Nee, ik ben bang dat Gus die Coffeeman door Walt aan het opleiden is. Hij is gekwalificeerd, alleen hij moet nog even de kneepjes leren.quote:Op maandag 26 april 2010 18:32 schreef rabouter het volgende:
Wat een aflevering weer, muziek ook echt. Verder denk ik idd ook dat Jesse nu weer Walter z'n assistent wordt. Zodat ze hem kunnen beschermen, zodra hij opgepakt wordt is Walter erbij. De spanning was echt top!
Zonder het familie-gebeuren zou de serie een stuk minder interessant zijn, geldt ook voor een Dexter.quote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef Jnk18 het volgende:
Intense aflevering, en eindelijk eens geen familie gezeik!
Pas jij je ondertitel eens even aan jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zie nu pas dat hier een topic over is. Vette serieDie Mexicaanse neven ook, geweldige figuren
Pas jij je naam maar aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:07 schreef Notyouraverage het volgende:
[..]
Pas jij je ondertitel eens even aan ja!
Wat een geniale aflevering weer trouwens.
Typisch zo'n bodybuilder/stresskip die teveel eieren eet.quote:Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Marble het volgende:
Ik dacht echt dat Hank een hartaanval zou krijgen in die ziekenhuisscène. Zijn overgewicht begint angstaanjagende proporties aan te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Cranston is dit seizoen acteur én director.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef MaskOfSanity het volgende:
De openingsscene was erg cool. Hoe die agent ook letterlijk werd neergehakt.
Ik blijf me iedere keer weer verbazen over de cinematografie; erg goed. Dat nieuwe lab is ook echt geweldig; het belooft een mooi seizoen te worden.
De hysterische vader... Maar inderdaad, dat is echt een vage serie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Cranston, ik had nooit gedacht dat ie zo goed was, aangezien ik Malcolm in the Middle echt geen flikker aan vind.
Het is ook wel een sprookjesachtig mooie omgeving waar ze filmen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Cranston is dit seizoen acteur én director.Dus ik denk dat hij ook over de cinematografie gaat. Ik verbaas mij er inderdaad ook over, enorm goede kwaliteit... Maar in seizoen 1 en 2 was dat ook al voortreffelijk.
En de grote kracht ligt hem erin dat ze die omgeving ook tot volle bloei laten komen op ons schermpje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is ook wel een sprookjesachtig mooie omgeving waar ze filmen.
No Country for Old Men is ook om te kwijlen in dat opzicht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En de grote kracht ligt hem erin dat ze die omgeving ook tot volle bloei laten komen op ons schermpje.
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Mexicoquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is ook wel een sprookjesachtig mooie omgeving waar ze filmen.
Ik vond het nogal dapper van die serveerster dat ze tegen die gasten ging zeggen dat ze wat moesten bestellen. Voor haar waarschijnlijk lage loon zou ik lekker denken blijf vooral de hele dag gratis zitten jongens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zie nu pas dat hier een topic over is. Vette serieDie Mexicaanse neven ook, geweldige figuren
Ook ,met een topsalaris is het verstandiger die twee lekker te laten staren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:38 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik vond het nogal dapper van die serveerster dat ze tegen die gasten ging zeggen dat ze wat moesten bestellen. Voor haar waarschijnlijk lage loon zou ik lekker denken blijf vooral de hele dag gratis zitten jongens.
Eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:10 schreef Vic_Vega het volgende:
S03E06 een van de beste afleveringen uit de serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |