Ik wou het net zeggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:47 schreef Silenus het volgende:
Jezus, net op RTL 4 reclame:
MORGEN OP RTL VOETBAL DE SAMENVATTINGEN VAN AZ-FEYENOORD EN PSV-AJAX!
Daar zijn ze ook net zo simpel als bij de politie.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:47 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:47 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:03 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
en als ik vanavond een wout tegenkoom sla ik m dood
Pics or it didn't happend imoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:03 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
en als ik vanavond een wout tegenkoom sla ik m dood
Maak maar een youtube filmpje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:16 schreef Nashje het volgende:
ik zal pics maken gekkke jasza ;;)
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geen PSV-Ajax vandaagen toch veels te vroeg wakker na een nacht stappen en n**ken
Me hele ritme wat doe je![]()
Sparta - Roda JCquote:Op zondag 9 maart 2008 11:14 schreef SoupNazi het volgende:
Wat wordt er vandaag wel gespeeld?
PSV, Ajax en de KNVB kunnen hier ook echt iets aan doenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lucky PSV weer. Vorige keer ging de wedstrijd ook al niet door na een "zware" Europese wedstrijd en nu weer. Het is wel weer duidelijk wie er kampioen moet worden.![]()
Is er al een datum bekend waarop de wedstrijd wordt ingehaald?
Ja, een ravage bij de Arena.. dat is de slimme oplossing..quote:Op zondag 9 maart 2008 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Doe het oh zo fijne bestuur nou eens pijn op de enige plek waar ze gevoel hebben, hun portemonnaie. Gewoon bij de ArenA en zorg daar maar voor een enorme ravage (uiteraard zonder persoonlijk geweld).
Tuurlijk, maar wat heeft het Leidseplein ermee te maken? Ik was van plan om zo ff lekker naar mijn stamkroegje te gaan om de laatste vrije dag nog ff te vierenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:51 schreef Chadi het volgende:
Wat heeft Ajax hiermee te maken? Niks toch . En uiteindelijk betaal je voor de schade die je veroorzaakt.
Volgens mij heb jij het over het Cruijff gedoe en wij over de wedstrijd die niet doorgaatquote:Op zondag 9 maart 2008 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat heeft het Leidseplein ermee te maken? Ik was van plan om zo ff lekker naar mijn stamkroegje te gaan om de laatste vrije dag nog ff te vieren.
De horeca daar kan er al helemaal niets aan doen. Als je toch gaat protesteren is het dan niet logisch om dat te doen bij de mensen die ons zo frusteren?
Zou kunnen, ik zit er nog niet zo inquote:Op zondag 9 maart 2008 11:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over het Cruijff gedoe en wij over de wedstrijd die niet doorgaat
19 Maart is kut, zit ik midden in mijn tentamensquote:Op zondag 9 maart 2008 11:34 schreef DarkShine het volgende:
Vergoossen denkt dat de wedstrijd op 19 maart wordt ingehaald.
Dan zit PSV nog altijd in het zware programma dus. Woensdag Tottenham, dan naar ons en dan jullie thuis. Als ze bij ons puntenverlies lijden staan ze de woensdag erop dus serieus onder druk tegen jullie.
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er echt moedeloos van te worden inmiddels.
gewoon met 40000 man die bestuurskamer bestormen en die mongolen de gracht in flikkeren, Cruijff een gouden troon geven en alles en iedereen die het er niet mee eens is gegen die maur!
Wat een graf terugkomst zeg.
[zonnige modus] mooi dan heeft PSV verloren in Kerkrade en kan Ajax in dat duel gelijk komen[/zonnige modus]quote:Vergoossen vindt 19 maart logische datum voor Ajax-PSV
Zoals bekend is het duel tussen PSV en Ajax voor zondagmiddag afgelast. Gezien het feit dat PSV midweeks Europees voetbal speelt, kan het duel pas op 19 maart worden ingehaald. Een prima datum meent PSV-trainer Sef Vergoossen.
"Dat lijkt me de meest logische oplossing. Komende woensdag treffen we Tottenham Hotspur in de UEFA Cup en 26 maart staat er een oefeninterland gepland. Een week later spelen wij weer Europees. Althans, daar ga ik wel van uit", aldus Vergoossen.
één keer roept een Spaan ofzo dat JC naar Feyenoord gaat (als geintje) en gelijk wordt dat een op zich zelf staand verhaal.quote:
Doel ook meer op de diverse media.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:16 schreef Manono het volgende:
niet zo serieus nemen dus!
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:18 schreef Longmen het volgende:
Doel ook meer op de diverse media.
ben die JC hype gewoon zat
grappige uitdrukking is dat eigenlijk, 'spuit 11', waar zou die vandaan komenquote:
Niet alleen hun hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 12:38 schreef Urquhart het volgende:
Cruijff en de politie hebben mijn weekend verziekt
Woepiequote:Op zondag 9 maart 2008 13:36 schreef kevin33 het volgende:
Jeugdig talent Lizardo kiest voor Ajax
zaterdag 08 maart, door SP, Amsterdam, 22:45u, Ajax Showtime
De begeerde jeugdspeler David Lizardo van SVVSMC gaat volgend jaar bij Ajax voetballen. De 14-jarige rechtsbuiten zal vanaf juli in de B2 van de Amsterdamse club gaan spelen.
Lizardo sprak afgelopen week met belangrijke mensen bij Ajax en gaat dit seizoen alvast elke donderdag meetrainen bij de C1 van trainer Wim Kwakman. Lizardo kon niet alleen naar Ajax, ook Feyenoord had grote belangstelling voor de aanvaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |