quote:Op maandag 10 maart 2008 14:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh Thijm en Rozemarein!
En struiken, dat mag. Ik heb een groot balkon en een grote pot
Maar ze kunnen wél tegen veel direct zonlicht?
Wat?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat?.
Leuk weekend gehad? Wanneer hoor je van je solli?
Paprika, tomaat, courgette, uitje, knoflookquote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell, welke groenten gooide jij ook alweer in die ratatouille van je?.
Oh.quote:
Mooi! En keep us updated.quote:Heerlijk weekendEn komend weekendword nog leuker hoop ik
Week 12.
Mn chef heeftsollicitatiegesprekken voor mn opvolgerquote:Op maandag 10 maart 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Iedereen is ook daadwerkelijk aan het werk gegaan, na het keiharde orderbevel van PSM?
Grappig, die had de mijne ook vorige week.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mn chef heeftsollicitatiegesprekken voor mn opvolger
Apart gevoel is dat he?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Grappig, die had de mijne ook vorige week.
Moet je in het dieet topic posten!quote:Op maandag 10 maart 2008 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan de komende 2 week niet.
Ik val af.
Dat is ook wel een beetje overdrevenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf gewoon niets meer te zeggen..
Dat is vast door de week overdag, dan ben ik nooit in Grunn.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:36 schreef Dangel het volgende:
Ik moet binnenkort voor het werk naar de Ikea in Groningen
Minimeet?
Klopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:08 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is vast door de week overdag, dan ben ik nooit in Grunn.
Overdag kan ik ook niet bij een Ikea-meet zijn.quote:
Do2 wilde gister een kindje gaan maken maar ik ben verdikke helemaal niet vruchtbaar nu!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef Dangel het volgende:
Willen de andere dames in hettopicookeven de fase van de maanstonde waar ze in verkeren posten?
Behalve freecell, die heeft 9 maanden vrijstelling gekregen
Hij wilde gewoon neuken, werkte bij Sandra ook altijd, de kindjesmaaksmoes. lang leve rammelende eierstokken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 wilde gister een kindje gaan maken maar ik ben verdikke helemaal niet vruchtbaar nu!
Nee, echt hoor. Vraag Do2 maar.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon neuken, werkte bij Sandra ook altijd, de kindjesmaaksmoes. lang leve rammelende eierstokken.
Totdat je te vaak neuktenersteedsmaargeenkindjes komen,dan wordjegedumpt
Dat dacht Sandra ook jaquote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, echt hoor. Vraag Do2 maar.
Ik houd dat helemaal niet bij.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef Dangel het volgende:
Willen de andere dames in hettopicookeven de fase van de maanstonde waar ze in verkeren posten?
Of een kusje geven. Ook genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik wil neuken hoef ik daar alleen maar naar te vragen, hoor.
Mja ik destijds ookquote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik wil neuken hoef ik daar alleen maar naar te vragen, hoor.
Hoezee, 9 Maanden van die ellende af!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef Dangel het volgende:
Uit gewerkt? (Of was je niet aan het werk?)quote:Op maandag 10 maart 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi. Ben ik weer.
Ben blij dat ik aan de pil benquote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb me vandaag ook érnstig volgepropt gewoon.
Maar ik ben wel degelijk ongesteld.![]()
Kun je weer lekker modden.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi. Ben ik weer.
Ik betwijfel of dat aan de pil ligt hoor. Als ik ongesteld ben (meestal slik ik door) merk ik dat echt wel en het duurt gewoon een week. Oftewel, dat is voor iedereen anders.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ben blij dat ik aan de pil benmerk het niet eens als ik ongesteld ben en na 2 dagen is het alweer voorbij
Ik, maar dan wel op de Fok! wikiquote:Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef JH87 het volgende:
Wie hebben er hier allemaal wel 's een ban gehad?
tot 21:00 gewerkt jaquote:Op maandag 10 maart 2008 21:27 schreef maok het volgende:
[..]
Uit gewerkt? (Of was je niet aan het werk?)
Ik mod hier niet meerquote:Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Kun je weer lekker modden.
Ik heb een permban gehadquote:Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ook aan de pil hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ben blij dat ik aan de pil benmerk het niet eens als ik ongesteld ben en na 2 dagen is het alweer voorbij
ivm de Tara-toestanden toch?quote:
Wat drupt er vandaag bij jou naar buiten?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef maok het volgende:
Gaan we het nu over bonkjes en sliertjes hebben?
dat was 2003quote:Op maandag 10 maart 2008 21:53 schreef sj44k het volgende:
ik wel, ik was stout in VA
En toch heb je een note.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:56 schreef maok het volgende:
Ik ben veel te lief
Wat staat er danquote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat krijg je als er iemand STA heeft gemod die ook wel eens positieve notes zet.
Ik nog nooitquote:Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Kun je weer lekker modden.
Neequote:Op maandag 10 maart 2008 22:05 schreef maok het volgende:
Viel bij jullie net ook het kabel signaal van de tv weg?
En als ik ze wel heb wil ik het niet weten. Mijn nieuwsgierigheid zou me compleet verteren tot er een zielig hoopje mens overblijft.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik nog nooit![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik veel notes heb, ik ben veel te braaf.
Ben je al zo oud?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, dat water was fine.
Periode enzulks..
Dankje.
ik ben gewoon een kleurloos watje... Ws nieteens een noot (pos of min....)quote:Op maandag 10 maart 2008 21:56 schreef maok het volgende:
Ik ben veel te lief
Kuthoeren zijn hetquote:Op maandag 10 maart 2008 22:39 schreef JH87 het volgende:
Nee, de vrouwen hebben de lange discussie gewonnen omdat ze het evenwicht meisjes - jongens wilden bewaren. Ze wilden wel m'n nummer bewaren voor als er een jongen ging, want ze vonden mij ook wel erg tof.
Mja, daar koop je geen zak mee natuurlijk. Ze vinden het met mij erbij altijd een lastige discussie of ze zeggen gewoon altijd dat ze dat vinden. Ik háát hospiteren.
Jullie wilden juist wel of geen gevoelige jongen? Beetje janken zeg om een kamer...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is ook heel moeilijk hoor. Wij hadden het dus laatst (en we moeten volgende week weer) en we vonden alle drie de kandidaten leuk, maar eentje paste gewoon beter bij ons. Eén van de twee jongens die we af moesten bellen ging bijna huilen en helemaal tegen ons in en zo. Echt heel sneu....
Wel apart.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij dacht echt dat 't heel goed was gegaan, en hij was superenthousiast over de kamer en zo. En 't was sowieso een vrij gevoelige jongen ja.
Oh, was dat toen niet met die rel waarvan zo'n beetje alle moderators de handdoek in de ring smeten?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en ik ben in 1 nacht van Global Moderator naar perm-ban gegaan. Dat doet niemand me na![]()
En ik heb bij mijn weten 3 notes
Lieverd, we hebben 'm toch afgewezen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef Grulez het volgende:
Zou je daarnaast willen wonen? Komt hij elke dag zn verhaal bij je doen...
Schat, ik bedoel überhaupt.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieverd, we hebben 'm toch afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |