgende:
tis echt raar weer hier in Delft
Regen, sneeuw, zon, hagel, storm
Nu schijnt de zon
Ik wil ook sneeuw! Hier alleen maar regen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef Againzender het volgende:
Zo, het was even droog, maar nu sneeuwt het weer in alle hevigheid
Zeg dat wel, webcam Vlissingen: www.zeegat.nlquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Overigens: hoog water aan de kust!
http://www.svsd.nl/
ha plaatsgenoot vanmorgen met die eerste hagel bui stond ik net buiten de tering die waren groot!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:30 schreef Fredo55 het volgende:
Er komen nog genoeg buien aan voor mij. (Zeeland)
Heb nog niet veel natte sneeuw gezien vandaag.
Temperatuur is 3,9 graden.
Heej!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
ha plaatsgenoot vanmorgen met die eerste hagel bui stond ik net buiten de tering die waren groot!
daarna echt niet normale grote natte flatsen vlokken.
En voor morgen:quote:Vanuit het noorden neemt de buiigheid vandaag weer toe. Eerst zijn dat regen- en natte sneeuwbuien, naarmate de dag vordert wordt de aangevoerde lucht nog kouder en neemt de kans op sneeuwbuien verder toe.
edit: er ontstaan nu al buien in Midden-Nederland, temp is hier 6,7 graden en is oplopend.quote:Morgen neemt de bewolking weer toe evenals de kans op neerslag. Boven zee en in een smalle kuststrook valt de neerslag als regen of natte sneeuw, iets verder landinwaarts als sneeuw.
Hoezo misschien?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:26 schreef Snowsquall het volgende:
Moraal van dit verhaal(=alle ophef en voorspellingen van een paar dagen terug)
Er KAN MISSCHIEN een natte sneeuwbui vallen zeggen ze nu terwijl eergisteren nog 5-10cm sneeuw werd voorspeld en de hele zaterdag sneeuwval...yeah right.. :-(
quote:Vanuit het noorden komt de occlusie nu binnen met daarop buiige neerslag. Occlusie neemt wat warmte met zich mee zodat de buien nog niet al te winters aandoen. Voornamelijk regen en/of natte sneeuwbuien. Na passage van de occlusie wordt de lucht gevoelig kouder. Koud genoeg om de eventuele neerslag als sneeuw te geven. Boven de Noordzee ontstaan in deze koude lucht mooie buienlijntjes die met de noord tot noordoostelijke stroming het noorden en noordwesten van ons land binnenkomen. Vannacht op nog een enkel kustbuitje na droog. Morgenochtend op nadering van de vore van het westen uit neerslag. Boven zee en een smalle kuststrook kan dat een mengvorm van regen en sneeuw opleveren, iets verder landinwaarts sneeuw. Progtemps zijn er koud genoeg voor.
Benieuwd of ik nog wat krijg..maar als ik op buienradar kijk .. :quote:GLADHEID
In de kustprovincies en rond het IJsselmeer is het door sneeuwbuien de eerst uren plaatselijk glad.
zaterdag 22 maart 2008 17.03 uur
Misschien dat het vanavond wel lukt, als ik naar buienradar kijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik hoor de weermannetjes al dagen over sneeuwbuien maar het zuiden van het land telt niet mee
quote:De dag begint landinwaarts met vrij veel zon, maar al snel wordt het bewolkt en langs de kust vallen in de ochtend al de eerste buien. Later op de dag kunnen overal buien vallen. In de ochtend valt er sneeuw of natte sneeuw, maar later gaat deze over in regen of natte sneeuw.
Hopen dat ik er nog wat van meekrijg, maar ik heb me twijfels.quote:Geldig van zondag 23 maart 2008 11u tot maandag 24 maart 2008 13u : Vanavond zal een sneeuwzone West-en Oost-Vlaanderen en ook het westen van Henegouwen vanover zee bereiken. Men verwacht er 5 à 10cm sneeuw. Tijdens de nacht en morgen ochtend zal de sneeuwval zich uitbreiden over Waals-Brabant, Namen en Luxemburg waar zelfs 10 tot 15cm verse sneeuw mogelijk is.
Oei als dat hierheen komt!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:59 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben het echt echt spuugzat, gisteravond 2 sneeuwbuien mij op een haar gemist,
en nu krijg ik weer niks.
Ik hoop dat het kmi gelijk heeft:
[..]
Hopen dat ik er nog wat van meekrijg, maar ik heb me twijfels.
Zandvoort in de sneeuw:
http://www.zandvoort.com/navigation/Webcams/Northwest.html!!
hm, kan leuk worden. als je in het zuiden woont dan, ik heb er natuurlijk geen ruk aanquote:Op zondag 23 maart 2008 14:32 schreef Fredo55 het volgende:
NOS teletekst pagina 703:
Vanavond kan het in het zuiden enkele uren achtereen sneeuwen
en ook elders vallen dan nog enkele sneeuwbuien.
Zojuist een lichte natte sneeuwbui gehad.
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, kan leuk worden. als je in het zuiden woont dan, ik heb er natuurlijk geen ruk aan
het ziet er anders wel redelijk heftig uit zou wel mooi zijn een dikke sneeuwbui.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:04 schreef Schuifpui het volgende:
Voor de mensen die hopen op sneeuw. Er valt dus helemaal niets uit dat neerslaggebied in het ZW.Zelfs geen regen.
hier in Rdam regent hetquote:Op zondag 23 maart 2008 19:04 schreef Schuifpui het volgende:
Voor de mensen die hopen op sneeuw. Er valt dus helemaal niets uit dat neerslaggebied in het ZW.Zelfs geen regen.
Nee hoor, hier (Breda) ook gewoon regen, nog geen sneeuw gezien dit jaar.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Terwijl het overal dus sneeuw zitten wij naar de regen te kijken....
Dagelijkse gang en geen voeding meer van (warm) zeewater.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:48 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam: natte sneeuw.
Neerslaggebied in het zuiden lijkt rap z'n activiteit te verliezen, of komt dat omdat het een beetje op de rand van de radardetectiegrens ligt
vandaag in Rdam flink wat sneeuw gezien hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Terwijl het overal dus sneeuw zitten wij naar de regen te kijken....
En toch verplaats de sneeuwbui zich heel langzaam.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dagelijkse gang en geen voeding meer van (warm) zeewater.
heb het idee dat de zaak wat minder snel oostwaarts trekt dan verwacht, waardoor inderdaad die dagelijkse gang belangrijker wordt, en omdat die weg is tegen zonsondergang de zaak dus instort.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dagelijkse gang en geen voeding meer van (warm) zeewater.
De sneeuw redt het niet in oost-brabantquote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef kepler het volgende:
als ik buienradar bekijk blijft het hier nog wel even sneeuwen
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:04 schreef Schuifpui het volgende:
@ Schuifpui: Je bedoelde zeker het ZO?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:22 schreef nieky het volgende:
Hier in Vlissingen is het wit!! Echt wit!!!
Ja, ik had eigenlijk niet gedacht dat het hier vannacht weer zou gaan sneeuwen.quote:Op maandag 24 maart 2008 05:04 schreef nieky het volgende:
In Vlissingen nogsteeds/weer aant sneeuwen!!!! Tis goed wit hier!
Ja..het gaat wel heel rap.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dikke 4/5cm hieralles is nu zowat weg.
Indd ik ook nietquote:Op maandag 24 maart 2008 11:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja..het gaat wel heel rap.
Leuke buien op de noordzee, gelukkig heb ik net niet last van het schaduweffect van Engeland.
Ik zie een rood kruisje, maar aan de bestandsnaam te zien moet ik een daling van temperatuur zien bij het overtrekken van de bui?quote:
Hej plaatsgenoot, wat een sneeuw vanmiddag he.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:52 schreef hondenfokker het volgende:
de volgende buien komen er weer aantact -0.9
Ja, ik heb een hele fotoalbum gemaakt van de sneeuw.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:30 schreef hondenfokker het volgende:
ja dat was best kut die bui ja maar er komt nog wat aan
ow haha ik zag je plaatje net op ww be haha
Is voorlopig alleen die gekke oper en control, het zou wat zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:39 schreef DemonRage het volgende:
De vooruitzichten zien er goed uit!
Volgende week komt de temperatuur in de buurt van de 20°C. (zoals het er nu naar uitziet)
Idd, ik keek rond dat tijdstip ff naar buiten en ik schrok me de tering.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef hondenfokker het volgende:
al gezien haha leuk btw ik zie vlokjes buiten en zie weerlicht!
Tja, in Nederland heb je nou eenmaal de meeste neerslag bij een aanvoer over zee, en dat houdt de temperatuur nou eenmaal wat hoog.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:04 schreef Schuifpui het volgende:
In Nederland sneeuwt het ook altijd alleen als het rond de 0 graden is he.Waarom niet gewoon een keer bij -5 oid, dat het wel een keer goed blijft liggen. Nu heb je er alleen nadelen van, tis koud, en er ligt alleen wat van die papzooi. Als alles van de laatste dagen nou eens was blijven liggen hadden we inmiddels een aardig pak gehad.
Op school in Emmeloord sneeuwde het ook flink idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:23 schreef i2Them2 het volgende:
Hier sneeuwt 't nu aardig en blijft ook nog wel ff sneeuwen. Kan misschien weer voor een leuk laagje zorgen.
Mên het sneeuwde al de ganse ochtend. Maar we hebben wat in te halen. Ja, jij nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef Fredo55 het volgende:
Vanavond in het zuiden kans op sneeuw, volgens het knmi.
Dat doet het de hele dag al, met vlagenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef Fredo55 het volgende:
Vanavond in het zuiden kans op sneeuw, volgens het knmi.
Heb vanmorgen wel een paar sneeuwbuien gehad, maar dat bleef niet liggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Mên het sneeuwde al de ganse ochtend. Maar we hebben wat in te halen. Ja, jij niet [ afbeelding ]
Inderdaad, en niet zo zuinig ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat doet het de hele dag al, met vlagen
Hier sinds 2 uur niks meer, vanwege het schaduweffect.quote:
Volgens Helga van Leur op RTL 4 net is dat meer regen dan sneeuw.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier sinds 2 uur niks meer, vanwege het schaduweffect.
Maar er lijkt een sneeuwzone te ontwikkelen bij Engeland.
Ach, tzal mij en worst zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Volgens Helga van Leur op RTL 4 net is dat meer regen dan sneeuw.
hier nu een sneeuwbuitjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier momenteel nog niks.
of dat gaat gebeuren op korte termijn is maar zeer de vraag. Spreiding in de ensembles is erg groot.quote:
Ach hoop doet levenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
of dat gaat gebeuren op korte termijn is maar zeer de vraag. Spreiding in de ensembles is erg groot.
eentje ging al uit van 20 graden volgende weekquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
of dat gaat gebeuren op korte termijn is maar zeer de vraag. Spreiding in de ensembles is erg groot.
ja, en dat is volgens mij net die ene die de telegraaf heeft gezienquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
eentje ging al uit van 20 graden volgende week
Nee, niks van gemerkt. Wel een helicopterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Op school in Emmeloord sneeuwde het ook flink idd.
Toch één van de mooiste weerdagen van het jaar tot nu toe.
Die 2 F-16's toevallig nog overgevlogen bij jou?
I hope.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:28 schreef Frutsel het volgende:
20 graden eind volgende week? Wat jullie?
Zal wel weer tegenvallen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:28 schreef Frutsel het volgende:
20 graden eind volgende week? Wat jullie?
Ik meld al 21mm.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat het daar ook maar lekker blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |