welnee , iedereen gaat wat auteurs opnoemen , net als bij die gemeenten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef Morendo het volgende:
Dit is een algemene kennisvraag lijkt mij......
Mak is nummer 5!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:55 schreef ChrisJX het volgende:
Harry Mulisch
Geert Mak
Renate Dorrestein
Arthur Japin
en dan heeft starla er vast ook één goed
Hoeveel had jij er eigenlijk geweten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
welnee , iedereen gaat wat auteurs opnoemen , net als bij die gemeenten.
(het kan zijn dat er iemand binnenkomt die het wel weet, net als bij die gemeenten)
een paar. maar je wilde en 8 en van de laaste 10 jaar, dat weet niemandquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel had jij er eigenlijk geweten?
8 was misschien ook wel iets teveel van het goede. Maar van die 'F5' vragen de hele tijd, is ook maar saai.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
een paar. maar je wilde en 8 en van de laaste 10 jaar, dat weet niemand
(je mocht er dus maar 2 niet weten)
.
qon, je kunt ook teveel zeuren. Het is en blijft een forum en het gaat dus sowieso allemaal niet rap. Alleen maar vragen die je kunt beantwoorden omdat je toevallig op het juiste moment op F5 drukt zijn ook niet leuk. Als je een quiz zoekt met alleen vragen die je weet en die je dan op snelheid moet beantwoorden, kun je het beste naar een leuk triviakanaal op IRC gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
een paar. maar je wilde en 8 en van de laaste 10 jaar, dat weet niemand
(je mocht er dus maar 2 niet weten)
.
Het is wel een algemene kennis quiz en niet De immer grote fokzine.net boekenquizquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
qon, je kunt ook teveel zeuren. Het is en blijft een forum en het gaat dus sowieso allemaal niet rap. Alleen maar vragen die je kunt beantwoorden omdat je toevallig op het juiste moment op F5 drukt zijn ook niet leuk. Als je een quiz zoekt met alleen vragen die je weet en die je dan op snelheid moet beantwoorden, kun je het beste naar een leuk triviakanaal op IRC gaan.
Dat zeker, maar het is niet zo dat de vorige vraag alleen beantwoord had kunnen worden door boekenfans. Ik bedoel, ik kan ook wel wat namen noemen van populaire auteurs van de laatste 10 jaar en dat terwijl ik eigenlijk amper lees. Soms zijn de vragen echt te specifiek of teveel gokken, maar ik vond dat bij de laatste vraag wel meevallen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het is wel een algemene kennis quiz en niet De immer grote fokzine.net boekenquiz
teven tvp
Mmkayquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef Neleos het volgende:
Mr Mackey
Mackey heeft een groter hoofd, mmmkay.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:23 schreef starla het volgende:
lijken zoveel op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |