Klopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:08 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is vast door de week overdag, dan ben ik nooit in Grunn.
Overdag kan ik ook niet bij een Ikea-meet zijn.quote:
Do2 wilde gister een kindje gaan maken maar ik ben verdikke helemaal niet vruchtbaar nu!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef Dangel het volgende:
Willen de andere dames in hettopicookeven de fase van de maanstonde waar ze in verkeren posten?
Behalve freecell, die heeft 9 maanden vrijstelling gekregen
Hij wilde gewoon neuken, werkte bij Sandra ook altijd, de kindjesmaaksmoes. lang leve rammelende eierstokken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 wilde gister een kindje gaan maken maar ik ben verdikke helemaal niet vruchtbaar nu!
Nee, echt hoor. Vraag Do2 maar.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon neuken, werkte bij Sandra ook altijd, de kindjesmaaksmoes. lang leve rammelende eierstokken.
Totdat je te vaak neuktenersteedsmaargeenkindjes komen,dan wordjegedumpt
Dat dacht Sandra ook jaquote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, echt hoor. Vraag Do2 maar.
Ik houd dat helemaal niet bij.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef Dangel het volgende:
Willen de andere dames in hettopicookeven de fase van de maanstonde waar ze in verkeren posten?
Behalve freecell, die heeft 9 maanden vrijstelling gekregen
Of een kusje geven. Ook genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik wil neuken hoef ik daar alleen maar naar te vragen, hoor.
Mja ik destijds ookquote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik wil neuken hoef ik daar alleen maar naar te vragen, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |