Enkele episodes uit S01 en S02 waren wellicht nog beter en spannender, maar dat ik gister ook weer erg heb genoten van BB is helder.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:10 schreef Vic_Vega het volgende:
S03E06 een van de beste afleveringen uit de serie
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Enkele episodes uit S01 en S02 waren wellicht nog beter en spannender, maar dat ik gister ook weer erg heb genoten van BB is helder.
Ik vind dat nieuwe lab trouwens echt gruwelijk. Die locatie ook.
Er komen daar zoveel grondstoffen en dergelijke binnen, dat het krijgen van de grondstoffen in het lab niet zo'n probleem zal zijn. In praktische zin moet er ook wel een verborgen toegang zijn tot het lab, want al die apparatuur hebben ze natuurlijk niet via dat trappetje daar gekregen.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja.
Wat ik mij dus wel afvraag: Hoe krijgt men die grondstoffen daar beneden?
En als de inspectie langskomt, dan kan men toch makkelijk ontdekken dat die wasmachine omhoog kan? En dat daaronder een trap is? Of is het zo'n "hidden in plain sight" geval?
Ok.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:21 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Er komen daar zoveel grondstoffen en dergelijke binnen, dat het krijgen van de grondstoffen in het lab niet zo'n probleem zal zijn. Gus 'kennende' zal de toegang tot het lab voor vrij argeloze inspecteurs echt niet in het oog springen. Ik heb sowieso het idee dat daar in geen honderd jaar grondig geinspecteerd zal worden.
Idd, cool. Hij werkt wel met echte professionals. Geweldig ook dat hij zijn diploma's etc. van zijn afgeronde studies ook bij zich had.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.
Ook wel mooi die "lab assistent". "Ik ben libertariėr... Dus beter dat ze mijn pure meth krijgen... In plaats van rommel. Ik heb een hekel aan het academische wereldje, het is tijd voor echte scheikunde".![]()
![]()
Geweldig.
Hier trouwens het gedicht van de assistent:quote:Op woensdag 28 april 2010 00:26 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Idd, cool. Hij werkt wel met echte professionals. Geweldig ook dat hij zijn diploma's etc. van zijn afgeronde studies ook bij zich had.
Ik ben wel benieuwd hoe het met Hank zal aflopen de komende tijd.
Ik denk dat Hank pissed of wordt maar dat de echte plotwending van de negerbaas komtquote:WHEN I heard the learn’d astronomer;
When the proofs, the figures, were ranged in columns before me;
When I was shown the charts and the diagrams, to add, divide, and measure them;
When I, sitting, heard the astronomer, where he lectured with much applause in the lecture-room,
How soon, unaccountable, I became tired and sick;
Till rising and gliding out, I wander’d off by myself,
In the mystical moist night-air, and from time to time,
Look’d up in perfect silence at the stars.
De echte grote baas heet Gustavo Frings, Gus dus. Het voedsel bij Los Pollos lijkt me van een beduidend lagere kwaliteit dat de Meth.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hier trouwens het gedicht van de assistent:
[..]
Ik denk dat Hank pissed of wordt maar dat de echte plotwending van de negerbaas komt(hoe heet hij eigenlijk?)
Waarschijnlijk is er een mol in de DEA omdat hij weet wie Tuco heeft vermoord.
(gokje)
Hij was op bezoek.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Jemoetwat het volgende:
De pollos dude zit zelf toch ook bij de DEA? Ik dacht dit gezien te hebben in S2.
Hij was daar omdat Los Pollos iets sponsorde voor de DEA meen ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Jemoetwat het volgende:
De pollos dude zit zelf toch ook bij de DEA? Ik dacht dit gezien te hebben in S2.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
Neefjes gaan het niet makkelijk krijgen tegen Hank hoor!
Hij mag best een emmy of oscar ofzo krijgen voor zijn acteerwerk deze aflevering.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef Marble het volgende:
Jesse is wel een ontzettende karikatuur van zichzelf geworden, jammer is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |