Je hebt snel met een andere kloon ingelogd?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:01 schreef Gellius het volgende:
Ik wil graag even - offtopic - mijn diepe respect voor Denninger c.s. uitspreken. Ik ben er nog niet uit of deze ijzeren ausdauer tegen de morosofie nu bewondering of verwondering verdient, maar in ieder geval respect. Het schenkt mij vele genoeglijke leesuurtjes.
Als jij 'm even aanwijst, neem ik 'm terug. Ok?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef L.Denninger het volgende:
Eerst moet je die vergelijking met Hitler terugnemen, dan praten we weer verder
Ja dat heb je al vele malen gezegd, niet alleen in dit topic maar ook in vele anderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Volgens mij heb jij een vmbo leesniveau....
Omdat het zo is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja dat heb je al vele malen gezegd, niet alleen in dit topic maar ook in vele anderen.
Pfff als jij kunt toveren tover je die links toch zelf bij elkaar ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Als jij 'm even aanwijst, neem ik 'm terug. Ok?
Nou ja, als jij te lam bent om bewijs te leveren, geloof ik je niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Pfff als jij kunt toveren tover je die links toch zelf bij elkaar ?
Zolang jij mij Hitler noemt ga ik niks voor jou opzoeken
Tja, je zei al eerder dat je hier alleen komt om het topic te verpesten dus dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ook, in ieder geval nog 18 posts...
Meh, ik heb het topic al opgegeven. Misschien ooit eens een nieuw topic openen en opnieuw beginnen zonder dat 1 persoon het moedwillig verpest.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Iblis het volgende:
L. Denninger… je bent nu wel hard bezig je eigen topic naar de barrebiesjes te helpen.
En weer, geef eens een link dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, je zei al eerder dat je hier alleen komt om het topic te verpesten dus dat verbaast me niks.
Oh, die is gewoon echt signature waardig....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Meh, ik heb het topic al opgegeven. Misschien ooit eens een nieuw topic openen en opnieuw beginnen zonder dat 1 persoon het moedwillig verpest.
Ja, hij heeft één heel groot probleem. Hij kan zijn muil niet houden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Iblis het volgende:
L. Denninger… je bent nu wel hard bezig je eigen topic naar de barrebiesjes te helpen.
En dat heb je in al die tijd nog nooit gedaan, dus zie ik niet in waarom ik het wel zou moeten doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:08 schreef maedel het volgende:
[..]
En weer, geef eens een link dan?
Dat eis je van mij ook, dat ik een hele middag links ga zitten zoeken om jouw uitspraken in een overzicht te plaatsen.
Flikker toch op joh, je staat achter het aanrechtquote:Dat jouw baas het goed vindt dat je in zijn tijd zit te fokken, moet hij zelf weten, maar de mijne niet hoor...
Dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En dat heb je in al die tijd nog nooit gedaan, dus zie ik niet in waarom ik het wel zou moeten doen.
Kut he, iemand die gewoon in het wilde weg beschuldigt ?
[..]
Flikker toch op joh, je staat achter het aanrecht
Een kloon met 26.000 posts? Zoals de waard is vertrouwt-ie zijn gasten, zullen we maar zeggen. Nee, ik lees echt al een hele tijd mee. Ik vind Denninger c.s. volkomen consistent in hun stellingname. Dat ie af en toe tot razernij wordt gebracht door het continu wisselen van positie, het moedwillig verdraaien van argumenten, en het selectief beantwoorden van vragen van, laten we maar zeggen, de tegenpartijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Je hebt snel met een andere kloon ingelogd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |