Ik heb er zaterdag sowieso al 6quote:Op maandag 10 maart 2008 08:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Eerst zien, dan geloven die overuren he
Dat is ook wel een totaal ander systeem in Nederlandquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo, het is weer maandag. De dag dat iedereen vol goede moed en frisheid zijn werkweek weer aanvangt.
Zo, daar is weer Kuukske. Het meisje waarvan je altijd precies weet wat ze WEL denkt, als ze wat zegtquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo, het is weer maandag. De dag dat iedereen vol goede moed en frisheid zijn werkweek weer aanvangt.
Nee hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Als je groet wordt je neergestoken is toch de nieuwe trend als ik de fp moet geloven?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]gaat lekker wil je ook even goedemorgen zeggen.
Goedemorgen.
Ja, en scooters onder treinen parkeren is ook "de nieuwe trend" nou goedquote:Op maandag 10 maart 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
Als je groet wordt je neergestoken is toch de nieuwe trend als ik de fp moet geloven?
Ben ik blij dat ik geen trein of scooter hebquote:Op maandag 10 maart 2008 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en scooters onder treinen parkeren is ook "de nieuwe trend" nou goed
Bengels!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Ja leuk, ik heb dan toch liever een ban dan dat ik neergestoken word.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je groet wordt je neergestoken is toch de nieuwe trend als ik de fp moet geloven?
Goedemorgen meneer.quote:
Qutie.quote:
Hoiquote:Op maandag 10 maart 2008 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Ook niet als je ze leuk vindt?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
Maar toch goedemorgen hoor, ik doe niet aan trends
Hai Marc.quote:
Hopelijk doen ze meer voor jou dan ze ooit voor mij hebben gedaan.quote:
Ik ben erquote:Op maandag 10 maart 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar eens kijken of het hier gezellig is dan
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar eens kijken of het hier gezellig is dan
Ja jullie zijn er, moet wel lukken dan he.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, daar is weer Kuukske. Het meisje waarvan je altijd precies weet wat ze WEL denkt, als ze wat zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |