quote:Op maandag 19 mei 2008 11:09 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand weleens een muis tussen de deur gehad?
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef Rainbowstar het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ben bezig met een marktonderzoek voor mijn afstudeeropdracht. Ik ben vooral op zoek naar Amsterdammers. Het leek me een goed idee om mijn enquête hier te posten.
Het gaat over een nieuwe telefonische dienst die adviseert over restaurants in Amsterdam. Ik zou het erg fijn vinden als jullie deze invullen! Het invullen duurt ongeveer 5 minuten.
Hier is de link:
http://questions.netq.nl/(...)00-c40b-5e43f794e14d
Alvast bedankt!
(ps. ik heb toestemming ven c_c om de enquête te plaatsen)
Beetje laat bericht terug,quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb zelf 25 jaar aan de gaasper gewoont en hij is 4.5km...
heb hem vroeger vaak ge-hardloopt, is te doen in 20/25 min, maar wandelen is makkelijk te doen in 60/70 minuten!
TIP: zit tegenwoordig aan de achterkant bij de provinciale weg een heerlijke bgrasserie / restaurant, zeer de moeite waard!!
Daar kan je idd wel vanuit gaan ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:41 schreef blup het volgende:
Staat smiddags de overtoom en hobbemakade altijd ubervast??
hahaha....nee, dat is het gebouw waar je 's nachts je pallets steelt voor je kampvuur!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:14 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Beetje laat bericht terug,
Ik heb het laatst s'avonds ook op een heel rustig tempo gelopen.
Was ongeveer 1,5 uur onderweg (met het nodig stil staan en van de natuur genieten)
Die brasserie is dat dat gebouw wat op die weg naar dat waterleidings bedrijf ligt??
Er zit daar een brasserie maar ziet er vanaf de buitenkant meer uit als een gevangenis, groot hek met camera's voor het gebouw.
Ok, dan denk ik dat ik het weet, zal er eerdaags even langs huppelen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha....nee, dat is het gebouw waar je 's nachts je pallets steelt voor je kampvuur!!!!![]()
de brasserie zit een stuk terug aan het begin van de weg...lijkt op een boerenschuur
op volgorde: brasserie, gemeentebedrijf (pallets), waterleiding...
laatst weer een fijn feesie gegeven daar:
[ afbeelding ]
deze foto is genomen op de duikersplaats en die ligt tegenover ingang gemeentegebouw
Het is dan wel handig om dat aan te geven wat je leuk vind uiteraard.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:36 schreef Erasmo het volgende:
Iemand nog leuke uitgaanstips voor morgen?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:36 schreef Erasmo het volgende:
Ricardo Villalobos en Raresh in de 11quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:36 schreef Erasmo het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het is dan wel handig om dat aan te geven wat je leuk vind uiteraard.
Wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:38 schreef Koewam het volgende:
iemand nog een kamer over in amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |