Geweldige ingrediënten voor een super feest, vooral dat rock 'n rollquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:45 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar de manege! Bier, patat en Rock 'n Roll
je mag anders wel een verslag voor mij afmakenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik vergeet helemaal niks!![]()
Whehe, zit al hele dagen thuis. Tijd beetje opvullen met niks doen/dvd's bekijken/fitnessen.. Gaat ook wel keer vervelen, was t vorige week al zat.. Blij dat ik kan werken straks
feestquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:45 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar de manege! Bier, patat en Rock 'n Roll
doe eens wat liever voor samquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geweldige ingrediënten voor een super feest, vooral dat rock 'n roll! Jij drinkt ook bier hé, rook je er dan ook zware shag bij?
waar?quote:
je mist nog een stukje tekst op het shirtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Vanmiddag gekocht. Hij is mooi
dat is heel mooiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
2-0, dat worden 3 punten mee terug naar Twente![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mist nog een stukje tekst op het shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Heerlijk old skool, mooi man!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Vanmiddag gekocht. Hij is mooi
quote:
quote:
Ik ben met Online Soccer Manager nu wel 1e met AC Milanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]FCT
[..]sorry
maar je doet het vast wel beter als Marco
hmm jammerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk old skool, mooi man!![]()
En rulerofdeath: dat verslag maak je maar lekker zelf!
nou met dat zware shag komt niet zo lief overquote:En lief doen?! Wat is er niet lief aan die vraag wat ik stelde??
Roken is zó'n afknapperquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geweldige ingrediënten voor een super feest, vooral dat rock 'n roll! Jij drinkt ook bier hé, rook je er dan ook zware shag bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |