Kijk, dat zijn de positieve berichten!quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:26 schreef tralalala het volgende:
Veldhuizen is weer zeer positief in het nieuws
http://www.geenstijl.nl/m(...)terug_via_via_g.htmlquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:26 schreef tralalala het volgende:
Veldhuizen is weer zeer positief in het nieuws
In Ede zuid nog geen last van die figuren en ze mogen langskomen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:21 schreef thedude0 het volgende:
Goed zo, nu komt het tuig naar de rest van Ede. Wat een briljant idee!
Goeie huisarts: Engel / Van 't land , huisartsenpraktijk rietkampen aan de gasperisingelquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Inmiddels woon ik ook in Ede
Weet iemand nog een goeie huis-&tandarts in de Maandereng? En wat is hier een goed adres om kaartjes te halen voor snel uitverkopende concerten..?
Ben ook nog op zoek naar een beetje leuke meubelzaak in de buurt waar ze mooie (niet te dure) hoekbanken hebben. We zijn al oa bij Flevolicht& Wonen geweest en Eijerkamp in Veenendaal maar nog niet geslaagd.. en Huis en Haard in het centrum viel ook wat tegen
Volgens mij heb je in de maandereng alleen het medisch centrum. Op de stradspoort schijnt tandarts Bek of Beck te zitten die wel goed is. De tandarts in het centrum achter het politiebureau, is ook wel oke. Tandartsen centrale( of centrum) ede . Hebben hele ruime openingstijden (dus ook savonds terecht kunnen) En snel geholpen worden enzo. Een paar van mijn clienten(gehandicapten) zitten erook en die zijn er ook erg over te spreken en van wat ik zag ik ook wel. (overigens zijn ze anti zilveren vullingen dus die zullen ze allemaal willen/gaan vervangen, ook geen slecht punt dus)quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Inmiddels woon ik ook in Ede
Weet iemand nog een goeie huis-&tandarts in de Maandereng? En wat is hier een goed adres om kaartjes te halen voor snel uitverkopende concerten..?
Ben ook nog op zoek naar een beetje leuke meubelzaak in de buurt waar ze mooie (niet te dure) hoekbanken hebben. We zijn al oa bij Flevolicht& Wonen geweest en Eijerkamp in Veenendaal maar nog niet geslaagd.. en Huis en Haard in het centrum viel ook wat tegen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:38 schreef hierissieweer het volgende:
tandarts Bek
geen idee, heb daar wel fysiotherapie gehad. Dat was niet erg...quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik zag trouwens ook nog een onguur huisartsenpandje aan het eind (begin?) van de Parkweg, iemand daar bekend mee?
Bedankt voor alle info
quote:Brackman P Q
De Gasperisingel 30, 6716RB Ede gld
0318 625330
Jaarsveld, zit ie ook bij het centrum?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef tralalala het volgende:
Ik zit helemaal in Bennekom bij de tandarts
en als dokter heb ik Jaarsveld maar die kerel is depri op het moment geloof ik, dus daar zou ik niet voor kiezen.
Nee stationsweg (?) straat van oude ziekenhuis iigquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jaarsveld, zit ie ook bij het centrum?
Ik heb/had dezelde huisarts en tandartsquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Goeie huisarts: Engel / Van 't land , huisartsenpraktijk rietkampen aan de gasperisingel
Tandarts: mn oude tandarts Jochems, ook in de rietkampen is er helaas mee gestopt, dus ik moet zelf ook op zoek naar een nieuwe.
(Sowieso moet ik een nieuwe TA + HA zoeken, nu ik in utrecht woon)
kaartjes: grote postkantoor aan de molenstraat (hoek molenstraat / maandereind)
Voor alternatiever werk; sound session (aan het begin van het maandereind, tegenover scapino) heeft ook wel eens kaartjes.
En hij heeft een hele mooie garage onder zijn praktijk met Engelse sportwagensquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Mijn tandarts is Ypkemeule, zit langs het spoot aan de Noordelijke Spoorstraat. Moet er nodig weer eens naartoe maar doe het 7 kleuren in m'n broek bij de tandarts. Het is niets persoonlijks, dus ik kan hem verder wel aanraden, ik ben spastisch bij alle tandartsen denk ik.
Ow, daar ben ik wel eens geweest (15 jaar geleden)quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee stationsweg (?) straat van oude ziekenhuis iig
Jaarsveld heb ik ook, aardige man, ben er vroeger heel vaak geweest als kindquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef tralalala het volgende:
Ik zit helemaal in Bennekom bij de tandarts
en als dokter heb ik Jaarsveld maar die kerel is depri op het moment geloof ik, dus daar zou ik niet voor kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |