McLarenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:21 schreef sanger het volgende:
Welk team is dat WEST? Die achterkant doet een beetje raar aan
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk verwachten dat ze gaan zeggen: "Dit jaar wordt helemaal ruk. Iedereen krijgt 2 kratten bier als we 5 punten meer dan Super Aguri halen."
Eens. Door de jaren heen vaak zat de wekker gezet om vervolgens broodgaar maar te besluiten om de TV na een paar minuten uit te zetten, of zodra ik weer wakkergeworden ben van het licht van de TV (meerdere malen net na de race, of tijdens het volgende live shoppingprogramma). De nieuwe strategie van vorig jaar werkte overigens wel weer: Naar beneden gaan, en daar TV kijken, met een vroeg ontbijt..... Nu klinkt dat iig heerlijk. Maar of ik dan ook mijn bed ervoor kan uitkomen... Nu zeg ik van wel, maar dan zal het moeten blijken. Hoe dan ook, wat ook traditioneel eigenlijk wel zo is, is de relatieve teleurstelling. Maar dat komt wel vaker voor wanneer ik motorsport kijk. Mijn favorieten zijn vaak de underdog waarvan je neit verwacht dat ze naar voren komen. En die verwachting is er natuurlijk niet voor niets: meestal word ik teleurgesteld.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind t opstaan niet zo erg, maar t wakker worden is zo problematisch. Vaak beslis ik de nacht wakker te blijven en val ik 10 min. voor de start (ja, dan schakelen ze altijd terug naar de studio) alsnog in slaap
Ik ook!quote:
Volgens mij kan Ecclestone wel een nieuw circuit bouwen op dat voorhoofdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:14 schreef WEST het volgende:
Ik kijk nu die voorbeschouwing van ITV maar wat een lekker wijf is die dochter van Bernie Ecclestone zeg![]()
![]()
Tamara Ecclestone heeft ze en is 23/24mooi leeftijd heb je gelijk een rijke schoonpa aan de haak
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij kan Ecclestone wel een nieuw circuit bouwen op dat voorhoofd
Wat dat betreft ben ik een BOFF: Bewust Onbeschonken F1 Fanquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:58 schreef SlaggY het volgende:
Ik zal ook rond 5 thuis komen, na een avond St Patricks Day in de lokale Ierse pub. Het hangt een beetje van mijn promillage af of ik de race 's nachts of 's middags ga kijken.
Ik zal 's morgens wel moeten. 's Middags ben ik niet thuisquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:58 schreef SlaggY het volgende:
Ik zal ook rond 5 thuis komen, na een avond St Patricks Day in de lokale Ierse pub. Het hangt een beetje van mijn promillage af of ik de race 's nachts of 's middags ga kijken.
Serieus?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:08 schreef LeXX het volgende:
Vaste prik voor mij is in het ouderlijk huis 's nachts voor de buis. Met mijn moeder (57) wel te verstaan, zij is ook Formule 1 fan!![]()
Ze kijkt bijna alle races live, ook als ik er niet ben gaat ze uit bed om 's ochtends de race te bekijkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:12 schreef NED het volgende:
[..]
Serieus?!
Is ze ook fan van eentje in het bijzonder?
In de OP kan niet, WEST heeft geen HTML-rechten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:56 schreef dery1990 het volgende:
Zou het niet leuk zijn als de pole lap van vorig jaar in de OP staat?
http://nl.youtube.com/watch?v=HOES-LOSDis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |