Het hoeft geen beest te zijn, het is voor me vriendin, zodat ze in de tuin en het erf kan schijnen vanuit huis. Het moet wel opvallen als je naar buiten schijnt, dat een 'inbreker' schrikt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:53 schreef jusdOrange het volgende:
Zijn nogal verschillende, toch? Ben geen expert, maar zoek je een kleiner lampje of een beest van een zaklamp?
Dat in ieder geval, alleen is het OFF knopje wel heel snel gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:07 schreef jusdOrange het volgende:
Misschien een paar van deze bestellen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.826
Ik wil graag verder schijnen dan 2 meter binnenshuis.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:12 schreef Sebasser het volgende:
Deze moet je hebben sku1254
Ik heb zelf al een maglite (en daar kan je een flinke klap meegeven) maar die zijn een stuk duurder dan deze lampen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:22 schreef Karina het volgende:
Ik kan ook nog een goede zaklantaarn gebruiken, dus ik houd het even in de gaten. Liefst een flink formaat, waar je eventueel ook een klap mee kunt geven (soort Maglite dus).
Is deze (is al genoemd) vergelijkbaar met een Maglite, hij lijkt me kleiner namelijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een maglite (en daar kan je een flinke klap meegeven) maar die zijn een stuk duurder dan deze lampen.
Hoeft niet, je moet er geen geld opstorten dan wordt het namelijk automatisch af geschreven.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb zo een paypal account aangemaakt he.
Hoe krijg ik daar nu geld op?
Grote kans dat die niet door de douane heen komt, maar je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:44 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog een beetje te browsen, deze wil ik!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |