Het is in ieder geval een Amerikaans automerk.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:51 schreef MaJo het volgende:
Jaguar?
quote:Op zondag 9 maart 2008 02:54 schreef erkel het volgende:
Buick?
quote:
Jep, een Pontiac Firebird (Trans Am uitvoering om precies te zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 03:00 schreef ScottTracy het volgende:
Firebird?
Het is volgens mij wel het meeste bekende Pontiac type.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:03 schreef ScottTracy het volgende:
En dat voor iemand die echt ab-so-luut geen verstand van auto's heeft.![]()
Ja, dat was ook het enige dat ik erbij kon verzinnen eigenlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 03:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel het meeste bekende Pontiac type.
Klopt ook.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kivilev volgens mij.
Inderdaad jaquote:Op zondag 9 maart 2008 03:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn naar aanleiding van dat ongeluk helmen niet verplicht gesteld in alle koersen/etappes?
Geloof het wel idd. Alleen als de finish bergop is mag de helm een kilometer voor de finish af. Hoeveel punten krijg ik ?quote:Op zondag 9 maart 2008 03:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn naar aanleiding van dat ongeluk helmen niet verplicht gesteld in alle koersen/etappes?
Hmmm, laten we 5 minuten wachten dan.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb het voordat ik de vorige vraag stelde op Wikipedia gezien, mag dat?
Merckx is niet goed. Ik zoek een wielerkoning uit de jaren 80.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:12 schreef erkel het volgende:
Merckx?
Mja vind ik wel, is toch toeval dat je het net gezien hebt?quote:Op zondag 9 maart 2008 03:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb het voordat ik de vorige vraag stelde op Wikipedia gezien, mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |