Hij heeft zich niet verslapen?!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat een goal van Donk!
Volgens mij ben je nu aan het liegen.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Kennedy zowaar een goede voorzet.
Wat een knal!!!!!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Holy shiiiiiit! Gomes wéér knock-out na een pegel van jewelste van Davids![]()
![]()
![]()
Nee, wordt nu stiekem in de Kuip gespeeld.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef L3IPO het volgende:
En ik maar denken dat de wedstrijd afgelast was
Weer Urby, werkelijk waar, wat een lamme sponsquote:
Blessurebehandeling scheidsrechter...quote:Op zondag 9 maart 2008 15:03 schreef rudedeltadude het volgende:
He??? Nu al rust in de kuip???
korte eerste helft zeg
Geniaal spandoekquote:Op zondag 9 maart 2008 15:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Spreekkoren PSV-publiek:
'Waar is die Johan nou?'
'Johan Cruijff, wie kent hem niet, Johan Cruijf, Johan Cruijff is een nep-ajacied!'
Met een begeleidend spandoek: de verlosser has left the ufo.
Wat een topiqueeequote:Op zondag 9 maart 2008 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, dit is wel een slechte schwalbe van held Lazovic. Dit gaat mij zelfs te ver. Terecht geel.
The usual, makke joodjes en opstandige boerenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Have fun denthemen, lekker sfeertje?
Niet te gelovenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:14 schreef ericajax het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEI WAT EEN KANS ZEG
Klote Gomes weer
Jorien zit nu écht in het stadionquote:Op zondag 9 maart 2008 15:10 schreef denthemen het volgende:
Nu met mijn mobiel vanaf het stadion, Boys zit naast me, groetjes aan Jorien!
Ef quoten!quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:19 schreef Rejected het volgende:
huh :|
Ja, de clubs hebben besloten stiekem te voetballen.quote:
KUT zal je net zien dat hij na afgelopen donderdag het licht weer heeft gezienquote:Op zondag 9 maart 2008 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
JAAAAAAAAAAAA FARFAN!11!!!
Mwoah, je ziet duidelijk de vermoeidheid bij PSV. Goed voor Ajax dat de wedstrijd alsnog vandaag wordt gespeeld.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
0-1 Ajax bij rust, toch wel verrassend.
Nee, 10 minuten extra tijd door PSV-supporters die het veld opkwamen omdat de wedstrijd doorging...quote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Farfan burgert in door zijn thee voor het eerst naar binnen te gieten Ludo?
Okee, hoe zag die counter eruit?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, 10 minuten extra tijd door PSV-supporters die het veld opkwamen omdat de wedstrijd doorging...
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
- Doe normaal -
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen valse tussenstanden Wooz, je weet wat er dan gebeurt.
dinsdagquote:Op zondag 9 maart 2008 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
Voor VVV-Twente wordt het helemaal lastig plannen, de Ramadan komt er ook weer aan.
Kunnen ze op een 7-7 veldje gaan spelen, want er blijft weinig over ben ik bang
Edit: ik weet best dat ze woensdag spelen![]()
Wat een grap zeg, die wedstrijd is afgelast door politie-stakingen.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:40 schreef Rejected het volgende:
Sparta 3-0 :p
Hebben ze speciaal voor AZ-Feyenoord het DSB stadion compleet verbouwdquote:Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef RayMania het volgende:
Uit de kluts, valt toch mee?
[ afbeelding ]
Met uiteraard een penalty. 1-2 Feyenoord, Hofs.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:50 schreef BonJovi het volgende:
Rood voor Romero! wegwezen wat een sukkel!j
Nogal logisch bij een geheime wedstrijdquote:Op zondag 9 maart 2008 15:42 schreef RayMania het volgende:
Dat PSV publiek is echt stil, net alsof er niemand zit.
Ik verheug me eropquote:Op zondag 9 maart 2008 15:58 schreef TC03 het volgende:
Het is weer wachten op DarkShine die het gaat hebben over arbitrale dwalingen en buitenspel goals.
Persconferentie Louisquote:Op zondag 9 maart 2008 16:39 schreef TheYoung1 het volgende:
Heel opvallend ook, dat de arbitrage dit weekend bijna niet op fouten te betrappen was
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:40 schreef VrAnKiE het volgende:
is dit een grap of staat ajax echt met 1-0 voor?
Dat staat op de FP slimpie!!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
KAK!
waar kon je de stand zien dan? Expres niet op teletekst enzo ivm mogelijke rellen?
Yup 1 grote conspiracyquote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
KAK!
waar kon je de stand zien dan? Expres niet op teletekst enzo ivm mogelijke rellen?
'quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Genoten van mijn tele2 accountje.
Die is al 10 jaar over zijn top heen, bewees hij vandaag wel met zijn 3e rode kaart in de 88ste minuut. En die klap op zijn kop die hij van Koster kreeg bij de zijlijnquote:Op zondag 9 maart 2008 17:54 schreef TheYoung1 het volgende:
Nee die Davids was lekker bezig wil je zeggen.....
Zelfde geldt voor Davids, die vandaag 3x rood kreeg maar niet van 't veld afwilde. Die ouwe is echt dement.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:11 schreef HocBarr het volgende:
Ajax dient een klacht tegen PSV in, volgens het NOS radio 1 journaal van 18 uur.
PSV heeft een niet speelgerechtigde speler opgesteld... Het gaat om Alcides die 5 keer geel had en dus geschorst was.
Geniet van Sparta - Roda zal ik zeggenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
vanwege de spanning heb ik het hele weekend de media vermeden. over een half uur De Wedstrijden![]()
Nou, ga er dan maar es lekker voor zitten. De verhouding doelpunten/wedstrijden is het kijken wel waardquote:Op zondag 9 maart 2008 18:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
vanwege de spanning heb ik het hele weekend de media vermeden. over een half uur De Wedstrijden![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
vanwege de spanning heb ik het hele weekend de media vermeden. over een half uur De WedstrijdenDe Stakingen![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
KAK!
quote:
http://youtube.com/watch?v=jMqxsccSGcM&feature=relatedquote:Op zondag 9 maart 2008 18:11 schreef HocBarr het volgende:
Ajax dient een klacht tegen PSV in, volgens het NOS radio 1 journaal van 18 uur.
PSV heeft een niet speelgerechtigde speler opgesteld... Het gaat om Alcides die 5 keer geel had en dus geschorst was.
heuuy precies.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:31 schreef Blawh het volgende:
Come on Twente Enskedeeeeeeeeeee
't moakt mie neet oet, wa ie d'r van vindt.
Voor 1x dan hup 053
Of je onder en boven buren hebben aan je schotel zitten draaienquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
door dat slechte weer, is de verbinding klote
Jongensboekverhaal.quote:Douglas nu ook bekend in Friesland
ENSCHEDE - Nee, Gerald Sibon had nog nooit van de Braziliaanse verdediger Douglas gehoord. Maar sinds zaterdagavond weet de grote spits van Heerenveen heel goed dat er bij FC Twente een nieuwe jonge (20) jongen loopt.
Lang, sterk en vastberaden en niet van plan 'zijn man' ook maar een schijn van kans te geven. Twente won met 1-0 en Sibon had hooguit de doelpalen van de tegenpartij van dichtbij gezien.
"Het enige dat ik wist, is dat hij vorige week tegen AZ heeft gespeeld, meer niet. Dit is zo'n jongen die een opdracht krijgt en die vol overtuiging uitvoert", zei de spits van Heerenveen na de wedstrijd. "Zijn opdracht vandaag? Geen halve meter van de zijde van Sibon wijken, denk ik." De speler keek na de wedstrijd nog maar eens om zich heen. De Braziliaan was niet in de buurt, Sibon lachte opgelucht: "Ik heb hem al twintig minuten niet gezien en ik moet zeggen dat het wel lekker is."
Het was Douglas' tweede wedstrijd in de basis van Twente. Vorige week tegen AZ viel de debutant al op door zijn solide spel en afgelopen zaterdag tegen Heerenveen ontdekte ook het thuispubliek dat er iets nieuws en veelbelovends op het veld in het Arke Stadion stond. Sibon kon geen kant op met die lange klever aan zijn lijf. Hij moet nog wennen aan het tempo, bekende de Braziliaan na afloop, dat is veel hoger dan in Brazilië. "Maar ik word aan alle kanten geholpen door mijn ploeggenoten. En hoe meer ik speel, hoe meer het vertrouwen zal groeien."
Hij vertelde het in het Portugees, Twente's hersteltrainer Alessandro Schoenmaker vertaalde zijn woorden. "Ik probeer Nederlands te leren, maar het is moeilijk. Dankjewel, alsjeblieft...dat lukt al wel. En de jongens hebben me in het begin wat scheldwoorden geleerd, maar die noem ik maar niet hardop, ha ha. Het scheelt dat we in voetbal allemaal dezelfde taal spreken." Ploeggenoot Wout Brama - die ook in de basis begon - grijnsde: "Het is zo'n fantastische man. Hij eet zijn tegenstander echt helemaal op."
Het verhaal van de verdediger kan zo verfilmd worden: Braziliaans straatvoetballertje gaat op een dag naar zijn neef kijken bij een testwedstrijd van een betaald voetbalclub. Hij wordt gevraagd om zelf ook een bal te trappen, valt op en mag blijven.
De neef moet naar huis. De ouders van het jonge talent zijn niet enthousiast over de droom van hun zoon en willen niet dat hij gaat. Maar oma Douglas steunt haar huilende kleinzoon en haalt de ouders over.
Na twee seizoenen lonkt Europa, Enschede wel te verstaan. Elke Braziliaanse voetballer wil naar het beloofde voetbalcontinent. Ook Douglas, die voluit Franco Teixeira Douglas heet, maar zijn achternaam als voornaam gebruikt. Zijn nieuwe club heet FC Twente, zijn nieuwe trainer Fred Rutten. "Ik heb nu al zoveel geleerd, dat is niet voor te stellen." Gerald Sibon slikte even. Speelt hij nog maar zo kort in clubverband? " Nou ja, verdedigend staat hij zijn mannetje, maar voetballend is het volgens mij geen wonder." Ja, de spits moest wat zeggen. Terwijl Sibon vertrok, ging de aandacht zaterdagavond uit naar Douglas, die het best leuk vond om eens in de belangstelling te staan. Het gaf hem het gevoel een profvoetballer te zijn. "Maar de Douglas die naar Nederland kwam, blijft altijd dezelfde jongen", zei hij er meteen bij. "Hoeveel aandacht ik ook krijg, ik ben hier om me te bewijzen, om te leren en te groeien. Ik wil een betere voetballer worden. De trainer had me tegen Heerenveen een opdracht gegeven en die heb ik uitgevoerd. Als de scheidsrechter niet had afgefloten, was ik achter Sibon in de bus gestapt naar Heerenveen."
www.tctubantia.nl
Onze scout is na ongeveer 2.5 week al gestoptquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:59 schreef Solstice het volgende:
Bijna 2-0, bal van de doellijn gehaald. Had d'r wel in gemogen. Heeft Koster trouwens geen mensen om te spioneren?
Werd tijd ook, had er best nog 1 of 2 meer mogen maken. Het spel is in ieder geval beter dan de laatste tijd. Middenveld draait beter met Hersi dan met Huysegems.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef Dos37 het volgende:
heuueyyeye Yoesoef
Eerste helft was vooral niet best. Maar vooral na de rust werd er een periode best aardig gevoetbald.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
best saaie wedstrijd, viel gewoon in slaap
toen was ik in slaap gevallen denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:09 schreef Solstice het volgende:
[..]
Eerste helft was vooral niet best. Maar vooral na de rust werd er een periode best aardig gevoetbald.
Niks dr van!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef DANILXL het volgende:
douglas nieuwe aankoop ajax?
Ach, als het na 20 minuten nog geen 6-0 staat, verlaten de helft van de klapperaars 't stadion al, dus 't valt meequote:Op woensdag 12 maart 2008 15:34 schreef MarkNMGN het volgende:
De klapperboys zijn er weer klaar voor vanavond in het altijd sfeervolle DSB-stadion!
Denk dat Feyenoord een moeilijke avond gaat krijgen...
Feyenoord heeft tegen elke tegenstander een moeilijke wedstrijd, vaak ligt dat voornamelijk aan Feyenoord zelfquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:34 schreef MarkNMGN het volgende:
De klapperboys zijn er weer klaar voor vanavond in het altijd sfeervolle DSB-stadion!
Denk dat Feyenoord een moeilijke avond gaat krijgen...
Mij wel. Hup azquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
deze wedstrijd interesseert me echt geen ene flikker.
PSVquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Net zo simpel als NEC thuis zeker?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Mario in de studio![]()
![]()
Simpele overwinning voor ons aller Feyenoord vanavond
ga je toch weer weg?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Ga je mee naar het stadion
Naar de club van rood en wit
Zoek een plaatsje in de zon
Waar je zo gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
Een gejuich uit duizend kelen
Ja, je staat er van versteld
Als die sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort...
Het lied van Feyenoord
Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Linkje van sopcast stream?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:58 schreef Eduard37 het volgende:
Yeah, hup AZ, hopen dat sopcast niet schokt zoals gewoonlijk......
ik mag hopen dat je dan wel wat Freddy's koud hebt staan in de koelkast anders zou ik het niet trekken.quote:
sop://broker.sopcast.com:3912/42624quote:
vrouw van az keeperstrainer is doodquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef Chadi het volgende:
Waarom die stilte?
Vrouw van keeperstrainer Jan Nederburgh van AZ is overleden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
Waarom een minuut stilte vandaag?
Het kan allemaal wel. Respect tonen tegenover elkaar. Waar hebben we trouwens die POLITIE nog voor nodig?quote:
Zet Ekramy er maar in danquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:14 schreef _Mike_ het volgende:
En Timmer heeft alweer zijn eerste pijntje
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Mario in de studio![]()
![]()
Simpele overwinning voor ons aller Feyenoord vanavond
Eerste 10 min zien er alvast rooskleurig uitquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord 2e helft naar eigen vak toe
wij gaan winnen, alleen hoeveel is de vraag
Ach tegen NEC begonnen we goed en toen verloren we...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
gaat alweer lekker slecht pfff
jooow mzzlquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef Eduard37 het volgende:
Ik ga weer. Fok is me veel te sloom. Wordt er gek van......
Veel plezier.....
Doeiiiiiiii
Werkt prima hier?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef Eduard37 het volgende:
Ik ga weer. Fok is me veel te sloom. Wordt er gek van......
Veel plezier.....
Doeiiiiiiii
Feyenoord, onterecht op zijn topquote:
Nee i k wekiger te betalen voor iets dat grat6is hoort te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Hed je geen planetvoetbal dan tong
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee i k wekiger te betalen voor iets dat grat6is hoort te zijn.
Mooie goeal ?
kunnen we het niet hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Kut Feyenoord.
Doet inderdaad pijn aan mijn hart dat Feyenoord 6de staatquote:
Ben jij eigenlijk wel een Ajacied?quote:
Doe het dan in ieder geval goed als je graag bijdehand wil doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Doet inderdaad pijn aan mijn hart dat Feyenoord 6de staat
GMTA, die gast heeft Louis waarschijnlijk niet eens mee gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel een Ajacied?
Gisteren al die achterlijke opmerking over Roger. Nu weer deze opmerking over Van Gaal.
O'rly?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Doe het dan in ieder geval goed als je graag bijdehand wil doenFeyenoord staat 5e (en na vanavond 3e als het zo blijft).
staan ze toch 5equote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
O'rly?
Dit staat op Eredivisie, maar kijk eens naar het doelsaldo knuppel
5 Feyenoord 27 14 6 7 48 49 - 30 19
6 sc Heerenveen 28 14 6 8 48 71 - 35 36
Nieuw toestenbord. De letters zitten te vlak naast elkaarquote:
Psst, het gaat om verliespunten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
O'rly?
5 Feyenoord 27 14 6 7 48 49 - 30 Samen 19
6 sc Heerenveen 28 14 6 8 48 71 - 35 Samen 36
Oja dat is waar ook, ach 5de of 6de het maakt geen flikker uitquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Psst, het gaat om verliespunten.
Moet je utrecht eens horen als er een speler geblesseerd op de grond ligtquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
en az zingt ga maar dood![]()
hoe dom na zo minuut stilte![]()
domme post van je knul, er klopte niets vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:38 schreef _Mike_ het volgende:
--
Zou graag willen, maar doet het helaas niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Komen er nog gifjes toevallig?
Niets dom aan, het was alleen niet relevant meer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
domme post van je knul, er klopte niets van
Nogmaals, als je graag bijdehand doet is het prima, maar doe het dan goedquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
O'rly?
5 Feyenoord 27 14 6 7 48 49 - 30 Samen 19
6 sc Heerenveen 28 14 6 8 48 71 - 35 Samen 36
Dat het niet klopte, daar was hij ondertussen ook al achter.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nogmaals, als je graag bijdehand doet is het prima, maar doe het dan goed
Knuppel.
Moet jij zeggen.. heb je die schop net niet gezien van Hofland tegen die deutscherquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een vieze schop team dat az:@
Az is echt bagger. Kun je afschrijven voor dit seizoen. Ook geen europees voetbal volgend jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef most_wanted het volgende:
Godverdomme AZ.
zeker welquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.. heb je die schop net niet gezien van Hofland tegen die deutscher
Ik trap graag naquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat het niet klopte, daar was hij ondertussen ook al achter.
Tsjah die is stekeblindquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker wel
die commentator hofland deed niets fout
Slecht verkoop beleid.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:44 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Az is echt bagger. Kun je afschrijven voor dit seizoen. Ook geen europees voetbal volgend jaar.
Totaal verkeerd aankoopbeleid. Waarom die Pelle steeds in de basis staat en Ari op de bank is me ook een raadsel. Zijn allebei geen fantastische voetballers maar vind Arie toch actiever dan Pelle.
Iets met alvesquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Arveladze en Koevermans voor Pelle en Dembele svp
Doe alsjeblieft eens een keer iemand anders in van de zichzelf steeds vastlopende Dembele, misschien gaat het dan lopen.
Zo zie je maar weer dat het een teamsport is. Als er een paar niet functioneren loopt het hele elftal niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Arveladze en Koevermans voor Pelle en Dembele svp
Doe alsjeblieft eens een keer iemand anders in van de zichzelf steeds vastlopende Dembele, misschien gaat het dan lopen.
Netzo as gister, Nederlands voetbalquote:
Ach, zulke slechte spelers hebben ze ook weer niet. Het zou best kunnen dat die spitsen gewoon een moeilijk eerste seizoen hebben (zoals heel veel jonge spitsen bij een nieuwe club) en volgend jaar opeens gaan draaien. Dan wordt het alweer een ander verhaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:51 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat het een teamsport is. Als er een paar niet functioneren loopt het hele elftal niet.
Letterlijk!
Lijken wel beginnenlingen met elkaar. Net of ze nog nooit gevoetbalt hebben....
Wat slecht. Ben benieuwd hoe ze dat volgend jaar gaan aanpakken van die slechte spelers ben je nog niet zomaar af en zit een vermogen in die de voorzitter graag wil terugverdienen maar hoe?
Geloof er niet in. Als ze na negen wedstrijden nog niet één keer gewonnen hebben gaat dit echt niet meer draaien. Ook niet volgende jaar! De meeste spelers zijn gewoon goed. Dat is ook het vreemde van het hele verhaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, zulke slechte spelers hebben ze ook weer niet. Het zou best kunnen dat die spitsen gewoon een moeilijk eerste seizoen hebben (zoals heel veel jonge spitsen bij een nieuwe club) en volgend jaar opeens gaan draaien. Dan wordt het alweer een ander verhaal.
Eerst liep die in de weg. Hij kon zien dat choimer de bal al had. Daarna liep die goed door een schaafde hij de bal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Die kopbal van Pelle, schaafde hij die nog net aan of was die bal gericht? Als ie gericht was had die er wel in gemogen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:01 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Eerst liep die in de weg. Hij kon zien dat choimer de bal al had. Daarna liep die goed door een schaafde hij de bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |