abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57359010
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik ga een remote reiki doen met iemand anders. De resultaten posten we hier wel als hij dat wil.
Dat mag je best doen, maar je begrijpt toch wel dat dit niet echt geldt als een echte test zoals ik het voor ogen heb? Het mooie van een goede test is dat iedereen precies kan zien in hoeverre het een succes is of niet. Er zit een mate van objectiviteit in. Bij het voorstel van jogy bijvoorbeeld kan iedereen zien dat er zoveel keer goed geraden is of men reiki deed of niet. Bij een persoonlijke één op één sessie waarvan je de resultaten post is het veel moeilijker om er iets over te kunnen zeggen. Het kan een geweldige test zijn voor jullie en reiki helemaal bevestigen, maar wij moeten dan uitgaan van een subjectief verhaal van een onbekend persoon op het internet.
pi_57362009
Nee okee, maar het lijkt me wel leuk om dan ook eens de ervaringen van iemand butien het kader van deze test te doen. Dat wil niet zeggen dat ik niet met jullie test mee wil doen, alleen nu even niet.

De andere persoon komt ook hier op fok en die ken ik verder niet. Ik ga er dan ook van uit dat die persoon er geen belang bij geeft om niet de juiste informatie te geven 8)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:12:05 #53
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57362298
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:51 schreef L.Denninger het volgende:
Inderdaad !
En veel skeptische mensen hebben ook een superkrom beeld van het hebben van een intieme liefdesrelatie met een appelboom !
Naast het feit dat het een dubbele bevestiging is op dat gene wat jij quote snap ik niet wat je er verder mee probeerd te zeggen.
(Nu moet ik zeggen dat ik geen idee kan maken hoe het is om een intieme liefdesrelatie met een appelboom te hebben, maar ik zeg wel "het zal mij niet verbazen! )
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:19:19 #54
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57364231
edit: lamaar, was een rotopmerking over een maan die van kaas is.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:08:13 #55
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57371759
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef Metallinos het volgende:
Veel reacties ineens. Even een overzichtje:

Vrijwilligers om te ontvangen: smammela (algemeen), sir_Tachyon (reiki), L.Denninger (reiki of voodoo )
...
Verder vind ik het prima als daarnaast een actie opgezet wordt om op bepaalde dagen L.Denninger te bombarderen met reiki en positieve gedachten om te kijken of hij iets merkt.
Ik wil er best een "alles is geoorloofd" actie van maken hoor
Laat al je paranormale krachten maar op me los, steek via pyrokinese m'n haar maar in de fik, til m'n arm op met telekinese, stuur je voodoo-geesten op me af, praat met m'n kat om te zorgen dat ie nooit meer op schoot komt zitten, stuur astrale aliens langs om me te misbruiken, alles is prima - zolang ik er maar wat van merk !
zzz
pi_57372448
Volgens mij is dit vergeefse moeite.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:09:35 #57
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57378459
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:37 schreef Loppe het volgende:
Volgens mij is dit vergeefse moeite.
Want? Het is zo zonde dat je niet uitlegt waarom
pi_57379302
Het is zonde om niet objectief te blijven en het vooraf af te schrijven als een grap.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:52:06 #59
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_57382032
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:48 schreef Loppe het volgende:
Het is zonde om niet objectief te blijven en het vooraf af te schrijven als een grap.
Laat L.Denninger dan het lachen vergaan, hij vraagt er toch om?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:11:50 #60
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_57385478
Misschien zorgt L Denninger er zelf wel voor dat het lachen hem vergaat , tenslotte vraagt hij erom en is elk mens in staat om iets te ervaren los van anderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_57392692
quote:
Misschien zorgt L Denninger er zelf wel voor dat het lachen hem vergaat , tenslotte vraagt hij erom en is elk mens in staat om iets te ervaren los van anderen .
Het punt is dat er altijd beweerd wordt dat er externe factoren verantwoordelijk zijn voor die ervaringen (entiteiten, energieën, goden, geesten, ruimtemannetjes, etc.) en dat je die dus op jezelf of anderen kunt afsturen.

Als het allemaal 'alleen maar in je hoofd' zou zitten, dan zou dat een goed argument zijn om aan te nemen dat die externe factoren helemaal niet bestaan en alleen maar het resultaat zijn van je eigen fantasie.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:40:13 #62
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57399920
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:39 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Het punt is dat er altijd beweerd wordt dat er externe factoren verantwoordelijk zijn voor die ervaringen (entiteiten, energieën, goden, geesten, ruimtemannetjes, etc.) en dat je die dus op jezelf of anderen kunt afsturen.

Als het allemaal 'alleen maar in je hoofd' zou zitten, dan zou dat een goed argument zijn om aan te nemen dat die externe factoren helemaal niet bestaan en alleen maar het resultaat zijn van je eigen fantasie.
Dat word helemaal niet beweerd. L.Denninger heeft het daarover.
Je stuurt helemaal niks op iemand af. We hebben het niet over The A-team.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:02:31 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_57402997
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:39 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Hoezo alleen maar in je hoofd ? als we het bijv over glaasje draaien hebben dan gebeurd er toch iets buiten je hoofd ? het glas beweegt dan toch .? of wil je beweren dat jij zo hard en zo diep kan fantaseren dat er echt voorwerpen bewegen op bijv je tafel en die dan ook nog eens woorden vormen , wauw , knap hoor
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 16 maart 2008 @ 10:56:37 #64
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57409482
Nou, gaat er nog getest worden? Anders is dit intiatiefrijke topic zometeen ook al kapot gewellusniettust.
  zondag 16 maart 2008 @ 11:29:17 #65
41051 Rasing
pi_57409884
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoezo alleen maar in je hoofd ? als we het bijv over glaasje draaien hebben dan gebeurd er toch iets buiten je hoofd ? het glas beweegt dan toch .? of wil je beweren dat jij zo hard en zo diep kan fantaseren dat er echt voorwerpen bewegen op bijv je tafel en die dan ook nog eens woorden vormen , wauw , knap hoor
Stuur het dan op die nare L.Denninger af, en leg hem het zwijgen op.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:06:13 #66
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57410478
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:29 schreef Rasing het volgende:

[..]

Stuur het dan op die nare L.Denninger af, en leg hem het zwijgen op.
Vind jij L.Denninger naar?
  zondag 16 maart 2008 @ 12:16:49 #67
41051 Rasing
pi_57410650
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:06 schreef maedel het volgende:

[..]

Vind jij L.Denninger naar?
Ik niet, maar ik kan mij voorstellen dat zijn houding naar kan zijn voor believers. De hele tijd maar dezelfde (terechte) vragen blijven stellen, het paranormale enigszins in het belachelijke trekken om zijn punt te maken, en zijn constant opgewekte humeur, volgens mij kan bijvoorbeeld Summers zijn bloed wel drinken.

Ik vind dat hij sterke punten heeft, en vooral de consequenties van het paranormale waar hij mee komt zijn sterk. Waarom zou een geest geen counterstrike kunnen spelen? Waarom kun je, als je in de file staat en je telefoon bent vergeten, naar huis telepatheren dat je wat later bent met eten? Waarom heeft nog nooit iemand mijn portemonnee uit mijn achterzak getelekinetiseerd?
  zondag 16 maart 2008 @ 12:26:44 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57410805
Mijn geboortedatum = 26-05-1978 te Den Haag om 01.34 uur. Foto staat in boek.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik door niemand onder hypnose te krijgen ben ( geen onwil, lukt gewoon niet ) en dat Reiki ook nul, noppes, nada doet.
Ik ben dus wel sceptisch, maar sta absoluut open.

On y va
  zondag 16 maart 2008 @ 14:58:01 #69
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57412874
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:16 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ik niet,
Zeg dat dan ook niet
  zondag 16 maart 2008 @ 15:00:15 #70
41051 Rasing
pi_57412934
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:58 schreef maedel het volgende:

[..]

Zeg dat dan ook niet
Ga je hem nu nog lastig vallen of niet? Met dit soort geneuzel kom je al helemaal niet verder.
pi_57413340
Dit lukt nooit. Internet is te vluchtig, te onbetrouwbaar, te gemakkelijk.
  zondag 16 maart 2008 @ 15:25:47 #72
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57413433
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:00 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ga je hem nu nog lastig vallen of niet? Met dit soort geneuzel kom je al helemaal niet verder.
Ik ga hem al helemaal niet lastig vallen, want ik kan niks op afstand.
Ik wilde alleen maar aangeven dat jij de enige bent die L.Denninger "naar" noemt.
Maar dat schijnt vooralsnog niet over te komen.

Bovendien ben ik degene die vanmorgen opriep tot actie geloof ik.
pi_57427247
quote:
Bij mijn weten zitten er altijd gewoon mensen (die ook een hoofd hebben) met hun vingers aan dat bewegende voorwerp.
  maandag 17 maart 2008 @ 11:44:57 #74
41051 Rasing
pi_57429007
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:25 schreef maedel het volgende:
Ik wilde alleen maar aangeven dat jij de enige bent die L.Denninger "naar" noemt.
Ik denk dat L.Denninger daar wel overheen komt.
quote:
Maar dat schijnt vooralsnog niet over te komen.
Het doet ook helemaal niet ter zake.
  maandag 17 maart 2008 @ 12:05:02 #75
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57429389
Hop, ik ben hier niet het onderwerp van discussie, het onderwerp is het testen van bijzondere claims !

Ik wilde alleen mezelf beschikbaar stellen voor *elk* soort test, of dat nou eventueel nare gevolgen voor me zou hebben of niet maakt me niks uit want ik geloof tenslotte niet dat dat zal gebeuren, en als iemand me het tegendeel kan bewijzen neem ik het op de koop toe.

Er wordt in TRU weleens gepraat over de nare gevolgen van glaasje draaien, maar ik krijg het niet aan de praat dus nare gevolgen merk ik al helemaal niet.
Er werd ook wel eens over voodoo gepraat, wederom zeg ik - prima, als je het kunt, laat het eens op me los zodat ik er tenminste achter kom dat het werkt.

Ik wil het verder allemaal niet belachelijk maken (tenminste, niet echt ), maar ik wil gewoon verder nadenken over de gevolgen als bepaalde dingen zouden werken, en proefondervindelijk vaststellen wat de randvoorwaarden zouden zijn.
(Moet glaasjedraaien met een glas ? Heeft een muis teveel techniek om ermee te 'glaasjedraaien' ? En als we nou de helft uit een muis verwijderen, wat dan ? Waar ligt de grens, mogen er wel weerstandjes in een muis zitten of niet ? Etc.)

Ik heb liever dat het over die vragen gaat dan over mijn manier van vragen

PS.
En wat mensen over me denken moeten ze zelf weten, daar maak ik me niet echt druk om
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')