Hij heeft zich niet verslapen?!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat een goal van Donk!
Volgens mij ben je nu aan het liegen.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Kennedy zowaar een goede voorzet.
Wat een knal!!!!!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Holy shiiiiiit! Gomes wéér knock-out na een pegel van jewelste van Davids![]()
![]()
![]()
Nee, wordt nu stiekem in de Kuip gespeeld.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef L3IPO het volgende:
En ik maar denken dat de wedstrijd afgelast was
Weer Urby, werkelijk waar, wat een lamme sponsquote:
Blessurebehandeling scheidsrechter...quote:Op zondag 9 maart 2008 15:03 schreef rudedeltadude het volgende:
He??? Nu al rust in de kuip???
korte eerste helft zeg
Geniaal spandoekquote:Op zondag 9 maart 2008 15:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Spreekkoren PSV-publiek:
'Waar is die Johan nou?'
'Johan Cruijff, wie kent hem niet, Johan Cruijf, Johan Cruijff is een nep-ajacied!'
Met een begeleidend spandoek: de verlosser has left the ufo.
Wat een topiqueeequote:Op zondag 9 maart 2008 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, dit is wel een slechte schwalbe van held Lazovic. Dit gaat mij zelfs te ver. Terecht geel.
The usual, makke joodjes en opstandige boerenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Have fun denthemen, lekker sfeertje?
Niet te gelovenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:14 schreef ericajax het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEI WAT EEN KANS ZEG
Klote Gomes weer
Jorien zit nu écht in het stadionquote:Op zondag 9 maart 2008 15:10 schreef denthemen het volgende:
Nu met mijn mobiel vanaf het stadion, Boys zit naast me, groetjes aan Jorien!
Ef quoten!quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:19 schreef Rejected het volgende:
huh :|
Ja, de clubs hebben besloten stiekem te voetballen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |