Ik heb samen met mn tweelingbroer in de afgelopen 6-7 jaar bijna een complete muziekwinkel gekocht en ik heb van geen een aankoop spijt. Echt niet!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik weet misschien nog een leuke: wat is jullie grootste miskoop geweest op apparatuur-gebied?
En nu jullie
Ik zag in active topics dat er een topic loopt over je kop kaalscheren. Tegelijkertijd loopt er een topic in R&P een topic over iemand die depressief is door kaalheidquote:
Maar dat was in principe wel een koopjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:39 schreef Sloggi het volgende:
O ja, met dat volumepedaal van Dribbel heb ik ook nog nooit iets gedaan.
Je kunt er nog een hippe BOSS FV-500L bij kopen van mij als je wilt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind 't ook geen miskoop, ik denk dat ik 'm ooit wel ga gebruiken.
Want je post er wel vaker grappen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Wil net een kei goeie grap in LIF posten, heb ik op de een of andere manier niet de rechten op daar te posten.
Nee, topic was al gesloten zag ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Want je post er wel vaker grappen?.
Eerst maar eens de noten van die zangmelodie opschrijven, anders kom je er sowieso niet achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Van muzikale theorie heb ik weinig kaas gegeten, maar hier effe een snelle vraag.
Stel, ik heb een zangmelodie in m'n hoofd, hoe weet ik dan welke akkoorden hier allemaal bijpassen, zonder deze een voor een te proberen?
Paardjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
ik denk dat ik maar ga paardrijden ofzo
Heldquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk, zo kan het ook:
[ afbeelding ]
en dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Eerst maar eens de noten van die zangmelodie opschrijven, anders kom je er sowieso niet achter.
quote:
Ik zie jou er nog voor aan om in je Nazgul outfit op die knol het podium oprijden... basgitaar nonchalant op je rug...quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Zie je; best te combineren..
Overigens moet je weten dat mijn vriendins Gelderlander echt geweldig is. Zelfs een paardleek als ik is onder de indruk. Hij is de grootste van de stal en steelt alle merries van de andere mannetjes vandaan. Een rockster onder de knollen..
Doen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jou er nog voor aan om in je Nazgul outfit op die knol het podium oprijden... basgitaar nonchalant op je rug...
En dan Stonehenge inzettenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jou er nog voor aan om in je Nazgul outfit op die knol het podium oprijden... basgitaar nonchalant op je rug...
te stom voor om bier te halen, en te amuzikaal om te kunnen bassen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:40 schreef Deansensitized het volgende:
Bier laten halen en bass te spelen
Die van jou jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
te stom voor om bier te halen, en te amuzikaal om te kunnen bassen?
maw: nutteloos stuk vleesch...
Bas is inderdaad toch gemaakt voor mensen die de rest al hebben opgegeven ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:55 schreef Cynic het volgende:
Te a-muzikaal om te bassen....kan dat?
Om te bassen is het op zijn minst handig om maat te kunnen houden, dus het kan jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bas is inderdaad toch gemaakt voor mensen die de rest al hebben opgegeven ?
euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?quote:
Duh, dat is familie, dat doe je nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?
Als je dan ook nog even verteld hoe ze heet. Of zelf even een foto plaatstquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?
weet ik het, misschien kan je d'r ergens op internet vinden...
Heb je je broek al op je knieën hangen...? Jeezus het lijkt af en toe wel koehandel hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even verteld hoe ze heet. Of zelf even een foto plaatst
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dude! It's not what you think!
Gewoon benieuwd man, als je hem moet geloven moet het knap lelijk zijn, nou dan heb ik mooi wat vergelijkingsmateriaal met mezelf
Nee niet weer! NIET... WEER...! Denk aan de kinderen!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Voordeel is dat je ook op lelijke vrouwen valt
zie die koe-dean foto's van je
Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog nooit eigenlijk spijt gehad van een aankoop.
Wel een keer een distortion pedaal waar ik dan achteraf weer niks mee blijk te doen omdat ik vlak erna een nieuwe versterker koop.
GLX heavy Metal pedaal
Iemand interesse toevallig ?
tja, ik ga geen foto's plaatsen en ook geen namen e.d.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dude! It's not what you think!
Gewoon benieuwd man, als je hem moet geloven moet het knap lelijk zijn, nou dan heb ik mooi wat vergelijkingsmateriaal met mezelf
Ik vraag me ook echt af waar hij die gevonden heeft. Op de Dean-site is een apart stukje over "dean-girls" dat lijken me niet van die herkauwers.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Voordeel is dat je ook op lelijke vrouwen valt
zie die koe-dean foto's van je
Geheim van de smidquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af waar hij die gevonden heeft. Op de Dean-site is een apart stukje over "dean-girls" dat lijken me niet van die herkauwers.
Matige belichting,... te direct... ik zou een softbox of diffuser gebruiken plus een andere settingquote:
geholpen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:22 schreef UncleSam het volgende:
Jullie kunnen me hier vast bij helpen![]()
Effectenpedaal aansluiten op pc [incl. (matige) paint]
Het is ook nooit goed hèquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Matige belichting,... te direct... ik zou een softbox of diffuser gebruiken plus een andere setting [afbeelding]
Staat het hoofd er express niet op?quote:
Dat jij LARP-neigingen hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je weer naar Tori Amos zitten luisteren, wijf?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
nou... mannen kunnen maar 1 ding goed, en das het beoordelen van het uiterlijk van vrouwen?
verder meestal knap waardeloos... die mannen
Zorg maar eerst dat je ze op die gitaarbabysnaartjes leert spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
je kan immers ook powerchords op je bas spelen
Je hebt toch wel bier meegenomen hè?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:13 schreef Dupje het volgende:
Vrouw meldt zich.
Ofwel, moeten jullie t nou weeeeeeeeeeeer over vrouwen hebben? Stelletje mannen.
Ik zit in een andere LARP-nichequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat jij LARP-neigingen hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft..
Tori wie? nooit van gehoordquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je weer naar Tori Amos zitten luisteren, wijf?.
Dat zou je anders niet zeggen als je ziet waar sommige kerels naast lopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
nou... mannen kunnen maar 1 ding goed, en das het beoordelen van het uiterlijk van vrouwen?
Elke zaterdagavond in mijn latexrubberen maid-outfit... plateauzolen lopen alleen nog zo ongemakkelijkquote:
Of samen met een gitaar op de foto zettenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zou je anders niet zeggen als je ziet waar sommige kerels naast lopen
Anders praat je even alleen voor jezelfquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
verder meestal knap waardeloos... die mannen [afbeelding]
Schoonheid is objectief, heer Cynic.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zou je anders niet zeggen als je ziet waar sommige kerels naast lopen [afbeelding]
Dean... wat is het superduperallerromantische dat je voor een vrouw hebt gedaan/zult doen? om Dupje ook even te ontlastenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Anders praat je even alleen voor jezelf
Oefenen, uh knul.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Elke zaterdagavond in mijn latexrubberen maid-outfit... plateauzolen lopen alleen nog zo ongemakkelijk
Nu praat je alsof je in een death metalband speelt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:45 schreef Sloggi het volgende:
Een Dean in d'r kut gestopt?
Dat zeggen alle lelijkerdsquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Schoonheid is objectief, heer Cynic.
zo heel erg mee eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zou je anders niet zeggen als je ziet waar sommige kerels naast lopen
of je pakt het totaal niet serrieus op?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Anders praat je even alleen voor jezelf
Moet jij zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:47 schreef Aresdreams het volgende:
of je pakt het totaal niet serrieus op?
Heb dan ook alle recht van sprekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |