quote:Op maandag 10 maart 2008 11:07 schreef Roysen het volgende:
Voortaan als je word aangehouden door de politie gewoon zeggen: Ik staak.
Ik wacht het af.quote:Informatie over lay-out nieuwe shirts 2008-2009: Aegon gaat 1,5 miljoen steken in marketing
Wij hebben wat up to date informatie ontvangen over de nieuwe wedstrijdshirts voor komend seizoen die, zoals bekend, voorzien gaan worden van het originele 'oude' Ajax-logo en het logo van de nieuwe hoofdsponsor: Aegon. Het nieuwe uitshirt is inmiddels al drie maal gewijzigd. De laatste berichten zijn dat het wel blauw wordt maar dat de oorspronkelijk geplande gele afwerkingsbies vervangen gaat worden door een witte.
Ook is bekend dat de kampioenssterren, of dat er nu twee of drie gaan zijn, opnieuw niet, zoals dat bij feyenoord wel het geval is, in het shirt geborduurd worden. Eerst zal het nieuwe thuistenue gepresenteerd worden. Enkele weken later is het nieuwe uittenue aan de beurt.
Het Ajax-logo zal niet in het midden van het shirt staan maar iets meer richting het hart. Er zullen geen Andreas-kruizen in de shirts verwerkt zitten. Het logo van Aegon zal niet, zoals eerst gevreesd werd, op een witte achtergrond geplaats worden waardoor de rode balk van het thuisshirt doorbroken zou worden.
Tenslotte weet men te melden dat hoofdsponsor Aegon zo'n 1,5 miljoen euro opzij heeft gezet voor de marketing rond de samenwerking met Ajax.
capuchon, whatever.. Was ook idd het belangrijkste deel van de postquote:
Komt zeker van DS-weblog?quote:
dan moeten we zondag wel eerst eens zien te winnen van WillemII.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:27 schreef Blight het volgende:
Niet zo miepen over die zogenaamde competitievervalsing hoor. We moeten gewoon na 34 wedstrijden meer punten hebben. Klaar. Als PSV de boot in gaat tegen Roda (wat ik betwijfel) hebben we theoritisch gezien alles in eigen hand.
Makkiequote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
dan moeten we zondag wel eerst eens zien te winnen van WillemII.
Dat klopt. En al die andere wedstrijden. Vandaar dat ik ook koos voor het woord 'theoretisch'.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien is dat t..quote:Op maandag 10 maart 2008 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
dit jaar is het ook blauw maar ik moet vooral even wennen dat er geen abn amro op staat.
En met veel doelpunten verschilquote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |