Dat mag je best doen, maar je begrijpt toch wel dat dit niet echt geldt als een echte test zoals ik het voor ogen heb? Het mooie van een goede test is dat iedereen precies kan zien in hoeverre het een succes is of niet. Er zit een mate van objectiviteit in. Bij het voorstel van jogy bijvoorbeeld kan iedereen zien dat er zoveel keer goed geraden is of men reiki deed of niet. Bij een persoonlijke één op één sessie waarvan je de resultaten post is het veel moeilijker om er iets over te kunnen zeggen. Het kan een geweldige test zijn voor jullie en reiki helemaal bevestigen, maar wij moeten dan uitgaan van een subjectief verhaal van een onbekend persoon op het internet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga een remote reiki doen met iemand anders. De resultaten posten we hier wel als hij dat wil.
Naast het feit dat het een dubbele bevestiging is op dat gene wat jij quote snap ik niet wat je er verder mee probeerd te zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:51 schreef L.Denninger het volgende:
Inderdaad !
En veel skeptische mensen hebben ook een superkrom beeld van het hebben van een intieme liefdesrelatie met een appelboom !
Ik wil er best een "alles is geoorloofd" actie van maken hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef Metallinos het volgende:
Veel reacties ineens. Even een overzichtje:
Vrijwilligers om te ontvangen: smammela (algemeen), sir_Tachyon (reiki), L.Denninger (reiki of voodoo)
...
Verder vind ik het prima als daarnaast een actie opgezet wordt om op bepaalde dagen L.Denninger te bombarderen met reiki en positieve gedachten om te kijken of hij iets merkt.
Want? Het is zo zonde dat je niet uitlegt waaromquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:37 schreef Loppe het volgende:
Volgens mij is dit vergeefse moeite.
Laat L.Denninger dan het lachen vergaan, hij vraagt er toch om?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:48 schreef Loppe het volgende:
Het is zonde om niet objectief te blijven en het vooraf af te schrijven als een grap.
Het punt is dat er altijd beweerd wordt dat er externe factoren verantwoordelijk zijn voor die ervaringen (entiteiten, energieën, goden, geesten, ruimtemannetjes, etc.) en dat je die dus op jezelf of anderen kunt afsturen.quote:Misschien zorgt L Denninger er zelf wel voor dat het lachen hem vergaat , tenslotte vraagt hij erom en is elk mens in staat om iets te ervaren los van anderen .
Dat word helemaal niet beweerd. L.Denninger heeft het daarover.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:39 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Het punt is dat er altijd beweerd wordt dat er externe factoren verantwoordelijk zijn voor die ervaringen (entiteiten, energieën, goden, geesten, ruimtemannetjes, etc.) en dat je die dus op jezelf of anderen kunt afsturen.
Als het allemaal 'alleen maar in je hoofd' zou zitten, dan zou dat een goed argument zijn om aan te nemen dat die externe factoren helemaal niet bestaan en alleen maar het resultaat zijn van je eigen fantasie.
Hoezo alleen maar in je hoofd ? als we het bijv over glaasje draaien hebben dan gebeurd er toch iets buiten je hoofd ? het glas beweegt dan toch .? of wil je beweren dat jij zo hard en zo diep kan fantaseren dat er echt voorwerpen bewegen op bijv je tafel en die dan ook nog eens woorden vormen , wauw , knap hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:39 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Het punt is dat er altijd beweerd wordt dat er externe factoren verantwoordelijk zijn voor die ervaringen (entiteiten, energieën, goden, geesten, ruimtemannetjes, etc.) en dat je die dus op jezelf of anderen kunt afsturen.
Als het allemaal 'alleen maar in je hoofd' zou zitten, dan zou dat een goed argument zijn om aan te nemen dat die externe factoren helemaal niet bestaan en alleen maar het resultaat zijn van je eigen fantasie.
Stuur het dan op die nare L.Denninger af, en leg hem het zwijgen op.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoezo alleen maar in je hoofd ? als we het bijv over glaasje draaien hebben dan gebeurd er toch iets buiten je hoofd ? het glas beweegt dan toch .? of wil je beweren dat jij zo hard en zo diep kan fantaseren dat er echt voorwerpen bewegen op bijv je tafel en die dan ook nog eens woorden vormen , wauw , knap hoor
Vind jij L.Denninger naar?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:29 schreef Rasing het volgende:
[..]
Stuur het dan op die nare L.Denninger af, en leg hem het zwijgen op.
Ik niet, maar ik kan mij voorstellen dat zijn houding naar kan zijn voor believers. De hele tijd maar dezelfde (terechte) vragen blijven stellen, het paranormale enigszins in het belachelijke trekken om zijn punt te maken, en zijn constant opgewekte humeur, volgens mij kan bijvoorbeeld Summers zijn bloed wel drinken.quote:
Zeg dat dan ook nietquote:
Ga je hem nu nog lastig vallen of niet? Met dit soort geneuzel kom je al helemaal niet verder.quote:
Ik ga hem al helemaal niet lastig vallen, want ik kan niks op afstand.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:00 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ga je hem nu nog lastig vallen of niet? Met dit soort geneuzel kom je al helemaal niet verder.
Bij mijn weten zitten er altijd gewoon mensen (die ook een hoofd hebben) met hun vingers aan dat bewegende voorwerp.quote:Hoezo alleen maar in je hoofd ? als we het bijv over glaasje draaien hebben dan gebeurd er toch iets buiten je hoofd ? het glas beweegt dan toch .? of wil je beweren dat jij zo hard en zo diep kan fantaseren dat er echt voorwerpen bewegen op bijv je tafel en die dan ook nog eens woorden vormen , wauw , knap hoor
Ik denk dat L.Denninger daar wel overheen komt.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:25 schreef maedel het volgende:
Ik wilde alleen maar aangeven dat jij de enige bent die L.Denninger "naar" noemt.
Het doet ook helemaal niet ter zake.quote:Maar dat schijnt vooralsnog niet over te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |