Hoezo zijn deze 2 dingen aan elkaar gerelateerd?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:35 schreef Oproerkraaier het volgende:
of als je geen smaak hebt, naar de kunstuitleen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:01 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Hoezo zijn deze 2 dingen aan elkaar gerelateerd?
Die is wel tof. Ik moet ook nog eens gaan kijken.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Meerdere Keith Harings, gekocht en ingelijst bij de expo, deze het grootste boven de eettafel:
[ afbeelding ]
óf je bent een kloon of je hebt dit idee gejat van een andere Fok!ker.quote:
Serieusquote:Op maandag 10 maart 2008 11:35 schreef sobotta het volgende:
je hebt zelfs speciale lp lijsten om ze mooi in te lijsten...
Kloonquote:Op maandag 10 maart 2008 11:17 schreef Reese het volgende:
[..]
óf je bent een kloon of je hebt dit idee gejat van een andere Fok!ker.
Heel tof idee, though
Engquote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
een groot oog van 2.8 meter breed bij 3 meter
U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef Chiwakka het volgende:
iemand die mij wat art deco kunst kan tonen?
waar die poster gehaald?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef verita het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Gustav Klimt, getiteld 'Judith', 1901
[ afbeelding ]
Die is heel erg gaaf zegquote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die andere judith mooierquote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef verita het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Gustav Klimt, getiteld 'Judith', 1901
[ afbeelding ]
Gustav Klimt - Judithquote:
Kost wat maar heb je dan ook watquote:
http://www.gianlucamattia.com/quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:36 schreef NielsNL het volgende:
Truttebosje, die "nieuwe held" van je, heeft die een naam? Ik vind ze gaaf! Leuke stijl! [ afbeelding ]
hee cool! Hoe heb je de cd's daar hangen? Is dat een speciaal rek? Zo ja, waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:22 schreef Mr_Moon het volgende:
Maskers in de keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CD's in de woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat om CD's.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:26 schreef sobotta het volgende:
lp lijsten zijn te koop bij
http://www.pirke.com/
of ff langsgaan bij een lijstenmaker of zelf in elkaar zetten natuurlijk
Ok danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:26 schreef sobotta het volgende:
lp lijsten zijn te koop bij
http://www.pirke.com/
of ff langsgaan bij een lijstenmaker of zelf in elkaar zetten natuurlijk
Ik had deze ook gevonden inderdaad, maar ik heb het idee dat dit een soort rek is. Ik wil liever iets waarbij er ook iets voor de CD's zit zodat het niet zoveel afstoffen is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:00 schreef bl0emetjE het volgende:
Het gaat om cd's ja
Na lang zoekwerk wel wat gevonden: http://www.cdwalltile.eu/
Maar als iemand anders nog iets vindt hou ik me graag aanbevolen!
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:18 schreef ETA het volgende:
Natuurlijk eigen werk aan de muurFotocollages met zelfgemaakte fotos op canvas laten drukken. Dit zijn de laatste 2 werken op 60x60cm canvas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1e is in Taiwan gemaakt. Grote foto is gemaakt in een tempel in de bergen achter mijn huis toen ik daar vorig zomer stage liep. 2e en 3e in de linker kolom zijn ook bij mij in de buurt gemaakt. Andere fotos op deze collage zijn gemaakt in de bekende Longshan tempel in Taipei.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Namibië...
Mooie foto's! Leuke collages!![]()
Waar zijn die andere foto's (precies) gemaakt?
Ah, die death valleyquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:33 schreef ETA het volgende:
[..]
1e is in Taiwan gemaakt. Grote foto is gemaakt in een tempel in de bergen achter mijn huis toen ik daar vorig zomer stage liep. 2e en 3e in de linker kolom zijn ook bij mij in de buurt gemaakt. Andere fotos op deze collage zijn gemaakt in de bekende Longshan tempel in Taipei.
Op 2e collage staan alleen fotos van Death Valley op, gemaakt in November 2007. Mogelijk dat ik later nog 1 met VS fotos ga maken, heb nog zoveel mooie fotos hiervan liggen
Heb helaas geen fotos uit Namibiemaar ben nu wel bezig een fotocollage te maken met fotos uit Egypte en Jordanie waar ik vorige maand was
Tof, eigen foto?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit in mijn kamer aan de muur hangen
Vind het zelf een erg leuke / mooie afbeelding
Nee zo gekocht.quote:
Waarom zo hoogquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:25 schreef Borne het volgende:
hier sinds vandaag een nieuw stuk aan de muur hangen (een beetje hoog ik weet het maar wil niet dat hij eraf gelopen wordt). via digidoek kun je een foto op canvas laten drukken, ik heb zelf met photoshop een aantal effecten over de afbeelding gegooid en deze laten afdrukken.
maten: 60x40
prijs: ¤ 44,50
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:een beetje hoog ik weet het maar wil niet dat hij eraf gelopen wordt
ik wil dat ook gaan doen en dan vissen aquarium er op. En natuurlijk foto's. Tevens ook handig voor het aan en uit zetten van muziekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef BruuD_ het volgende:
Dit hangt er aan mijn muur, ideaal voor mensen die elke dag een ander schilderij willen zien
[ afbeelding ]
Goedkoop schilderij zeg een tv scherm aanquote:Op woensdag 2 april 2008 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil dat ook gaan doen en dan vissen aquarium er op. En natuurlijk foto's. Tevens ook handig voor het aan en uit zetten van muziek![]()
Netjes die kabels weg gewerkt ook
Het is meer om ook direct mijn audio bestanden mee aan en uit te zetten. En foto's zijn ook altijd leukquote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Goedkoop schilderij zeg een tv scherm aan
Ik heb ze bij de Bijenkorf in Amsterdam zien hangen. Dat is echter wel zo'n 4 jaar geleden. Maar misschien is het een blijvertje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef ryan_atwood het volgende:
tvp, ik moet zelf ook nog iets moois aan mijn muur hangen. Zit zelf te denken aan een Herman Brood replica. Iemand goede tips waar je voor een redelijke prijs die kan halen?
Kijk eens bij de Expo, daar werden ze eerder voor een redelijke prijs verkocht. Ik heb er niet op gelet of ze ze nog hebben, maar zeker even de moeite om te proberenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef ryan_atwood het volgende:
tvp, ik moet zelf ook nog iets moois aan mijn muur hangen. Zit zelf te denken aan een Herman Brood replica. Iemand goede tips waar je voor een redelijke prijs die kan halen?
Kijk eens bij de Actionquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:16 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ben nu aan het verhuizen en moet ook eens even goed gaan nadenken over wat er aan de muren komt te hangen. Heb alleen een vrij beperkt budget op het moment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |