Kan ie even wat quality time hebben met zijn hond. Of met de heroïnespuit.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:40 schreef blomst het volgende:
ze kunnen zo Mike even naar achteren roepen, en opgelost is het weer.
Als Mike begint te pruttelen is iedereen onder de indruk en luisterd aandachtig...quote:Op maandag 10 maart 2008 14:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Mooiiiiii hoe laat komt huub zijn mams dan zorg ik dat ik klaar zit voor de streams![]()
![]()
Is er hier iemand die dit leuk vindt?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:50 schreef Varen het volgende:
We hebben nog een sjonny over
[ afbeelding ]
maar nicole was geen leuke vriendin voor amanda dus ...................quote:Op maandag 10 maart 2008 14:48 schreef Kaat38 het volgende:
ik vind het jammer dat Nicole weg is, mocht dat gescheld wel van haar, lag in een deuk gisterochtend, de tyfus, tering, kut en godverdomme vlogen om mijn oren.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er hier iemand die dit leuk vindt?
Brian: Ohohoho Palma ... Je bent zo lekker ... Ik wil met je...naar bedquote:Op maandag 10 maart 2008 14:52 schreef Varen het volgende:
Brian brengt een ode aan Palma
Hij hoort ons niet, hij gaat nog even verder. Verbluffend hoe goed hij 'zang' en 'gitaarspel' zo volkomen los van elkaar kan presenteren.quote:
exact, johnny is een rotsmoes, als je net echt verliefd ben ga je die kooi niet in.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:52 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
maar nicole was geen leuke vriendin voor amanda dus ...................
brian is een slijmliedje voor palma aan het zingen terwijl hij zijn enige deuntje op zn gitaar speelt
ppppfffffffffff
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er hier iemand die dit leuk vindt?![]()
Goh nou, het was impromptu, hartstikke spontaan en grappig... toch?quote:
Ik haak al af bij 'de hiaat', sorry.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie wil lachen, moet ook even een kijkje nemen op het forum van headliner: http://forum.headliner.nl/gr-6/
Ik geloof dat alle posters daar bij elkaar de hersencel van Amanda in bruikleen hebben.
Zo goed?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef dieenebart het volgende:
en anders verzin je ook gewoon geen TT. Prutser...
(uhm, mods? ik had een hele leuke TT in gedachten. Wie het goed raadt mag hem plaatsen.)
En die titel komt nota bene van VV afquote:Op maandag 10 maart 2008 15:00 schreef Disana het volgende:
Ik haak al af bij 'de hiaat', sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |