Het valt wel zo op te zetten dat de reikigever niet weet welke user hij reiki geeft en de ontvanger niet weet van wie hij het krijgt. Als de dagen dat er geen reiki gegeven wordt dan kloppen mag het wel interessant te noemenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, dat blijft altijd een mooie ja
Ik ben programmeur dus daar heb ik, als het moet, geen gedachtekracht voor nodig. Zou wel stoer zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:24 schreef Loppe het volgende:
Kan je niet iets doen wat echt waarneembaar is, bvb een site platleggen met gedachtekracht?
En van de overkant van de straat met een verrekijker gluren?quote:Kortom, je mag zelf astraal langskomen, je mag me via remote-viewing bespioneren als ik op de wc zit, het zal me allemaal worst wezen zolang je maar niet gewoon fysiek komt aanbellen of naar binnen komt klimmen
Niet zonder toestemming, regel nr. 1quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:07 schreef maedel het volgende:
Misschien met z'n allen Reiki sturen naar L.Denninger?
De grote valkuil: niet iedereen denkt in dezelfde richting (iedereen heeft zijn eigen waarheid). Per saldo krijg je dan toch een collectieve gedachtengang die niet diffuus van structuur is en niet dezelfde kant uitgaat. Het resultaat is daarvan denk ik te mager.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:14 schreef loop het volgende:
Mijn suggestie voor een online test is "gedachtekracht" & beinvloeden op afstand. Iedereen kan nadenken, iedereen heeft het vermogen tot het produceren van een gedachte.
Nou, je merkt de aanwezigheid dan minder, of je schrijft de effecten toe aan heel iets andersquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:12 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Het aparte is dat je Reiki niet voelt als je er niet voor open staat. En dat klinkt als een makkelijke smoes maar ik heb gemerkt dat het zo ook werkt.
Ik blijf erbij dat we ook makkelijk reiki naar een thermometer kunnen sturen. Na een half uur ofzo zou je verschil moeten zien.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:24 schreef Loppe het volgende:
Kan je niet iets doen wat echt waarneembaar is, bvb een site platleggen met gedachtekracht?
Ik ga een remote reiki doen met iemand anders. De resultaten posten we hier wel als hij dat wil.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef Metallinos het volgende:
vogeltjesdans (?)
Nee, vandaar de smileyquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet zonder toestemming, regel nr. 1
Dat mag je best doen, maar je begrijpt toch wel dat dit niet echt geldt als een echte test zoals ik het voor ogen heb? Het mooie van een goede test is dat iedereen precies kan zien in hoeverre het een succes is of niet. Er zit een mate van objectiviteit in. Bij het voorstel van jogy bijvoorbeeld kan iedereen zien dat er zoveel keer goed geraden is of men reiki deed of niet. Bij een persoonlijke één op één sessie waarvan je de resultaten post is het veel moeilijker om er iets over te kunnen zeggen. Het kan een geweldige test zijn voor jullie en reiki helemaal bevestigen, maar wij moeten dan uitgaan van een subjectief verhaal van een onbekend persoon op het internet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga een remote reiki doen met iemand anders. De resultaten posten we hier wel als hij dat wil.
Naast het feit dat het een dubbele bevestiging is op dat gene wat jij quote snap ik niet wat je er verder mee probeerd te zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:51 schreef L.Denninger het volgende:
Inderdaad !
En veel skeptische mensen hebben ook een superkrom beeld van het hebben van een intieme liefdesrelatie met een appelboom !
Ik wil er best een "alles is geoorloofd" actie van maken hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef Metallinos het volgende:
Veel reacties ineens. Even een overzichtje:
Vrijwilligers om te ontvangen: smammela (algemeen), sir_Tachyon (reiki), L.Denninger (reiki of voodoo)
...
Verder vind ik het prima als daarnaast een actie opgezet wordt om op bepaalde dagen L.Denninger te bombarderen met reiki en positieve gedachten om te kijken of hij iets merkt.
Want? Het is zo zonde dat je niet uitlegt waaromquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:37 schreef Loppe het volgende:
Volgens mij is dit vergeefse moeite.
Laat L.Denninger dan het lachen vergaan, hij vraagt er toch om?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:48 schreef Loppe het volgende:
Het is zonde om niet objectief te blijven en het vooraf af te schrijven als een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |