direct na de laatste pingel werd er hier ook vuurwerk afgestoken, maar verder vrij rustiog. Maar zit dan ook een aardig stukje van de openbare weg af...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik hoorde meteen iedereen in de auto stappen na de wedstrijdEn hoor nog steeds heeeel veel getoeter en wat geknal
Haha... Welke buurt woon je?quote:Op woensdag 25 juni 2008 03:17 schreef Jasza het volgende:
Gezellig een helikopter om kwart over 3 bij je huis, zeker weer iemand uit de bijlmerbajes ontsnapt.
Watergraafsmeer, in de buurt van het Amstelstation, woon aan de andere kant van het water waar de hells angels zitten, in amsteldorpquote:
Gezellig, ouwe WOS-jood, we wonen niet ver van elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, in de buurt van het Amstelstation, woon aan de andere kant van het water waar de hells angels zitten, in amsteldorp
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:23 schreef Toad het volgende:
De Revu van deze week tipt canvas op de 7e als opvolger van club 11.
google vertelt me iets over iets dat Canvas heet en op de 7e verdieping zit van het oude volkskrantgebouw..quote:
dat wordt door meer mensen geroepen maar is voor zover ik weet echt dikke onzin.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:23 schreef Toad het volgende:
De Revu van deze week tipt canvas op de 7e als opvolger van club 11.
die zullen wel gedacht hebben: een veldje, een veldje, een veldje vol met roooosequote:Op maandag 7 juli 2008 21:46 schreef borisz het volgende:
Whehehe![]()
Rooseveltlaan of Rooseveldlaan![]()
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=36147
de printerette oid ja. Op hun (ongelofelijk kuttequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:05 schreef Omnifacer het volgende:
Misschien naast PC Hoofthuis, in de Spuistraat daar?
Zit er vast wel een in de Kinkerstraat.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
goed plan![]()
Ik heb een blinde vlek daarvoor, waar kan ik er een vinden?
Overtoom zit een copyrette of Fedex ofzoiets, ergens tussen stadhouderskade en 2e Constantijn...tegenover Marqtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef lienelien het volgende:
Ik moet dinsdag of woensdag wat faxen, iemand enig idee waar dit kan?
Een copyshop bv? Op de websites van verschillende copyshops kan ik niet vinden of ze een fax hebben. Ja, bij studiecopy in de roeterstraat, maar die gaan pas over 'n week weer open..
Ik zoek iets in het centrum, of dichtbij iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |