quote:Op zondag 23 maart 2008 15:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als dingie komt bij de 10euroshoarma zaak.
Ik weet nu al welke zaak het is he, was het op de Amsterdamse straatweg?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:31 schreef Sebasser het volgende:
Moemoe ook niet volgens mij.
Jaar geleden ofzo, bij de utrecht meet, niet die laatst is geweest, maar volgens mij die daarvoor.
Deed Purplerose en nog 2 mensen volgens mij en ik een aankoop bij een shoarmazaak, en die aardige meneer gaf haar 10 euro te weinig aan wisselgeld terug.
Dingie gaat verhaal halen, meneer spreekt opeens alleen turks, en zoontje van de baas belt snel zijn vriendjes op.
Ik heb er nog ergens een geluidsopname van liggen denk ik.
Aww, moemoe en ik hadden nog zulke leuke plannen met je.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga wel rond 23uur weer met de tjoek naar huis
Geen idee, ik kom vrijwel nooit in Utrecht.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik weet nu al welke zaak het is he, was het op de Amsterdamse straatweg?
We beroven zarGon wel van 10 euro als compensatiequote:Op zondag 23 maart 2008 15:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom vrijwel nooit in Utrecht.
Er zit er nog eentje onder mn schoen.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:41 schreef Sebasser het volgende:
Tuuk.
We hebben die andere toch nog=quote:Op zondag 23 maart 2008 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aww, moemoe en ik hadden nog zulke leuke plannen met je.
Die is toch veel meer jummie.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
We hebben die andere toch nog=![]()
En het shoarma verhaal kende ik al, poor dingie.
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil ik weten waar het over gaat?
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet wie je naar Anrhem moet brengen he?
Dit gaat zooooo verkeerd aflopen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja.
Als je tijdens de meet goed oplet, dan zal het je misschien wel opvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |