'n Bouwval. Ze maken er gewoon 'n bouwval van.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:57 schreef NoCigar het volgende:
Wat zou Piet er eigenlijk van vinden?
Bedenk dat er in Italië maar zeer weinig vakmensen zijn, op barista's,ijsco's,designers,modegoden en sporters na kan eigenlijk niemand watquote:Op zondag 30 maart 2008 21:18 schreef _Boo_ het volgende:
Piet is een held, tenminste iemand met hart voor zijn vak. Je betaalt toch geen 30.000 euro voor zulk prutswerk.
Ja ik weet het. Ook weer zo typisch hoe die Roberto Piet dan een beetje gerust stelt door een beetje met hem te dollen maar ondertussen ook wel weet dat Piet gelijk heeft. Er is geen vast geen Italiaanse versie van het Oud Hollandse spreekwoord 'Praatjes vullen geen gaatjes'...quote:Op zondag 30 maart 2008 21:28 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Bedenk dat er in Italië maar zeer weinig vakmensen zijn, op barista's,ijsco's,designers,modegoden en sporters na kan eigenlijk niemand watJe krijgt de baan omdat je de buurman van de baas kent daarom word je vaak aangenomen.
Natuurlijk overdrijf ik een beetje maar je ziet het wel veel.
parlaro vullo ginno gataroquote:Op zondag 30 maart 2008 21:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ook weer zo typisch hoe die Roberto Piet dan een beetje gerust stelt door een beetje met hem te dollen maar ondertussen ook wel weet dat Piet gelijk heeft. Er is geen vast geen Italiaanse versie van het Oud Hollandse spreekwoord 'Praatjes vullen geen gaatjes'...
Dus wat je feitelijk zegt is dat de deelnemers NIETS weten van dit zgn. consiglio?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ben ik nou gek? Die geheime dorpsraad = consiglio, die was er vorige week en de week ervoor ook al.
De kandidaten krijgen dat volgende week pas te horen.
Hun stem is volgens mij ook doorslaggegevend.
Hopelijk word het voor de kijker dan ook officieel naar buiten gebracht dat er een consiglio is, telkens die onzekerheid of er nou wel 1 is of niet is ook niet goed voor de kijkcijfers dunkt me.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Is er een consiglio? Flauw
Volgende week krijgen ze te horen dat er een geheime dorpsraad is, en er gaat er eentje uit.
Ik vind het er altijd wel errug gezellig uitzien die zondaglunch aan die lange tafel
muurtje... ik weet niet of je het was opgevallen de hele voorgevel kon naar voren vallen waardoor het hele gebouw inkakt.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:17 schreef golfer het volgende:
Nou, er is dit keer maar om de 3 minuten gezegd dat er een geheim consiglio is.
Kan iemand mij daarover iets meer uitleggen?
Piet die stond te janken om dat muurtje.
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht eerst ook iets opgevangen te hebben dat er een consiglio is, maar nu ik dit zo lees, begin ik toch weer te twijfelen........
Hopelijk word het dan goed uitgelegd, ik vind het al met al een beetje verwarrendquote:Op zondag 6 april 2008 07:02 schreef FoXje het volgende:
Gisteren in het voorstukje:
-De geheime dorpsraad, oftewel het consiglio![]()
-Piet die boos werd omdat de rest niets doet![]()
Zeker.quote:Op zondag 6 april 2008 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
Je kunt veel over Piet zeggen, gevoel voor drama heeft hij wel.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:42 schreef Simpleton het volgende:
Zag ik nou in het voorstukje dat die loodgieter wordt omgelegd door de maffia en vervolgens ondersteboven opgehangen bij een tankstation? Of was dat een heel realistische dagdroom?
hij is daarnaast een ongelofelijke drama queen hoor.quote:Op maandag 7 april 2008 14:07 schreef amaranta het volgende:
En idd de reden dat Piet er nog inzit is dat hij de enige is die kan bouwen.
Hij is daarnaast de enige die oprecht is. Je zal het maar moeten hebben van die nagemaakt albert-jan uit Hilversumquote:Op maandag 7 april 2008 15:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij is daarnaast een ongelofelijke drama queen hoor.
Piet zorgt gewoon voor leukere televisie dan bijv. het Hilversumse stel
Ja idd, ik vind dat zij er ook uit mogen. Piet vind ik wel een harde werker maar vind ikzelf nog steeds niet echt geschiktquote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Obelix voegt ook verder weinig toe aan het programma, hij banjert wat rond met zijn buik en heks door het dorp, meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |