De halve basis ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
heb er zin in morgen. ik las dat de halve selectie van roda met griep in bed lig op dit moment
Des te groter de frustratie als Sparta verliest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
heb er zin in morgen. ik las dat de halve selectie van roda met griep in bed lig op dit moment
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:45 schreef F1Bas het volgende:
Samenvatting van een uur met tussendoor reclame bij RTL voetbal morgen
En nu? Combi of helemaal geen wedstrijd voor de EV-reizers?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:21 schreef DarkShine het volgende:
Door politiestakingen zijn de eigen vervoer kaarten voor Rodafans ongeldig verklaard.
Je kunt met de combi gaan, of je geld terug eisen.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En nu? Combi of helemaal geen wedstrijd voor de EV-reizers?
Beide opties zijn klote natuurlijk...
quote:Op zondag 9 maart 2008 02:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik moet deze nu live kijken van mijn moeder
dat dusquote:
Oh ja dat was die wedstrijd!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
Laten we hopen dat het net zo'n doelpuntrijke wedstrijd wordt als in Kerkrade!
14-12-2007 [ afbeelding ] Sjaak Polak (Roda JC - Sparta Rotterdam) 0-1
14-12-2007 [ afbeelding ] Darryl Roberts (Roda JC - Sparta Rotterdam) 0-2
14-12-2007 [ afbeelding ] Darryl Roberts (Roda JC - Sparta Rotterdam) 0-3
14-12-2007 [ afbeelding ] Danny Schenkel (Roda JC - Sparta Rotterdam) 1-3
14-12-2007 [ afbeelding ] Marcel Meeuwis (Roda JC - Sparta Rotterdam) 2-3
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:05 schreef ErikT het volgende:
Hup Sparta!
Mooie nepperd is het.quote:Eredivisie tips van Hugo Borst!
Sparta - Roda JC 2
‘Als supporter heb ik er geen vertrouwen meer in. Mijn Sparta kan niet knokken. Ik kan het ook niet meer aanzien. Ik ga niet zondag. Ik ga naar PSV-Ajax kijken.’
Ja, leuke wedstrijd tot nu toe.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Open wedstrijd hoor!
Steekpenningen.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel van de vaste basisspelers bij Roda zijn vandaag afwezig?
Hadouir, Lamah en Oper, de hele aanval dus eigenlijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel van de vaste basisspelers bij Roda zijn vandaag afwezig?
Nee.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:05 schreef ZoneKill het volgende:
Als Roda de beker maar wint dan vind ik alles prima.
Dat zou me in het geheel niet verbazen, het ligt gezien dit seizoen zelfs in de lijn der verwachting.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat Roda volgende week tegen PSV wel weer kan voetballen
Zijn kapsel hoort inderdaad thuis in het Laakkwartier anno 1987 of zoquote:Op zondag 9 maart 2008 15:14 schreef BonJovi het volgende:
Wat is dat toch een kamper die Rutjens met zijn gladde kapsel en mat met kuif![]()
En zo hoort het ookquote:Op zondag 9 maart 2008 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat Roda volgende week tegen PSV wel weer kan voetballen
Op zich ook wel weer rechtvaardig, we laten immers tegen alle degradatiekandidaten punten liggen, dus waarom Sparta benadelenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi kuttig dit.
Idd..echt een viezerikquote:Op zondag 9 maart 2008 15:14 schreef BonJovi het volgende:
Wat is dat toch een kamper die Rutjens met zijn gladde kapsel en mat met kuif![]()
Commentatoren lullen gewoon met de wedstrijd mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die commentatorWat een paljas! Wordt tijd dat die nepjournalisten eens kappen met ploegjes als Sparta alle sympathie te geven en iedere club gelijk stellen. Het is leuk geweest (geldt ook voor Graafschap, Heracles, Groningen, Heerenveen) We weten het nu wel.
Er is geen verdomme nooit sympathie voor het ondegelijk, hard en gemeen voetbal van Rodaquote:Op zondag 9 maart 2008 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Commentatoren lullen gewoon met de wedstrijd mee.
Maar ik snap je punt niet helemaal?
Als een kleine club op basis van inzet wint, dan valt daar weinig over te twisten toch?
In de competitie zie ik dat wel gebeuren, in de beker zal er een ander Roda staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:41 schreef Blawh het volgende:
Gedver, geen beste tussenstand. Aan de andere kant, wij verslaan Roda binnenkort ook wel 2x thuis.
Als ze zo spelen.
Gelukkig ligt vechtvoetbal ons ook wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In de competitie zie ik dat wel gebeuren, in de beker zal er een ander Roda staan.
Ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 9 maart 2008 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
4-0; commentator: En nu de definitieve beslissing.. Gezien het spel en de score leek het me al bij minimaal 3-0 beslist
.
kopbal over westerveld heen die weer eens te ver voor zijn goal stond.quote:
och, hij voetbalt goed. we winnen tenminste thuis én ook uit van Roda, dan mag van mij iedereen met een matje en kuif rondlopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |