Jij hebt meer geduld dan ik, have it your wayquote:Op maandag 10 maart 2008 14:32 schreef pullup het volgende:
Hoe vaak moeten ze het Amanda nog uitleggen ??
uhhh..we werken toe naar een stemming?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:34 schreef ericahysterica het volgende:
jaap stelt voor om vanavond een groepsinterventie te doen
Ik denk dat de FEBO Palma gebruikt om zich er mee te bemoeien. En dit maakt TVquote:Op maandag 10 maart 2008 14:34 schreef trettie het volgende:
Nu bemoit de FEBO zich nergens mee he???????
Die slapen nu want het gaat maarom een zwerver!
En die zwerver hebben zij binnen gehaald met al zijn sores en ze hadden kunnen weten wat daarmee gebeurd in al die Luxe!!!!
FEBO JULLIE KUNNEN HET!!!!!!!!!!
No wayquote:Op maandag 10 maart 2008 14:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt meer geduld dan ik, have it your way
nee maar volgens palm zit er wel een drol in de mond van mike en die moet hij vanavond doorslikken tijdens de groepsinterventiequote:Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef noekje het volgende:
Huub had natuurlijk net wel een klein puntje. Mike komt binnen met allerlei bedreigingen. Dan kun je iets terugverwachten natuurlijk. Amanda vindt dat Huub daarboven moet gaan staan.
Ligt er al poep op de bank?
Niks ervan, toon je macho, en ros dat wijf door de douchecabine, vindt ze heel lekkerquote:Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
No wayIk loop met een geduldig maar voldoen ruim boogje om die infectiehaard heen hoor
ze kunnen zo Mike even naar achteren roepen, en opgelost is het weer.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij heeft dit overleg maar 1 reden en dat is het bezoek van Huub z'n moeder.
Dat is ook de reden dat Huub vannacht niks mocht doen tegen Mickey. Ondanks dat hij had aangekondigd Mickey wakker te gaan houden, bleef het stil. Ze willen gewoon zorgen dat Brian met Mickey gaat praten om hem niks te laten doen als Huubsel z'n moeder komt.
Ze voorzien gewoon grote problemen als Mickey dat bezoek zou verstoren...de kans is dan natuurlijk vrij groot dat Huub dan uit z'n plaat gaat. En daarom wil de FEBO nu ingrijpen met Palma. Niet alleen Mickey is trigger happy, ook Huubsel zit op het randje. En dat weten ze maar al te goed.
Ok dan maar weer zucht Even mijn oordopjes, Dettol en dikke rubberhandschoenen pakken dan maar.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks ervan, toon je macho, en ros dat wijf door de douchecabine, vindt ze heel lekker
Ja ik weet dat ze zo kinderachtig zijn!!!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO Palma gebruikt om zich er mee te bemoeien. En dit maakt TV
Mooiiiiii hoe laat komt huub zijn mams dan zorg ik dat ik klaar zit voor de streamsquote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij heeft dit overleg maar 1 reden en dat is het bezoek van Huub z'n moeder.
Dat is ook de reden dat Huub vannacht niks mocht doen tegen Mickey. Ondanks dat hij had aangekondigd Mickey wakker te gaan houden, bleef het stil. Ze willen gewoon zorgen dat Brian met Mickey gaat praten om hem niks te laten doen als Huubsel z'n moeder komt.
Ze voorzien gewoon grote problemen als Mickey dat bezoek zou verstoren...de kans is dan natuurlijk vrij groot dat Huub dan uit z'n plaat gaat. En daarom wil de FEBO nu ingrijpen met Palma. Niet alleen Mickey is trigger happy, ook Huubsel zit op het randje. En dat weten ze maar al te goed.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dan maar weer zucht Even mijn oordopjes, Dettol en dikke rubberhandschoenen pakken dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |