quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:32 schreef sjak het volgende:Is dat zo Leah, ik kan me jouw tweede zwangerschap niet zo goed herinneren (sorry!). Hoe is het verder gegaan bij jou? Ben je ingeleid, ging dat goed, was ie groot etc. Vertel me alles! Dan kan ik me er alvast op instellen

Daar heb ik zelden over gepost, over die zwangerschap

, dus dat je het je niet kunt herinneren is niet zo gek

. Achteraf heb ik bij Freek ook zwdiabetes gehad en bij de tweede met 16 weken om een glucosetest gevraagd. Te hoog (11.8) en toen op dieet, idd met 7 keer vingerprikken per dag. Ik herken heel erg wat je schreef, over niets meer durven te eten. Ergens was ik wel "blij" toen ik met 24 weken aan de insuline moest. Moeilijk in te stellen wel, maar dat schijnt normaal te zijn bij zwangeren, de laatste weken ging ik echt per dag, per spuit twee eenheden omhoog. Mijn internist zei wel, "Op het moment dat je veel hypo's gaat krijgen komt je baby er bijna aan, want dan gaat je lijf zelf al meer insuline aanmaken". Klopte ook. Zat ik weer een pak stroopwafels weg te werken, midden in de nacht

.
Ik zou een geplande KS krijgen,ivm het litteken van de vorige, maar baby besloot zelf dus om eerder te komen, en was 6 pond, 54 cm, geboren met 36w6d. Die kreeg wel uit voorzorg een glucose infuusje en moest naar neo, maar na twee dagen al gewoon naast mijn bed, suikers zijn altijd goed geweest.
Ik heb na de bevalling eerst 3 marsen gegeten

en na 5 dagen waren mijn suikers weer normaal.
Roep maar als je nog meer vragen hebt

.
Donna, gefeliciteerd! Leuke naam idd!