quote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lucky PSV weer. Vorige keer ging de wedstrijd ook al niet door na een "zware" Europese wedstrijd en nu weer. Het is wel weer duidelijk wie er kampioen moet worden.![]()
19 maart is meest logisch. En dat zou betekenen dat PSV toch ook weer drie lastige wedstrijden in 1 week speelt (Tottenham-thuis, Roda-uit, Ajax-thuis). Leuke bijkomstigheid is dat we de koppositie bij die boeren zelf kunnen pakken.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lucky PSV weer. Vorige keer ging de wedstrijd ook al niet door na een "zware" Europese wedstrijd en nu weer. Het is wel weer duidelijk wie er kampioen moet worden.![]()
Is er al een datum bekend waarop de wedstrijd wordt ingehaald?
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:32 schreef denthemen het volgende:
Opeens moet iedereen op zijn bericht reageren omdat 1 iemand het doet?
quote:
Ik las hem doordat hij hem quottequote:Op zondag 9 maart 2008 14:32 schreef denthemen het volgende:
Opeens moet iedereen op zijn bericht reageren omdat 1 iemand het doet?
Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 14:27 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
19 maart is meest logisch. En dat zou betekenen dat PSV toch ook weer drie lastige wedstrijden in 1 week speelt (Tottenham-thuis, Roda-uit, Ajax-thuis). Leuke bijkomstigheid is dat we de koppositie bij die boeren zelf kunnen pakken.
Als PSV zondag van Roda verliest is er eigenlijk niks aan de hand, dan neemt de druk voor hen nog veel meer toe als dat vandaag zou zijn geweest.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:13 schreef _Mike_ het volgende:
Hopen dat Roda vandaag van Sparta verliest, Roda is zo'n club die de wedstrijd na een nederlaag alles op het spel zetten
Daar hebben wij weer een voordeeltje mee, Willem IIquote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als PSV zondag van Roda verliest is er eigenlijk niks aan de hand, dan neemt de druk voor hen nog veel meer toe als dat vandaag zou zijn geweest.
Maar van de andere kant gaan ze nu met een voorsprong van 6 punten ipv 3 naar Kerkrade. Dus als ze winnen is dat echhhttt kuuuttt...
Zondag wéér een héle belangrijke middag.
En dan kruipt Sparta weer wat dichter naar AZ. Niet voor Louis, maar ik zie die club graag nog een paar plaatsjes afzakkenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:13 schreef _Mike_ het volgende:
Hopen dat Roda vandaag van Sparta verliest
Waarom? Staan laag genoeg nu.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:35 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
En dan kruipt Sparta weer wat dichter naar AZ. Niet voor Louis, maar ik zie die club graag nog een paar plaatsjes afzakken
Van mij mogen ze degraderenquote:
Ik snap wel dat men een reden zoekt om naar 't Leidse te kunnen hoor. Aangezien we er de afgelopen jaren niet heel vaak zijn geweestquote:Op zondag 9 maart 2008 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en dat protest op het Leidse snap ik niet. Het protest wel, maar de locatie niet.
Ook een mooi scenario!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:34 schreef DarkShine het volgende:
Vergoossen denkt dat de wedstrijd op 19 maart wordt ingehaald.
Dan zit PSV nog altijd in het zware programma dus. Woensdag Tottenham, dan naar ons en dan jullie thuis. Als ze bij ons puntenverlies lijden staan ze de woensdag erop dus serieus onder druk tegen jullie.
Och gewoon, ik heb helemaal niks met die club. Vind het een club van niks.quote:
Beste van die club is de heer Van Gaalquote:Op zondag 9 maart 2008 16:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Och gewoon, ik heb helemaal niks met die club. Vind het een club van niks.
Wel met NEC, Sparta, Heracles, VVV en Exelsior dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Och gewoon, ik heb helemaal niks met die club. Vind het een club van niks.
Waarom Scheringa wel, en de directeurs van Ajax niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dirk Scheringa ook even op zijn plek gezet mag worden.
Hoor jij mij dat zeggen dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom Scheringa wel, en de directeurs van Ajax niet?
Van mij mogen ze alle ambitie hebben. Maar als je na een leuk avontuur in de UEFA-cup al begint over een stadion van 40.000 man en teksten als "Ajax doen vergeten, en de Arena leegkrijgen". Dan moet ik wel lachen als ze onderaan bungelen, en er anderhalve klappert op de tribune zit.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:49 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax mag wel ambitie en een grote bek hebben, en AZ niet?
Laat PSV ook maar zo denkenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, Roda hoeven we ook niet op te rekenen.
Alleen al vanwege die kutkop van hem. Met z'n: spelers van Ajax en psv bieden zich bij AZ aan. Laat me niet lachenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom Scheringa wel, en de directeurs van Ajax niet?
Heraclesquote:Op zondag 9 maart 2008 16:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wel met NEC, Sparta, Heracles, VVV en Exelsior dan?
Och, dat zeg ik ook niet. Maar Sparta vind ik altijd wel een leuke club ja. VVV doet het ook wel aardig. Maar een Excelsior boeit mij ook vrij weinig ja, evenals bijvoorbeeld Willem II of NAC.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wel met NEC, Sparta, Heracles, VVV en Exelsior dan?
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heracles
De rest interesseert me niet
Second that.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heracles
Nou Roda doet het vaak goed tegen topclubsquote:Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, Roda hoeven we ook niet op te rekenen.
Idd, Heracles is tof!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heracles
en dan ook nog eens de hele dag dit kutweerquote:
geen voetbalquote:Op zondag 9 maart 2008 17:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan ook nog eens de hele dag dit kutweer
Ik weet niet wat triester is, dat er geen voetbal is of dat ik mezelf vandaag niet kan vermaken.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan ook nog eens de hele dag dit kutweer
Ik zou zeggen, drink je lam op een zondagquote:Op zondag 9 maart 2008 17:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat triester is, dat er geen voetbal is of dat ik mezelf vandaag niet kan vermaken.
Goed film scenario voor mission impossible 4quote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef toma het volgende:
Zolang Ajax de wedstrijden maar blijft winnen. En niet onderuit gaat tegen een degradatie kandidaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |