Het idee:De CUL-SC heeft nu meer dan 100 delen bereikt. Reden voor een feestje, dacht Leintjeuh, en ze opende een meetingvoorsteltopic:
De enige echte CUL SC JUB(ileum) MEET!!Op dit voorstel werd zeer positief gereageerd, en de inschrijvingen volgden zeer snel.
De uitvoering:Iedereen neemt iets zelfgemaakts mee. Er is géén thema, maak wat lekker is, zet het op tafel neer en zie anderen ervan genieten. Natuurlijk is het geen doen als er in een keer 15 desserts op tafel staan, dus zo dadelijk komt er een lijst te staan met gerechten die al gemaakt worden. Hier kan je zelf op inspelen.
De broodnodige informatie:Locatie: Leintjeuh's place @ Voorschoten, vlakbij Leiden.
Datum: Zaterdag 22 maart.
Faciliteiten: Keuken, 5 pits gasfornuis waarvan 1 wokpit, electrische (hetelucht)oven, combimagnetron, vaatwasser, ruimte zat, 2 koffie apparaten.
Slaapgelegenheid:
Volgeboekt!Inschrijvingen:
Volgeboekt!Planningsvoorstel waar niemand zich ooit aan houdt:Aankomst 18:00-18:30
Koken, eten en drinken 18:30 - 22:00
Afwas en opruimen 22:00-23:00
Vertrek 23:00-23:30
Wie komen er en wat maken ze?Aanwezig!Bluezz ---> Wortelsoepamuse en vegalasagne
golfer ---> Wat Bluezz doet.
MoBlo +mr. ---> bladerdeeghapjes
Leintjeuh ---> roseval aardappeltjes met thijm, knoflook en eendenvet uit de oven, eendenborstfilet met peper-portsaus
Den_Haag ---> quiche (3 soorten)
Nynke ---> Wat D_H doet
Liejannuh ---> Salade
Isabeau ---> Salade
FleshWound ---> Chocoladedessert
Stereo ---> Baklava
Euc- ---> chemicaliën/yoghurt dessert
Beunkster + mss ---> wat Euc- doet
Later op de avond!
CF + mr ---> Iets lekkers voor bij de koffie
Misschien:Nynke
CF + mr
Ik zou graag van iedereen nog even willen weten wat er gemaakt wordt, zodat we niet voor verrassingen komen te staan
Traditioneel plaatje aan het einde:![]()
Als ik nog wat vergeten ben hoor ik het graag.
[ Bericht 2% gewijzigd door Isabeau op 21-03-2008 18:02:23 ]